HAHAHAHAHhAHAHHAHHAHHA DAT IS EEN TREIN TOG EEN KOPLOPERT????quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:44 schreef Saekerhett het volgende:
Socios is koploper in de lijst met personen die zich vreemd gedragen.
SNAP JE HEM, KOPLOPER!!!![]()
![]()
AHAHAHAHAHAHHAHAHAH![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
_!!!!!!!!!!!!!!
JA KLOPTquote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:45 schreef deepart het volgende:
[..]
HAHAHAHAHhAHAHHAHHAHHA DAT IS EEN TREIN TOG EEN KOPLOPERT????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij 'kent' Socios duidelijk niet.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:48 schreef MotorCitySoul het volgende:
En TS bewijst maar weer eens dat hij niet om kan gaan met mensen die anders in het leven staan dan hij.
Je zult maar zo'n eenzijdig beeld van de maatschappij hebben.
En jij wel, blijkt uit alles?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:48 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Jij 'kent' Socios duidelijk niet.
Ik heb al best vaak hier op FOK! een discussie met hem gevoerd, en dan zie je inderdaad dat hij hele vreemde gedachtekronkels heeft en bijvoorbeeld dingen als sarcasme totaal niet kan herkennen. Zelfs niet als je hem erop wijst.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:49 schreef MotorCitySoul het volgende:
[..]
En jij wel, blijkt uit alles?
Ik moest even lachenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:52 schreef Saekerhett het volgende:
Zijn bovenleiding is geknapt denk ik.
Seinstoringquote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:52 schreef Saekerhett het volgende:
Zijn bovenleiding is geknapt denk ik.
Wat is echt? Is god echt? Is de zon echt? Ben JIJ echt?quote:
Maar je moet hem dan wel duidelijk maken dat hij dan TEGEN een RIJDENDE trein aan moet springen, anders springt ie een keer omhoog op de rails voor een trein die 100 meter verder stil staat, en stapt daarna weer van het spoor af.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:55 schreef Gramulanion het volgende:
Door dit topic springt die jongen misschien voor de trein.
Vijf sterren abboquote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:56 schreef HaJee het volgende:
Is Socios nou een 1e of een 2e klasse user ?
Als je maar gelooft.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:56 schreef dakraam het volgende:
[..]
Wat is echt? Is god echt? Is de zon echt? Ben JIJ echt?
Wordt verworpen. Treinen dienen te allen tijde conform de dienstregeling te rijden.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:55 schreef Gramulanion het volgende:
Door dit topic springt die jongen misschien voor de trein.
HAHAHA, LUEKE WOORDGARPJE!!!!11!!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:44 schreef Saekerhett het volgende:
Socios is koploper in de lijst met personen die zich vreemd gedragen.
SNAP JE HEM, KOPLOPER!!!![]()
![]()
AHAHAHAHAHAHHAHAHAH![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
_!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:53 schreef CaptainCookie het volgende:
Een echte kapitein die de rode zee bevaart.
Dit topic is nog altijd een mooi voorbeeld.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:25 schreef pletvandepettenflet het volgende:
Ik heb hier dus een achtertuin met een schutting eromheen en toch weten mensen het voor elkaar te krijgen om allemaal rotjes en vuurpijlen in mijn tuin te gooien.. Ik ga die rotzooi ook niet opruimen.
quote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:35 schreef Socios het volgende:
[..]
Nou, niet dus... Niemand die het ziet dat er vuurwerkresten in de tuin van TS liggen. Dus ook verder niemand die er last van heeft.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:07 schreef Socios het volgende:
Ohw, heb je hem weer. Ik heb een FOK!abonnement, heb foto's in mijn fotoboek (nou ja, tegenwoordig nog maar één halve omdat andere foto's misbruikt waren (absurd natuurlijk)) en ben op diverse FOK!meets geweest. En dan nog denken dat ik `niet echt ben´. Schei toch uit.
Opgelost, treindeurslotje.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:07 schreef Socios het volgende:
Ohw, heb je hem weer. Ik heb een FOK!abonnement, heb foto's in mijn fotoboek (nou ja, tegenwoordig nog maar één halve omdat andere foto's misbruikt waren (absurd natuurlijk)) en ben op diverse FOK!meets geweest. En dan nog denken dat ik `niet echt ben´. Schei toch uit.
Allemaal nepquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:07 schreef Socios het volgende:
Was jij ook in Wierden dan?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:09 schreef porsche1 het volgende:
Haha, ik zag socias met zijn lunchboxs vol met boterhammen op 1 fok meet.
Jaquote:
Mooi topic was datquote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:53 schreef CaptainCookie het volgende:
Een echte kapitein die de rode zee bevaart.
Dit topic is nog altijd een mooi voorbeeld.
[..]
Ik moest even lachen
Ja, prachtigquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:12 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Die laatste post van Socios ook![]()
Kan eigenlijk nog steeds niet geloven dat dat Texel was op die foto. Bij nader inzien houden jullie mij volgens mij voor de gek en is het Texel helemaal niet.quote:
Ook al zou dat zo zijn: ik ken genoeg mensen die sarcasme niet herkennen of soms vreemde dingen zeggen.. Zo zijn die mensen gewoon. Niets neps aan.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:51 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik heb al best vaak hier op FOK! een discussie met hem gevoerd, en dan zie je inderdaad dat hij hele vreemde gedachtekronkels heeft en bijvoorbeeld dingen als sarcasme totaal niet kan herkennen. Zelfs niet als je hem erop wijst.
Ach, meisje toch. Heb je het zwaar?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:15 schreef Socios het volgende:
[..]
Kan eigenlijk nog steeds niet geloven dat dat Texel was op die foto. Bij nader inzien houden jullie mij volgens mij voor de gek en is het Texel helemaal niet.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:15 schreef Socios het volgende:
[..]
Kan eigenlijk nog steeds niet geloven dat dat Texel was op die foto. Bij nader inzien houden jullie mij volgens mij voor de gek en is het Texel helemaal niet.
Begin nou niet opnieuw zeg. Het is duidelijk een foto van Texel.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:15 schreef Socios het volgende:
[..]
Lees dat rodezeetopic maar door, dan snap je wel wat ik bedoelquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:15 schreef MotorCitySoul het volgende:
[..]
Ook al zou dat zo zijn: ik ken genoeg mensen die sarcasme niet herkennen of soms vreemde dingen zeggen.. Zo zijn die mensen gewoon. Niets neps aan.
Okay, okay, ik geef jullie het voordeel van de twijfel dan maar.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:15 schreef CaptainCookie het volgende:
Begin nou niet opnieuw zeg. Het is duidelijk een foto van Texel.
we voelen ons erg vereerdquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:17 schreef Socios het volgende:
[..]
Okay, okay, ik geef jullie het voordeel van de twijfel dan maar.
Hee, da's een meetfotoquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:07 schreef Socios het volgende:
Nou ik vind het een best bijzondere en speciale mededeling.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:30 schreef Socios het volgende:
[..]
Nou ja, dat hoeft ook weer niet. Zo bijzonder is zoiets niet, hoor.
Hoezo? Als het dan toch Texel is, dan is dat maar zo toch? Ik dacht echt dat het niet zo was.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:31 schreef DeRakker. het volgende:
Nou ik vind het een best bijzondere en speciale mededeling.
Dat denk ik dus ook niet! Maar ja, iedereen beweert maar dat het Texel is. Volgens mij is het gewoon een bootje op de Rode Zee. Blij dat iemand dat ook inziet.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:46 schreef Inktfles het volgende:
Volgens mij is dat echt geen Texel hoor bij die foto in dat rode zee topic.
Trollquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:46 schreef Inktfles het volgende:
Wordt verworpenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:46 schreef Inktfles het volgende:
Ik ben geneigd dat te geloven, hoor. Een bewering van een neutrale user dat het geen Texel is geloof ik eerder dan beweringen van eventueel samenzwerende users die blijven beweren dat het wel Texel is.quote:
Hoezo samenzwerend, het viel mij meteen op dat dat de Waddenzee bij Texel was, en enkele andere users, waarvan ik het gros nog nooit eerder gesproken had, zagen dit daarna ook in.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:21 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik ben geneigd dat te geloven, hoor. Een bewering van een neutrale user dat het geen Texel is geloof ik eerder dan beweringen van eventueel samenzwerende users die blijven beweren dat het wel Texel is.
Tegen mij zei je dat je tegen trouwen bent!quote:
Pure onzin. Treinen en seks staan geheel los van elkaar.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:11 schreef Lindstrøm. het volgende:
Socios.
Ga maar lekker aftrekken op die treinkaartjes, met die kuttreinen van je.
[ afbeelding ]
Wat een schatje is die Socios, vind je niet?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:19 schreef Graseter het volgende:
Ik en Patje1987 hebben Socios een spoorboekje gegeven die we hebben meegenomen uit een ICE trein, een van de favoriete treinen van Socios.
Hij had op een meet een shirt aan met daarop de tekst "Socios".quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:20 schreef LexiconDoll het volgende:
[..]
Wat een schatje is die Socios, vind je niet?
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:16 schreef Graseter het volgende:
Socios heeft een keer appelsap voor mij besteld, toffe kerel.
Haha, ja.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:19 schreef Graseter het volgende:
Ik en Patje1987 hebben Socios een spoorboekje gegeven die we hebben meegenomen uit een ICE trein, een van de favoriete treinen van Socios.
Socios PMt mij af en toequote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:25 schreef deepart het volgende:
Socios heeft mijn post een keer gequote. Bijzonder was dat.
Ja das ook de enige die normaal met jou om wilt gaanquote:
Nee hoorquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:38 schreef Chinless het volgende:
[..]
Ja das ook de enige die normaal met jou om wilt gaan
quote:
Hij heeft mij anders wel verteld dat hij seks met jou heeft gehad.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:39 schreef Annnet het volgende:
[..]
Nee hoor
Wees niet verdrietig dat ik jou niet aardig vind.
Chinless?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:56 schreef Graseter het volgende:
[..]
Hij heeft mij anders wel verteld dat hij seks met jou heeft gehad.
Heb jij whatsapp?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:59 schreef Annnet het volgende:
[..]
Chinless?
Ik vond hem eng en door zijn moodswings had ik weinig zin om hem te meeten
Is dat waar annet? heb jij sex gehad met Patjes UI jatter?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:56 schreef Graseter het volgende:
[..]
Hij heeft mij anders wel verteld dat hij seks met jou heeft gehad.
nee, maar dat zegt hij. Grappig kereltje als je een gesprek met hem hebt. Hij zou mij op de wierden meet in elkaar slaan maar hij was niet gekomen. Patje had hem zelfs nog gevraagd om te komen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Is dat waar annet? heb jij sex gehad met Patjes UI jatter?
nee, ik heb hem nog nooit gemeetquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Is dat waar annet? heb jij sex gehad met Patjes UI jatter?
Daar heb ik nog iets van meegekregen posertje dat het is.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:04 schreef Graseter het volgende:
[..]
nee, maar dat zegt hij. Grappig kereltje als je een gesprek met hem hebt. Hij zou mij op de wierden meet in elkaar slaan maar hij was niet gekomen. Patje had hem zelfs nog gevraagd om te komen.
Wat een zielig mannetje.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:05 schreef Annnet het volgende:
[..]
nee, ik heb hem nog nooit gemeetvind hem een beetje onbeschoft
Het succes van Socios is en blijft groots.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:12 schreef Maatie het volgende:
Het succes van Socios is een gepasseerd station.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:22 schreef Socios het volgende:
Nergens last van. Ik kijk juist uit naar het moment dat ik haar in het gezicht of in haar bek kan spuiten en maak daar dan ook gretig gebruik van.
Issie ook lekker?quote:Op maandag 3 januari 2011 10:36 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb Socios ook gezien op de TAL-meet![]()
Dus ja hij is echt.
Je weet toch wel dat ie neukt met Goodluck_Charm?quote:
Misschien is het wel een kloon van myraela.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:21 schreef PlayingWithFire het volgende:
nep.. zoals zijn relatie met myraela
quote:Op maandag 3 januari 2011 11:46 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Misschien is het wel een kloon van myraela.
Weet niet of ik dat wel genoeg vind.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou hij is niet lelijk nee....
Denk je dat dat wat zegt?quote:Op maandag 3 januari 2011 11:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat ie neukt met Goodluck_Charm?
Het is een leugen.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
Ow ik heb Myraela en Socios beiden gezienEn nee het is niet dezelfde persoon
Die relatie is heul niet nep.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:21 schreef PlayingWithFire het volgende:
nep.. zoals zijn relatie met myraela
Snap ook niet dat charmed_angel dat `op die manier´ zegt. Eerst vond ze mij nog `fucking´ lekker. Net als dat ze zelf is, hehe.quote:
Bedankt nog voor de appelsap he.quote:Op maandag 3 januari 2011 12:36 schreef Socios het volgende:
[..]
Snap ook niet dat charmed_angel dat `op die manier´ zegt. Eerst vond ze mij nog `fucking´ lekker. Net als dat ze zelf is, hehe.
quote:Op maandag 3 januari 2011 12:36 schreef Socios het volgende:
[..]
Snap ook niet dat charmed_angel dat `op die manier´ zegt. Eerst vond ze mij nog `fucking´ lekker. Net als dat ze zelf is, hehe.
Goed nieuws voor Goodluck_Charm dan.quote:Op maandag 3 januari 2011 12:40 schreef Annnet het volgende:
Ik voel me een beetje verstoten hier. Socios, bij dezen dump ik je.
quote:Op maandag 3 januari 2011 12:40 schreef Annnet het volgende:
Ik voel me een beetje verstoten hier. Socios, bij dezen dump ik je.
En dan krijg IK de FOK!slet titel. Ik sta m af aan Socios.quote:Op maandag 3 januari 2011 12:42 schreef Socios het volgende:
[..]
Goed nieuws voor Goodluck_Charm dan.
quote:Op maandag 3 januari 2011 12:42 schreef Socios het volgende:
[..]
Goed nieuws voor Goodluck_Charm dan.
Nee he.quote:Op maandag 3 januari 2011 12:59 schreef Garisson72 het volgende:
En jullie hoeven heus niet te denken dat het vooral door al die aandacht van Fok!vrouwen komt, en de daaruit voortvloeiende afgunst, dat veel mannen Socios belachelijk willen maken.
Nee dat hoef jij heus niet te denken nee.quote:
Nee he.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:01 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nee dat hoef jij heus niet te denken nee.
Je beseft wel dat we het over een autistische kluizenaar hebben waarvan de enige passie bestaat uit; treinen en het keihard opdreunen van zijn eigen mening ?quote:Op maandag 3 januari 2011 13:05 schreef Dastan het volgende:
Ik geloof best dat hij seks heeft gehad. Waarom niet?
quote:Op maandag 3 januari 2011 13:05 schreef Dastan het volgende:
Ik geloof best dat hij seks heeft gehad. Waarom niet?
Dus? Hij is gewoon een sexy beest.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:06 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je beseft wel dat we het over een autistische kluizenaar hebben waarvan de enige passie bestaat uit; treinen en het keihard opdreunen van zijn eigen mening ?
Dat laatste heeft iedereen op het internet. Daarnaast zie ik de treinenpassie niet als teken van een leven zonder sociale contacten, integendeel zo kom je nog eens onder de mensen.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:06 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je beseft wel dat we het over een autistische kluizenaar hebben waarvan de enige passie bestaat uit; treinen en het keihard opdreunen van zijn eigen mening ?
quote:
Jullie zijn allemaal gebrainwashedquote:Op maandag 3 januari 2011 13:07 schreef Dastan het volgende:
Dat laatste heeft iedereen op het internet. Daarnaast zie ik de treinenpassie niet als teken van een leven zonder sociale contacten, integendeel zo kom je nog eens onder de mensen.
Of jij bent hier de autist die de werkelijkheid niet aan kan.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:09 schreef Weissman het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn allemaal gebrainwashed
Jazeker, jij van je ICE spoorboekje?quote:Op maandag 3 januari 2011 12:38 schreef Socios het volgende:
[..]
Graag gedaan, jongen. Ik hoop dat je ervan genoten hebt.
Alsof je zijn naam zou vergeten wanneer je hem hebt ontmoet!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:21 schreef Graseter het volgende:
[..]
Hij had op een meet een shirt aan met daarop de tekst "Socios".
Dat is een leugen om het volk te laten geloven dat hij bestaat.quote:
Wat is ''werkelijkheid'', Gridlok ?quote:Op maandag 3 januari 2011 13:10 schreef Gridlok het volgende:
Of jij bent hier de autist die de werkelijkheid niet aan kan.
Met shirtquote:
De wereld mijn vriend... de wereld.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:12 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dat is een leugen om het volk te laten geloven dat hij bestaat.
[..]
Wat is ''werkelijkheid'', Gridlok ?
nikkyquote:Op maandag 3 januari 2011 13:11 schreef nikky het volgende:
Alsof je zijn naam zou vergeten wanneer je hem hebt ontmoet!
Wolf in schaap kledij.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:14 schreef Dastan het volgende:
Zie je wel, hij versiert de meisjes waar we bij staan.
Vond je? Vond het wat vreemd. Meteen je broek op je knieen.. raar hoor.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:13 schreef Socios het volgende:
[..]
nikkyDe manier waarop onze ontmoeting op die FOK!meet plaatsvond, was geweldig.
quote:Op maandag 3 januari 2011 13:14 schreef Dastan het volgende:
Zie je wel, hij versiert de meisjes MILFS waar we bij staan.
Vind jij dat raar?quote:Op maandag 3 januari 2011 13:15 schreef Oksel het volgende:
[..]
Vond je? Vond het wat vreemd. Meteen je broek op je knieen.. raar hoor.
Nou, dat zou mij niets verbazen. Het neigt naar pure jaloezie. Sommige -mij altijd stangende- users kunnen het gewoon niet verhapstukken dat iemand die treinen spot (en een geweldige humor heeft op FOK! die jij niet snapt) wel instaat is, ook IRL, succesvol te zijn bij vrouwen.quote:Op maandag 3 januari 2011 12:59 schreef Garisson72 het volgende:
En jullie hoeven heus niet te denken dat het vooral door al die aandacht van Fok!vrouwen komt, en de daaruit voortvloeiende afgunst, dat veel mannen Socios belachelijk willen maken.
Dat snap ik gew niet. Hoe breng je dat als autist zijnde dan ?quote:Op maandag 3 januari 2011 13:17 schreef Socios het volgende:
Nou, dat zou mij niets verbazen. Het neigt naar pure jaloezie. Sommige -mij altijd stangende- users kunnen het gewoon niet verhapstukken dat iemand die treinen spot (en een geweldige humor heeft op FOK! die jij niet snapt) wel instaat is, ook IRL, succesvol te zijn bij vrouwen.
quote:Op maandag 3 januari 2011 13:13 schreef Socios het volgende:
[..]
nikkyDe manier waarop onze ontmoeting op die FOK!meet plaatsvond, was geweldig.
Ik zeg gewoon dat ik met de trein naar de date gekomen ben. Het hoeft allemaal niet op die rare manier. Sowieso staan treinen en seks geheel los van elkaar, dat soort `woordgrapjes´ maak ik dus ook nooit. Dat doen alleen anderen hier op FOK! Totaal niet grappig trouwens.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:20 schreef Weissman het volgende:
Dat snap ik gew niet. Hoe breng je dat als autist zijnde dan ?
-Hey!!, ik ben Socios.
-Hoi![]()
-Heb jij een glad perron beschikbaar voor mijn treintje ?
-
En zo creëert iedereen zijn eigen waarheid.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:17 schreef Socios het volgende:
Nou, dat zou mij niets verbazen. Het neigt naar pure jaloezie. Sommige -mij altijd stangende- users kunnen het gewoon niet verhapstukken dat iemand die treinen spot (en een geweldige humor heeft op FOK! die jij niet snapt) wel instaat is, ook IRL, succesvol te zijn bij vrouwen.
Ik moet er wel nog steeds om lachenquote:Op maandag 3 januari 2011 13:23 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon dat ik met de trein naar de date gekomen ben. Het hoeft allemaal niet op die rare manier. Sowieso staan treinen en seks geheel los van elkaar, dat soort `woordgrapjes´ maak ik dus ook nooit. Dat doen alleen anderen hier op FOK! Totaal niet grappig trouwens.
hoaxquote:Op maandag 3 januari 2011 13:26 schreef Paul het volgende:
Ik ben in het echt ook zo debiel, dan weten jullie dat ook weer.
Verbeeld je maar niksquote:Op maandag 3 januari 2011 13:17 schreef Socios het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat ik "vroeger" in mijn inbox ontvingquote:Op maandag 3 januari 2011 13:15 schreef Oksel het volgende:
[..]
Vond je? Vond het wat vreemd. Meteen je broek op je knieen.. raar hoor.
Hij had eerst foto's in zijn fotoboek staan. Socios ziet eruit als een vriendelijke, sociale jongeman.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:28 schreef najazeg het volgende:
door dit topic ben ik nu nieuwsgierig naar hoe Socios eruit ziet
Ik heb ooit ergens een gifje gepost van Socios, doorzoek mijn pohi maar.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:28 schreef najazeg het volgende:
Je snapt het niet helemaal he ? Het is niet ''hoe''. Het gaat om de ''wat'' en ''waarom''. Geruchten gaan dat het een project is van de KGB. Waarom is deze ''persoon'' zo geïnteresseerd in treinen ? Kijk dat terroristen geïnteresseerd zijn in gebouwen en vliegtuigen is geen raadsel. Maar trein-freaks zijn een klasse apart in de wereld van ''terrorisme-bestrijding'' .quote:Op maandag 3 januari 2011 13:28 schreef najazeg het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2011 13:33:12 ]
Die gaan we dus niet opnieuw posten.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:30 schreef Graseter het volgende:
Ik heb ooit ergens een gifje gepost van Socios, doorzoek mijn pohi maar.
quote:Op maandag 3 januari 2011 13:24 schreef Garisson72 het volgende:
En zo creëert iedereen zijn eigen waarheid.
Waarom hebben veel users dan de neiging mij, soms op een compleet respectloze manier, `de grond in te boren´? Omdat ik treinen spot? Omdat zij mijn visie op `de wereld´ niet kunnen waarderen? Omdat ik regelmatig een afwijkende mening en daar nauw aan verbonden standpunten heb die niet `stroken´ met de massa? Ik ben soms completen uren kwijt om alle zwaar onterechte aantijgingen te moeten verwerpen. Om nog maar niet te spreken over de ronduit absurde kwetsende opmerkingen die ik ook nog weleens naar mijn hoofd geslingerd krijg. Zelfs via PM of fotoboek. Het is pure afgunst. `Men´ kan het gewoon niet hebben.quote:
je staat ook op die mongolenfoto van die meetquote:Op maandag 3 januari 2011 13:33 schreef Socios het volgende:
[..]
Die gaan we dus niet opnieuw posten.
Foto's van mij stonden inderdaad in mijn fotoboek. Nu nog slechts een `halve´ foto omdat diverse foto's openbaar misbruikt werden. Absurd natuurlijk.
Welke?quote:Op maandag 3 januari 2011 13:34 schreef PurpleSwan het volgende:
[..]
je staat ook op die mongolenfoto van die meet
Volgens mij was die alleen op Skype gepost dus maak je geen zorgen.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:33 schreef Socios het volgende:
[..]
Die gaan we dus niet opnieuw posten.
Foto's van mij stonden inderdaad in mijn fotoboek. Nu nog slechts een `halve´ foto omdat diverse foto's openbaar misbruikt werden. Absurd natuurlijk.
Skypequote:Op maandag 3 januari 2011 13:36 schreef Graseter het volgende:
Volgens mij was die alleen op Skype gepost dus maak je geen zorgen.
Dat gifje dat ze moeten zwaaien?quote:Op maandag 3 januari 2011 13:34 schreef PurpleSwan het volgende:
[..]
je staat ook op die mongolenfoto van die meet
quote:Op maandag 3 januari 2011 13:37 schreef Annnet het volgende:
Stiekem ben ik blij dat de ONZmeet niet door gaat.
Ik zei al dat wij onze eigen meet wel gaan regelen.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:37 schreef Annnet het volgende:
Stiekem ben ik blij dat de ONZmeet niet door gaat.
Omdat je leuk hapt, dude. Plain and simple.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:34 schreef Socios het volgende:
Waarom hebben veel users dan de neiging mij, soms op een compleet respectloze manier, `de grond in te boren´? Omdat ik treinen spot? Omdat zij mijn visie op `de wereld´ niet kunnen waarderen? Omdat ik regelmatig een afwijkende mening en daar nauw aan verbonden standpunten heb die niet `stroken´ met de massa?
Ok, dit doet natuurlijk niemand. Door opmerkingen als deze ga ik dus weer denken dat je trollt.quote:Ik ben soms completen uren kwijt om alle zwaar onterechte aantijgingen te moeten verwerpen.
Nee, 'Men' weet dat je weer met een 'wordt verworpen' gaat komen. Dus da's dan lache. Soms is het leven gewoon een schoolplein in het groot.quote:Om nog maar niet te spreken over de ronduit absurde kwetsende opmerkingen die ik ook nog weleens naar mijn hoofd geslingerd krijg. Zelfs via PM of fotoboek. Het is pure afgunst. `Men´ kan het gewoon niet hebben.
En geniet lekker van die vrouwelijke aandacht. Mooi toch.quote:Gelukkig zijn er ook veel users die mij wel snappen en waarderen. Helemaal top.
Ik heb besloten om gewoon geen FOK!kers meer te meeten. Ik vind ze niet meer lief.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:39 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik zei al dat wij onze eigen meet wel gaan regelen.
jaquote:Op maandag 3 januari 2011 13:37 schreef Annnet het volgende:
[..]
Dat gifje dat ze moeten zwaaien?_!__!~````
Alle autisten zijn gek op treinen. Althans, wel alle autisten die ik in mijn leven heb gezienquote:Op maandag 3 januari 2011 13:32 schreef Weissman het volgende:
Waarom is deze ''persoon'' zo geïnteresseerd in treinen ? Kijk dat terroristen geïnteresseerd zijn in gebouwen en vliegtuigen is geen raadsel. Maar trein-freaks zijn een klasse apart in de wereld van ''terrorisme-bestrijding'' .
Er zijn serieus topics van mij die binnen een paar uur de 300 posts gehaald hebben en waar ik al die tijd bezig ben geweest om allerlei zaken te moeten weerleggen.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:40 schreef Garisson72 het volgende:
Ok, dit doet natuurlijk niemand. Door opmerkingen als deze ga ik dus weer denken dat je trollt.
Ik gebruik inderdaad geregeld "wordt verworpen", ja. Superhandig in gebruik om een, vaak overduidelijke onterechte bewering, simpel teniet te doen.quote:Nee, 'Men' weet dat je weer met een 'wordt verworpen' gaat komen. Dus da's dan lache. Soms is het leven gewoon een schoolplein in het groot.
Bedankt!quote:En geniet lekker van die vrouwelijke aandacht. Mooi toch.
Noesss...quote:Op maandag 3 januari 2011 13:41 schreef Annnet het volgende:
Ik heb besloten om gewoon geen FOK!kers meer te meeten. Ik vind ze niet meer lief.
quote:Op maandag 3 januari 2011 13:41 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ik heb besloten om gewoon geen FOK!kers meer te meeten. Ik vind ze niet meer lief.
nog meer vrienden is altijd leukquote:Op maandag 3 januari 2011 13:50 schreef najazeg het volgende:
ik doe er niet aan. Heb al genoeg vrienden IRL
dat heb ik in mijn vorige leven al gedaanquote:Op maandag 3 januari 2011 13:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nog meer vrienden is altijd leuk
Ik heb een goede vriendin gekregen door fok, en meeten
Want je MOET het ook echt allemaal weerleggen hè. Het is niet mogelijk om je schouders erover op te halen.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:44 schreef Socios het volgende:
Er zijn serieus topics van mij die binnen een paar uur de 300 posts gehaald hebben en waar ik al die tijd bezig ben geweest om allerlei zaken te moeten weerleggen.
Volgens mij maakt het op jouzelf meer indruk dan op anderen, qua teniet doen.quote:Ik gebruik inderdaad geregeld "wordt verworpen", ja. Superhandig in gebruik om een, vaak overduidelijke onterechte bewering, simpel teniet te doen.
Als iemand mij een verwijt maakt dat nergens op slaat dan wel volledig onterecht is, dan laat ik `niet over mij heenlopen´ en verwerp ik dat, ja.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:21 schreef Garisson72 het volgende:
Want je MOET het ook echt allemaal weerleggen hè. Het is niet mogelijk om je schouders erover op te halen.
Hoi liefje.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:52 schreef Socios het volgende:
[..]
Als iemand mij een verwijt maakt dat nergens op slaat dan wel volledig onterecht is, dan laat ik `niet over mij heenlopen´ en verwerp ik dat, ja.
Ik vind het moeilijk om de woorden te vinden die de treurnis hierin duiden.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:52 schreef Socios het volgende:
Als iemand mij een verwijt maakt dat nergens op slaat dan wel volledig onterecht is, dan laat ik `niet over mij heenlopen´ en verwerp ik dat, ja.
Ik vind dat hij gewoon helemaal gelijk heeft.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:59 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijk om de woorden te vinden die de treurnis hierin duiden.
Niet altijd.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:37 schreef Dastan het volgende:
Ik ook, als je er niet op ingaat, geef je de ander in feite gelijk.
In een gemiddeld ONZ- of KLB-topic, waar ik Socios doorgaans toch tref, is het echt maar hoogst zelden nodig, vind ik.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:31 schreef mcf het volgende:
Ik vind dat hij gewoon helemaal gelijk heeft.
Nee.quote:Op maandag 3 januari 2011 20:37 schreef Zombiehoofd het volgende:
Nou kom op, gaat iemand die pics van socios nog een keer posten..?
HELP MIJ ASJEBLIEFTquote:Op maandag 3 januari 2011 20:58 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, en dat dient men te respecteren. Geen foto's openbaar als iemand dat niet wil.
Dat is ook van de zotte, ja! Maar ja, er zit blijkbaar een aantal dieptrieste figuren op FOK! die dat menen te moeten doen!quote:Op maandag 3 januari 2011 21:02 schreef najazeg het volgende:
ik vind het gewoon triest dat iemand niet een foto van zichzelf op zijn fotoboek kan zetten omdat die foto anders misbruikt wordt
ik heb die trieste pic van de meet helaas niet meer.quote:Op maandag 3 januari 2011 20:37 schreef Zombiehoofd het volgende:
Nou kom op, gaat iemand die pics van socios nog een keer posten..?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |