gefeliciteerd!!!quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:13 schreef Avey het volgende:
Ik ben gecast in een stuk van m'n toneelvereniging.
Ik ben er een keer eerder geweest, vorig jaar januariquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:51 schreef Vanyel het volgende:
Je komt er dus niet vaker begrijp ik?
Ik gokte dat jullie elkaar wel kenden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat dat het maar moet worden jaquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:21 schreef wonderer het volgende:
Terugbellen en een zware stem opzetten?
Als je je kind maar Fietsje noemt.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:38 schreef Vanyel het volgende:
Gewoon een keer doen. Voelt nl best kut als je na een half uurtje winkel al bezweet ergens moet neerzijgen.
Maar je bent een mopje![]()
geschift, maar een mopje
Wel het minst belangrijke deel.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:53 schreef Vanyel het volgende:
Ik zou die vreemde acuut van me af slaan, maar dacht ook meer aan het verbale deel van je boodschap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
Hahahaha, dat is heel erg. En dat laatste vind ik lief.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:30 schreef Vanyel het volgende:
Nope. Ben wat dat betreft een slechte zwangere, ik huil alleen soms heel hard bij extreme home makeover.
Mijn nietzwangere vrouw daarentegen kan opeens wel zomaar gaan huilen omdat mijn aanblik haar ontroert oid
Dus jullie gaan wel voor meerdere kinderen?quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:39 schreef Vanyel het volgende:
Ieder op zn beurt hoor, ik ben anderhalf jaar ouder dus logischerwijs de eerste. Maar enkel op voorwaarde dat zij ook in de nabije toekomst haar lichaam aan stukken laat rijten.
Ik kan d'r sowieso nog niet heen, aangezien ik HAVO heb gedaan.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:40 schreef Vanyel het volgende:
Heb jij eigenlijk nog twijfels over die tweede studie nu het je geen geld kost?
O, ik dacht dat je het nog over dit jaar had. En ik denk dat ik me dan alleen op die andere studie zou willen focussen, zeker omdat deze studie zulke rare tijden heeft.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:45 schreef Vanyel het volgende:
Propedeuse halen voldoet niet?
Twee lijkt me trouwens absoluut voldoende. Drie maakt meteen echt horrordruk. En we zijn nog op zoek naar een oppas!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |