Heb jij whatsapp?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:59 schreef Annnet het volgende:
[..]
Chinless?
Ik vond hem eng en door zijn moodswings had ik weinig zin om hem te meeten
Is dat waar annet? heb jij sex gehad met Patjes UI jatter?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:56 schreef Graseter het volgende:
[..]
Hij heeft mij anders wel verteld dat hij seks met jou heeft gehad.
nee, maar dat zegt hij. Grappig kereltje als je een gesprek met hem hebt. Hij zou mij op de wierden meet in elkaar slaan maar hij was niet gekomen. Patje had hem zelfs nog gevraagd om te komen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Is dat waar annet? heb jij sex gehad met Patjes UI jatter?
nee, ik heb hem nog nooit gemeetquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Is dat waar annet? heb jij sex gehad met Patjes UI jatter?
Daar heb ik nog iets van meegekregen posertje dat het is.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:04 schreef Graseter het volgende:
[..]
nee, maar dat zegt hij. Grappig kereltje als je een gesprek met hem hebt. Hij zou mij op de wierden meet in elkaar slaan maar hij was niet gekomen. Patje had hem zelfs nog gevraagd om te komen.
Wat een zielig mannetje.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:05 schreef Annnet het volgende:
[..]
nee, ik heb hem nog nooit gemeetvind hem een beetje onbeschoft
Het succes van Socios is en blijft groots.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:12 schreef Maatie het volgende:
Het succes van Socios is een gepasseerd station.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:22 schreef Socios het volgende:
Nergens last van. Ik kijk juist uit naar het moment dat ik haar in het gezicht of in haar bek kan spuiten en maak daar dan ook gretig gebruik van.
Issie ook lekker?quote:Op maandag 3 januari 2011 10:36 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb Socios ook gezien op de TAL-meet![]()
Dus ja hij is echt.
Je weet toch wel dat ie neukt met Goodluck_Charm?quote:
Misschien is het wel een kloon van myraela.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:21 schreef PlayingWithFire het volgende:
nep.. zoals zijn relatie met myraela
quote:Op maandag 3 januari 2011 11:46 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Misschien is het wel een kloon van myraela.
Weet niet of ik dat wel genoeg vind.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou hij is niet lelijk nee....
Denk je dat dat wat zegt?quote:Op maandag 3 januari 2011 11:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat ie neukt met Goodluck_Charm?
Het is een leugen.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
Ow ik heb Myraela en Socios beiden gezienEn nee het is niet dezelfde persoon
Die relatie is heul niet nep.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:21 schreef PlayingWithFire het volgende:
nep.. zoals zijn relatie met myraela
Snap ook niet dat charmed_angel dat `op die manier´ zegt. Eerst vond ze mij nog `fucking´ lekker. Net als dat ze zelf is, hehe.quote:
Bedankt nog voor de appelsap he.quote:Op maandag 3 januari 2011 12:36 schreef Socios het volgende:
[..]
Snap ook niet dat charmed_angel dat `op die manier´ zegt. Eerst vond ze mij nog `fucking´ lekker. Net als dat ze zelf is, hehe.
quote:Op maandag 3 januari 2011 12:36 schreef Socios het volgende:
[..]
Snap ook niet dat charmed_angel dat `op die manier´ zegt. Eerst vond ze mij nog `fucking´ lekker. Net als dat ze zelf is, hehe.
Goed nieuws voor Goodluck_Charm dan.quote:Op maandag 3 januari 2011 12:40 schreef Annnet het volgende:
Ik voel me een beetje verstoten hier. Socios, bij dezen dump ik je.
quote:Op maandag 3 januari 2011 12:40 schreef Annnet het volgende:
Ik voel me een beetje verstoten hier. Socios, bij dezen dump ik je.
En dan krijg IK de FOK!slet titel. Ik sta m af aan Socios.quote:Op maandag 3 januari 2011 12:42 schreef Socios het volgende:
[..]
Goed nieuws voor Goodluck_Charm dan.
quote:Op maandag 3 januari 2011 12:42 schreef Socios het volgende:
[..]
Goed nieuws voor Goodluck_Charm dan.
Nee he.quote:Op maandag 3 januari 2011 12:59 schreef Garisson72 het volgende:
En jullie hoeven heus niet te denken dat het vooral door al die aandacht van Fok!vrouwen komt, en de daaruit voortvloeiende afgunst, dat veel mannen Socios belachelijk willen maken.
Nee dat hoef jij heus niet te denken nee.quote:
Nee he.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:01 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nee dat hoef jij heus niet te denken nee.
Je beseft wel dat we het over een autistische kluizenaar hebben waarvan de enige passie bestaat uit; treinen en het keihard opdreunen van zijn eigen mening ?quote:Op maandag 3 januari 2011 13:05 schreef Dastan het volgende:
Ik geloof best dat hij seks heeft gehad. Waarom niet?
quote:Op maandag 3 januari 2011 13:05 schreef Dastan het volgende:
Ik geloof best dat hij seks heeft gehad. Waarom niet?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |