SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, je wil altijd anoniem blijven. Misschien is dat wel omdat je een bn- er bentquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:50 schreef Vanyel het volgende:
Hoe kom je überhaupt op het idee
En foei mrs lezzer voor de foute voorlichting!
Moeten we maar snel door posten. Want die kleine krijgt natuurlijk ook al een naamtopic...quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:53 schreef Vanyel het volgende:
Heeft me wel een tweede naamtopic in een maand opgeleverd. Hoera!
Jammer dat ik t waarschijnlijk niet voor elkaar ga krijgen om nog tijdens dit topic te bevallen..
Geen idee, vrouw wilde zappen, want " ik keek toch niet en Olivia was toch uit beeld"quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:54 schreef Vanyel het volgende:
Heeft Olivia nu nog steeds hetzelfde shirtje aan?
quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:54 schreef lezzer het volgende:
[..]
Moeten we maar snel door posten. Want die kleine krijgt natuurlijk ook al een naamtopic...
Nee, maar we kunnen toch wat creatiefs met jouw naam doen?quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:59 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Helaas onmogelijk. Naam van de kleine is ongewoon genoeg om niet online te gooien.
Ohquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:58 schreef Vanyel het volgende:
Olivia heeft een haske stoere eindondervraging gedaan en als rechtgeaard fan zat jij niet te kijken? Foei toch!
Dat zijn heel gevaarlijke dingen om zo uitgesproken te roepen tegen iemand die t kind de naam nog moet gevenquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:05 schreef Magenta het volgende:
Hopelijk is het niet zoiets gezochts als 'Appel' of 'Vrede'
Wellicht, maar wel eerlijk.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:07 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat zijn heel gevaarlijke dingen om zo uitgesproken te roepen tegen iemand die t kind de naam nog moet geven
Zo zeldzaam is t nou ook weer niet. Zo afschuwelijk ook niet overigens.
Pff, hypocriet gedoe.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:10 schreef Vanyel het volgende:
Ben je wel eens in OUD geweest? Ze zouden je lynchen.
Daarom ga ik nou ook niet roepen wat ik allemaal stom vindquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:07 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat zijn heel gevaarlijke dingen om zo uitgesproken te roepen tegen iemand die t kind de naam nog moet geven
Zo zeldzaam is t nou ook weer niet. Zo afschuwelijk ook niet overigens.
Tja, das makkelijk gezegd als het om iets gaat waar jij geen belang bij hebt.quote:
Kan ik me ook wel wat bij voorstellen eigenlijk. Ik ben ook wel blij dat ik de namen van de kinderen van mijn zus niet van te voren wist. Ook al vind ik ze leuk.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:10 schreef Vanyel het volgende:
Naam geven is echt teringmoeilijk en enhousiast geuite kritiek op iemands voorgenomen naam schijnt heul heul pijnlijk te zijn.
Is op een forum wel even iets anders als in het echt. Maar goed het is mìjn mening. Als iemand zou zeggen 'ik noem mijn kind Bep' en ik zou reageren 'Wat eenquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:13 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Tja, das makkelijk gezegd als het om iets gaat waar jij geen belang bij hebt.
Hou je ook zo van eerlijkheid als het om dingen gaat die jou wel rechtstreeks raken?
Dat loopt idd wel los denk ik. Denk trouwens dat je prima kunt roepen wat je allemaal stom vindt, de kans dat daar namen bij zitten die wij willen geven is buitengewoon klein.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:12 schreef lezzer het volgende:
[..]
Daarom ga ik nou ook niet roepen wat ik allemaal stom vind
Niet dat je je daar wat van aan trekt.
Dat heb ik ook. Ik vind ze bij mijn zus misschien niet echt afschuwelijk, maar geen van alle namen zou ooit maar in de buurt van mijn kind mogen komen. Aan de andere kant wisten we dat ook wel van elkaar..quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:14 schreef lezzer het volgende:
Kan ik me ook wel wat bij voorstellen eigenlijk. Ik ben ook wel blij dat ik de namen van de kinderen van mijn zus niet van te voren wist. Ook al vind ik ze leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |