SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:48 schreef Vanyel het volgende:
Vrouw wijst er net op dat ze in Isles het veelbetekenende 'is les' hebben verstopt
Zou ons fietsje nou zo desperaat zijn dat ze zelfs genoegen neemt met dergelijke beelden? Ik dacht dat dat in dit internettijdperk niet meer nodig wasquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:09 schreef Vanyel het volgende:
Lijkt me enig, een stel potten gefocust op mijn totaalruptuur...
Negers!
Leuk, die autocorrectie. Ik schreef dus engerd, had niks met huidskleur te maken!
Volgens mij maakt het niet veel uit wiens muts het nou precies is die daar ligt te rupturen hoorquote:
Zal ik nou zeggen, "ja, wie begon er over een totaalrupuur?"...quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:57 schreef Vanyel het volgende:
Ja je kunt toch gewoon je ogen dichtdoen..
Wie weet..quote:
Met bijna 40 graden koorts je bed induiken op nieuwjaarsdag is heerlijkquote:
quote:
Ook ziek of "gewoon" zwangerschapsnarigheid?quote:
Iedereen heeft wel een beetje Negers! in zich en bij mij uit zich dit op deze manier.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:09 schreef Vanyel het volgende:
Lijkt me enig, een stel potten gefocust op mijn totaalruptuur...
Negers!
Leuk, die autocorrectie. Ik schreef dus engerd, had niks met huidskleur te maken!
Ik kan altijd nog wegkijken.quote:Op zondag 2 januari 2011 13:11 schreef Vanyel het volgende:
Je wil dus liever toch niet komen kijken?
Hoi Lezzer, welkom thuisquote:
quote:
Jep. Maar ik ben dan ook een stuudjequote:
Dit is pas mijn propedeuse. En combineren is ook zo slecht voor de portemonnee.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:36 schreef Vanyel het volgende:
Hoe lang ben je al bezig met deze? Kun je ze niet een jaartje of iets combineren? Heb je straks twee studies, altijd leuk voor je opties.
Hoezo slecht voor de portemonnee?quote:Op maandag 3 januari 2011 17:58 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Dit is pas mijn propedeuse. En combineren is ook zo slecht voor de portemonnee.
Dat schijnt alleen zo te zijn als je een tweede studie aan dezelfde instelling volgt en dat zou dan in mijn geval niet kunnen.quote:Op maandag 3 januari 2011 21:14 schreef skunkasaur het volgende:
Juist niet slecht voor de portemonnee... je hoeft maar bij één instelling studiegeld te betalen. Alleen de boekenkosten zijn dan dubbel. Maar als je vertraging oploopt is het wel ineens een stuk duurder... met die nieuwe wetgeving.
De DUO - IBG site heeft een stukje met dit:quote:Op maandag 3 januari 2011 22:20 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Dat schijnt alleen zo te zijn als je een tweede studie aan dezelfde instelling volgt en dat zou dan in mijn geval niet kunnen.
Woeii!quote:Geen collegegeld
Tijdens een bachelor of master kan je vakken volgen van een andere opleiding of een complete tweede opleiding (aan dezelfde of een andere instelling) zolang je nog geen diploma hebt behaald. Hiervoor kan geen extra collegegeld worden gevraagd naast het wettelijk collegegeld dat al betaald wordt voor de eerste bachelor of master.
Er loopt een topic over op Fok toch?quote:Op maandag 3 januari 2011 23:24 schreef Vanyel het volgende:
Ik vind geloof ik de Samsung galaxy tab wel sexy. Toevallig iemand dat ding al in handen heeft gehad?
Dankjewel.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:40 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
De DUO - IBG site heeft een stukje met dit:
[..]
Woeii!
Jaquote:Op maandag 3 januari 2011 23:24 schreef Vanyel het volgende:
Ik vind geloof ik de Samsung galaxy tab wel sexy. Toevallig iemand dat ding al in handen heeft gehad?
Omdat die niet leverbaar was, en ik niet kon wachten.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:04 schreef Vanyel het volgende:
En waarom heb jij de archos uiteindelijk afgewezen?
Boeken van Jamie Oliver zijn altijd leuk, maar wel prijzig dus ik weet niet in welke prijsklasse je het zoekt en of je nog een voorkeur hebt voor een bepaalde keuken?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:26 schreef lezzer het volgende:
Hier zijn wel wat kookliefhebbers toch he?
Weet iemand een leuk kookboekje als cadeautje voor m'n zus?
Ik heb er geen verstand van
Ik had geen zin om vanaf m'n iPad te gaan spoileren, maar je snapt wel dat ik die opmerking van mijlen ver af aan zag komenquote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:02 schreef lezzer het volgende:
te laat
En nu ga ik dan echt boodschappen doen.
Hij is nu 10¤ bij de V&D.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:42 schreef Vanyel het volgende:
Toch vind ik ook 50 euro nog best wel veel voor zo'n boek..
Waarom zei je dan zoiets raars?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:44 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik had geen zin om vanaf m'n iPad te gaan spoileren, maar je snapt wel dat ik die opmerking van mijlen ver af aan zag komen
Die link die je gaf zei 50quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:15 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Hij is nu 10¤ bij de V&D.
En ik heb een Pathé Unlimited Card gekocht.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:17 schreef lezzer het volgende:
[..]
Om jou de kans te geven er niet over te miereneuken....
Euh, neequote:Op woensdag 5 januari 2011 08:48 schreef Vanyel het volgende:
Hee dat doe ik straks ook. Je komt vast niet naar Utrecht ervoor?
Dit zou best de verklaring kunnen zijn, ja.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:40 schreef Magenta het volgende:
doet mij denken aan dit; http://en.wikipedia.org/wiki/McClintock_effect.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:40 schreef Magenta het volgende:
(en waarschijnlijk de reden dat ik vandaag niet naar IKEA ga)
succes danquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:31 schreef Bakfiets. het volgende:
Lijkt me ontzettend fijn. Ik lig om de maand plat.
gefeliciteerd!!!quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:13 schreef Avey het volgende:
Ik ben gecast in een stuk van m'n toneelvereniging.
Ik ben er een keer eerder geweest, vorig jaar januariquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:51 schreef Vanyel het volgende:
Je komt er dus niet vaker begrijp ik?
Ik gokte dat jullie elkaar wel kenden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat dat het maar moet worden jaquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:21 schreef wonderer het volgende:
Terugbellen en een zware stem opzetten?
Als je je kind maar Fietsje noemt.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:38 schreef Vanyel het volgende:
Gewoon een keer doen. Voelt nl best kut als je na een half uurtje winkel al bezweet ergens moet neerzijgen.
Maar je bent een mopje![]()
geschift, maar een mopje
Wel het minst belangrijke deel.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:53 schreef Vanyel het volgende:
Ik zou die vreemde acuut van me af slaan, maar dacht ook meer aan het verbale deel van je boodschap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
Hahahaha, dat is heel erg. En dat laatste vind ik lief.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:30 schreef Vanyel het volgende:
Nope. Ben wat dat betreft een slechte zwangere, ik huil alleen soms heel hard bij extreme home makeover.
Mijn nietzwangere vrouw daarentegen kan opeens wel zomaar gaan huilen omdat mijn aanblik haar ontroert oid
Dus jullie gaan wel voor meerdere kinderen?quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:39 schreef Vanyel het volgende:
Ieder op zn beurt hoor, ik ben anderhalf jaar ouder dus logischerwijs de eerste. Maar enkel op voorwaarde dat zij ook in de nabije toekomst haar lichaam aan stukken laat rijten.
Ik kan d'r sowieso nog niet heen, aangezien ik HAVO heb gedaan.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:40 schreef Vanyel het volgende:
Heb jij eigenlijk nog twijfels over die tweede studie nu het je geen geld kost?
O, ik dacht dat je het nog over dit jaar had. En ik denk dat ik me dan alleen op die andere studie zou willen focussen, zeker omdat deze studie zulke rare tijden heeft.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:45 schreef Vanyel het volgende:
Propedeuse halen voldoet niet?
Twee lijkt me trouwens absoluut voldoende. Drie maakt meteen echt horrordruk. En we zijn nog op zoek naar een oppas!
Ik snap er niets van, heb je een ex-man ofzo?quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:35 schreef Magenta het volgende:
Okeeeeeee..dit was weer even lachen hoor![]()
.
Ik had vorige maand m'n provider gebeld om wat gegevens op te vragen. 'Ja is goed mevrouw [mijn naam], gaan we regelen' (ik had geen voornaam gegeven bij aanvang van het gesprek dus ik dacht; 'ha, mooi, blijkbaar zit het best goed, vocaal.'Ik zou de gegevens via email krijgen.
Nou niks dus.
Ik vandaag weer bellen 'Ja nee mevrouw, die konden we niet sturen. Meneer (die persoonsgegevens zijn natuurlijk al jaren oud, tamelijk irritant, maar goed) moet zèlf bellen. Op dat moment zit je wel even met je mond vol tanden kan ik je zeggen. ('Ja maar, ja maar..'). Uiteindelijk het gesprek maar afgerond..hier had ik geen rekening mee gehouden..
quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:37 schreef Avey het volgende:
[..]
Ik snap er niets van, heb je een ex-man ofzo?
Wat is het dan?quote:
Gelukkig niet. Tja wat moet ik er nog aan verduidelijken, kweenie..quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:37 schreef Avey het volgende:
[..]
Ja, en ik heb een ex-vrouwquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:37 schreef Avey het volgende:
[..]
Nou laat ook maar, ik zal wel weer niet goed opgelet hebbenquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:02 schreef Magenta het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Tja wat moet ik er nog aan verduidelijken, kweenie..
Oh Fietsje, als je toch 15 jaar ouder was en ik vrijgezel. Dan zou je een goed datingprofiel hebben.quote:
Nee jij, met je "ik zoek nog een oppas"quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:25 schreef Vanyel het volgende:
Volgens mij heeft ze nu nog een veel beter datingprofiel, maar houdt je fatsoen je tegen. Zo'n lekker fris jong hapje (insert vorksmiley)
Ja, tegenwoordig hebben we een echt kantoor he...quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:37 schreef Vanyel het volgende:
Mijn boodschappen worden tussen 10 en 12 bezorgd, maar ik hoef er gelukkig alleen voor op te staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:07 schreef Bakfiets. het volgende:
Hihihihihihi ik droomde over lezzer.
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb heul vol haar echt en ook een fijne kleur![]()
Dit werd ooit eens in een reclame samen met beelden van de val van de Duitse Muur afgespeeld. Erg mooi, die combinatie.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:23 schreef lezzer het volgende:
Duitse versie??
-durf ik dat te bekijken? -
En wat gingen we doen dan?
-niet ranzig bedoeld, ik ben gewoon benieuwd-
live edit is funquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:56 schreef Magenta het volgende:
De meeste supermarkten hebben die dingen in de ban gedaan () , dat is alles wat ik weet ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |