Hoezo samenzwerend, het viel mij meteen op dat dat de Waddenzee bij Texel was, en enkele andere users, waarvan ik het gros nog nooit eerder gesproken had, zagen dit daarna ook in.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:21 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik ben geneigd dat te geloven, hoor. Een bewering van een neutrale user dat het geen Texel is geloof ik eerder dan beweringen van eventueel samenzwerende users die blijven beweren dat het wel Texel is.
Tegen mij zei je dat je tegen trouwen bent!quote:
Pure onzin. Treinen en seks staan geheel los van elkaar.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:11 schreef Lindstrøm. het volgende:
Socios.
Ga maar lekker aftrekken op die treinkaartjes, met die kuttreinen van je.
[ afbeelding ]
Wat een schatje is die Socios, vind je niet?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:19 schreef Graseter het volgende:
Ik en Patje1987 hebben Socios een spoorboekje gegeven die we hebben meegenomen uit een ICE trein, een van de favoriete treinen van Socios.
Hij had op een meet een shirt aan met daarop de tekst "Socios".quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:20 schreef LexiconDoll het volgende:
[..]
Wat een schatje is die Socios, vind je niet?
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:16 schreef Graseter het volgende:
Socios heeft een keer appelsap voor mij besteld, toffe kerel.
Haha, ja.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:19 schreef Graseter het volgende:
Ik en Patje1987 hebben Socios een spoorboekje gegeven die we hebben meegenomen uit een ICE trein, een van de favoriete treinen van Socios.
Socios PMt mij af en toequote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:25 schreef deepart het volgende:
Socios heeft mijn post een keer gequote. Bijzonder was dat.
Ja das ook de enige die normaal met jou om wilt gaanquote:
Nee hoorquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:38 schreef Chinless het volgende:
[..]
Ja das ook de enige die normaal met jou om wilt gaan
quote:
Hij heeft mij anders wel verteld dat hij seks met jou heeft gehad.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:39 schreef Annnet het volgende:
[..]
Nee hoor
Wees niet verdrietig dat ik jou niet aardig vind.
Chinless?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:56 schreef Graseter het volgende:
[..]
Hij heeft mij anders wel verteld dat hij seks met jou heeft gehad.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |