Dat is absoluut geen Waddenzee en Texel.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:49 schreef aight1 het volgende:
Dat is de waddenzee, ik zie Texel, ik weet het zeker denk ik.
Ik denk van wel. Ik ben vroeger naar Texel gegaan en ik herken het.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:49 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat is absoluut geen Waddenzee en Texel.
Je hebt het fout. Op Texel zijn er ook niet van die bergen als deze. Alleen wat duinen aan de Noordzeekust.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:51 schreef aight1 het volgende:
Ik denk van wel. Ik ben vroeger naar Texel gegaan en ik herken het.
Nee.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:52 schreef napoleonfour het volgende:
Ga je nu over naar de boten Socios?
In het tweede deel van Transformers hadden ze een railgun op een bootquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:52 schreef napoleonfour het volgende:
Ga je nu over naar de boten Socios?
Ik weet het echt bijna zeker, deze berg is niet hoger dan de duinen daar waar de vuurtoren staat.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:52 schreef Socios het volgende:
[..]
Je hebt het fout. Op Texel zijn er ook niet van die bergen als deze. Alleen wat duinen aan de Noordzeekust.
Tevens roeiboot ipv jacht want de pic is NEPquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:49 schreef aight1 het volgende:
Dat is de waddenzee, ik zie Texel, ik weet het zeker denk ik.
dat zie je direct ja!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:56 schreef Niels1568 het volgende:
[..]
Tevens roeiboot ipv jacht want de pic is NEP
Ik zie de link niet.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:56 schreef tho_Omas het volgende:
Grappig topic hoor! Sinds je naar die meet bent geweest kun je je een hoop permitteren hier. Zoek de grenzen op, verken de bandbreedte van je krediet!
Ga nog eens terug naar Texel zou ik zeggen. Kom je er vanzelf achter.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:54 schreef aight1 het volgende:
Ik weet het echt bijna zeker, deze berg is niet hoger dan de duinen daar waar de vuurtoren staat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |