Dus? Hij is gewoon een sexy beest.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:06 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je beseft wel dat we het over een autistische kluizenaar hebben waarvan de enige passie bestaat uit; treinen en het keihard opdreunen van zijn eigen mening ?
Dat laatste heeft iedereen op het internet. Daarnaast zie ik de treinenpassie niet als teken van een leven zonder sociale contacten, integendeel zo kom je nog eens onder de mensen.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:06 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je beseft wel dat we het over een autistische kluizenaar hebben waarvan de enige passie bestaat uit; treinen en het keihard opdreunen van zijn eigen mening ?
quote:
Jullie zijn allemaal gebrainwashedquote:Op maandag 3 januari 2011 13:07 schreef Dastan het volgende:
Dat laatste heeft iedereen op het internet. Daarnaast zie ik de treinenpassie niet als teken van een leven zonder sociale contacten, integendeel zo kom je nog eens onder de mensen.
Of jij bent hier de autist die de werkelijkheid niet aan kan.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:09 schreef Weissman het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn allemaal gebrainwashed
Jazeker, jij van je ICE spoorboekje?quote:Op maandag 3 januari 2011 12:38 schreef Socios het volgende:
[..]
Graag gedaan, jongen. Ik hoop dat je ervan genoten hebt.
Alsof je zijn naam zou vergeten wanneer je hem hebt ontmoet!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:21 schreef Graseter het volgende:
[..]
Hij had op een meet een shirt aan met daarop de tekst "Socios".
Dat is een leugen om het volk te laten geloven dat hij bestaat.quote:
Wat is ''werkelijkheid'', Gridlok ?quote:Op maandag 3 januari 2011 13:10 schreef Gridlok het volgende:
Of jij bent hier de autist die de werkelijkheid niet aan kan.
Met shirtquote:
De wereld mijn vriend... de wereld.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:12 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dat is een leugen om het volk te laten geloven dat hij bestaat.
[..]
Wat is ''werkelijkheid'', Gridlok ?
nikkyquote:Op maandag 3 januari 2011 13:11 schreef nikky het volgende:
Alsof je zijn naam zou vergeten wanneer je hem hebt ontmoet!
Wolf in schaap kledij.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:14 schreef Dastan het volgende:
Zie je wel, hij versiert de meisjes waar we bij staan.
Vond je? Vond het wat vreemd. Meteen je broek op je knieen.. raar hoor.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:13 schreef Socios het volgende:
[..]
nikkyDe manier waarop onze ontmoeting op die FOK!meet plaatsvond, was geweldig.
quote:Op maandag 3 januari 2011 13:14 schreef Dastan het volgende:
Zie je wel, hij versiert de meisjes MILFS waar we bij staan.
Vind jij dat raar?quote:Op maandag 3 januari 2011 13:15 schreef Oksel het volgende:
[..]
Vond je? Vond het wat vreemd. Meteen je broek op je knieen.. raar hoor.
Nou, dat zou mij niets verbazen. Het neigt naar pure jaloezie. Sommige -mij altijd stangende- users kunnen het gewoon niet verhapstukken dat iemand die treinen spot (en een geweldige humor heeft op FOK! die jij niet snapt) wel instaat is, ook IRL, succesvol te zijn bij vrouwen.quote:Op maandag 3 januari 2011 12:59 schreef Garisson72 het volgende:
En jullie hoeven heus niet te denken dat het vooral door al die aandacht van Fok!vrouwen komt, en de daaruit voortvloeiende afgunst, dat veel mannen Socios belachelijk willen maken.
Dat snap ik gew niet. Hoe breng je dat als autist zijnde dan ?quote:Op maandag 3 januari 2011 13:17 schreef Socios het volgende:
Nou, dat zou mij niets verbazen. Het neigt naar pure jaloezie. Sommige -mij altijd stangende- users kunnen het gewoon niet verhapstukken dat iemand die treinen spot (en een geweldige humor heeft op FOK! die jij niet snapt) wel instaat is, ook IRL, succesvol te zijn bij vrouwen.
quote:Op maandag 3 januari 2011 13:13 schreef Socios het volgende:
[..]
nikkyDe manier waarop onze ontmoeting op die FOK!meet plaatsvond, was geweldig.
Ik zeg gewoon dat ik met de trein naar de date gekomen ben. Het hoeft allemaal niet op die rare manier. Sowieso staan treinen en seks geheel los van elkaar, dat soort `woordgrapjes´ maak ik dus ook nooit. Dat doen alleen anderen hier op FOK! Totaal niet grappig trouwens.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:20 schreef Weissman het volgende:
Dat snap ik gew niet. Hoe breng je dat als autist zijnde dan ?
-Hey!!, ik ben Socios.
-Hoi![]()
-Heb jij een glad perron beschikbaar voor mijn treintje ?
-
En zo creëert iedereen zijn eigen waarheid.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:17 schreef Socios het volgende:
Nou, dat zou mij niets verbazen. Het neigt naar pure jaloezie. Sommige -mij altijd stangende- users kunnen het gewoon niet verhapstukken dat iemand die treinen spot (en een geweldige humor heeft op FOK! die jij niet snapt) wel instaat is, ook IRL, succesvol te zijn bij vrouwen.
Ik moet er wel nog steeds om lachenquote:Op maandag 3 januari 2011 13:23 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon dat ik met de trein naar de date gekomen ben. Het hoeft allemaal niet op die rare manier. Sowieso staan treinen en seks geheel los van elkaar, dat soort `woordgrapjes´ maak ik dus ook nooit. Dat doen alleen anderen hier op FOK! Totaal niet grappig trouwens.
hoaxquote:Op maandag 3 januari 2011 13:26 schreef Paul het volgende:
Ik ben in het echt ook zo debiel, dan weten jullie dat ook weer.
Verbeeld je maar niksquote:Op maandag 3 januari 2011 13:17 schreef Socios het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat ik "vroeger" in mijn inbox ontvingquote:Op maandag 3 januari 2011 13:15 schreef Oksel het volgende:
[..]
Vond je? Vond het wat vreemd. Meteen je broek op je knieen.. raar hoor.
Hij had eerst foto's in zijn fotoboek staan. Socios ziet eruit als een vriendelijke, sociale jongeman.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:28 schreef najazeg het volgende:
door dit topic ben ik nu nieuwsgierig naar hoe Socios eruit ziet
Ik heb ooit ergens een gifje gepost van Socios, doorzoek mijn pohi maar.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:28 schreef najazeg het volgende:
Je snapt het niet helemaal he ? Het is niet ''hoe''. Het gaat om de ''wat'' en ''waarom''. Geruchten gaan dat het een project is van de KGB. Waarom is deze ''persoon'' zo geïnteresseerd in treinen ? Kijk dat terroristen geïnteresseerd zijn in gebouwen en vliegtuigen is geen raadsel. Maar trein-freaks zijn een klasse apart in de wereld van ''terrorisme-bestrijding'' .quote:Op maandag 3 januari 2011 13:28 schreef najazeg het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2011 13:33:12 ]
Die gaan we dus niet opnieuw posten.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:30 schreef Graseter het volgende:
Ik heb ooit ergens een gifje gepost van Socios, doorzoek mijn pohi maar.
quote:Op maandag 3 januari 2011 13:24 schreef Garisson72 het volgende:
En zo creëert iedereen zijn eigen waarheid.
Waarom hebben veel users dan de neiging mij, soms op een compleet respectloze manier, `de grond in te boren´? Omdat ik treinen spot? Omdat zij mijn visie op `de wereld´ niet kunnen waarderen? Omdat ik regelmatig een afwijkende mening en daar nauw aan verbonden standpunten heb die niet `stroken´ met de massa? Ik ben soms completen uren kwijt om alle zwaar onterechte aantijgingen te moeten verwerpen. Om nog maar niet te spreken over de ronduit absurde kwetsende opmerkingen die ik ook nog weleens naar mijn hoofd geslingerd krijg. Zelfs via PM of fotoboek. Het is pure afgunst. `Men´ kan het gewoon niet hebben.quote:
je staat ook op die mongolenfoto van die meetquote:Op maandag 3 januari 2011 13:33 schreef Socios het volgende:
[..]
Die gaan we dus niet opnieuw posten.
Foto's van mij stonden inderdaad in mijn fotoboek. Nu nog slechts een `halve´ foto omdat diverse foto's openbaar misbruikt werden. Absurd natuurlijk.
Welke?quote:Op maandag 3 januari 2011 13:34 schreef PurpleSwan het volgende:
[..]
je staat ook op die mongolenfoto van die meet
Volgens mij was die alleen op Skype gepost dus maak je geen zorgen.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:33 schreef Socios het volgende:
[..]
Die gaan we dus niet opnieuw posten.
Foto's van mij stonden inderdaad in mijn fotoboek. Nu nog slechts een `halve´ foto omdat diverse foto's openbaar misbruikt werden. Absurd natuurlijk.
Skypequote:Op maandag 3 januari 2011 13:36 schreef Graseter het volgende:
Volgens mij was die alleen op Skype gepost dus maak je geen zorgen.
Dat gifje dat ze moeten zwaaien?quote:Op maandag 3 januari 2011 13:34 schreef PurpleSwan het volgende:
[..]
je staat ook op die mongolenfoto van die meet
quote:Op maandag 3 januari 2011 13:37 schreef Annnet het volgende:
Stiekem ben ik blij dat de ONZmeet niet door gaat.
Ik zei al dat wij onze eigen meet wel gaan regelen.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:37 schreef Annnet het volgende:
Stiekem ben ik blij dat de ONZmeet niet door gaat.
Omdat je leuk hapt, dude. Plain and simple.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:34 schreef Socios het volgende:
Waarom hebben veel users dan de neiging mij, soms op een compleet respectloze manier, `de grond in te boren´? Omdat ik treinen spot? Omdat zij mijn visie op `de wereld´ niet kunnen waarderen? Omdat ik regelmatig een afwijkende mening en daar nauw aan verbonden standpunten heb die niet `stroken´ met de massa?
Ok, dit doet natuurlijk niemand. Door opmerkingen als deze ga ik dus weer denken dat je trollt.quote:Ik ben soms completen uren kwijt om alle zwaar onterechte aantijgingen te moeten verwerpen.
Nee, 'Men' weet dat je weer met een 'wordt verworpen' gaat komen. Dus da's dan lache. Soms is het leven gewoon een schoolplein in het groot.quote:Om nog maar niet te spreken over de ronduit absurde kwetsende opmerkingen die ik ook nog weleens naar mijn hoofd geslingerd krijg. Zelfs via PM of fotoboek. Het is pure afgunst. `Men´ kan het gewoon niet hebben.
En geniet lekker van die vrouwelijke aandacht. Mooi toch.quote:Gelukkig zijn er ook veel users die mij wel snappen en waarderen. Helemaal top.
Ik heb besloten om gewoon geen FOK!kers meer te meeten. Ik vind ze niet meer lief.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:39 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik zei al dat wij onze eigen meet wel gaan regelen.
jaquote:Op maandag 3 januari 2011 13:37 schreef Annnet het volgende:
[..]
Dat gifje dat ze moeten zwaaien?_!__!~````
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |