Ja, prachtigquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:12 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Die laatste post van Socios ook![]()
Kan eigenlijk nog steeds niet geloven dat dat Texel was op die foto. Bij nader inzien houden jullie mij volgens mij voor de gek en is het Texel helemaal niet.quote:
Ook al zou dat zo zijn: ik ken genoeg mensen die sarcasme niet herkennen of soms vreemde dingen zeggen.. Zo zijn die mensen gewoon. Niets neps aan.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:51 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik heb al best vaak hier op FOK! een discussie met hem gevoerd, en dan zie je inderdaad dat hij hele vreemde gedachtekronkels heeft en bijvoorbeeld dingen als sarcasme totaal niet kan herkennen. Zelfs niet als je hem erop wijst.
Ach, meisje toch. Heb je het zwaar?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:15 schreef Socios het volgende:
[..]
Kan eigenlijk nog steeds niet geloven dat dat Texel was op die foto. Bij nader inzien houden jullie mij volgens mij voor de gek en is het Texel helemaal niet.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:15 schreef Socios het volgende:
[..]
Kan eigenlijk nog steeds niet geloven dat dat Texel was op die foto. Bij nader inzien houden jullie mij volgens mij voor de gek en is het Texel helemaal niet.
Begin nou niet opnieuw zeg. Het is duidelijk een foto van Texel.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:15 schreef Socios het volgende:
[..]
Lees dat rodezeetopic maar door, dan snap je wel wat ik bedoelquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:15 schreef MotorCitySoul het volgende:
[..]
Ook al zou dat zo zijn: ik ken genoeg mensen die sarcasme niet herkennen of soms vreemde dingen zeggen.. Zo zijn die mensen gewoon. Niets neps aan.
Okay, okay, ik geef jullie het voordeel van de twijfel dan maar.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:15 schreef CaptainCookie het volgende:
Begin nou niet opnieuw zeg. Het is duidelijk een foto van Texel.
we voelen ons erg vereerdquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:17 schreef Socios het volgende:
[..]
Okay, okay, ik geef jullie het voordeel van de twijfel dan maar.
Hee, da's een meetfotoquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:07 schreef Socios het volgende:
Ohw, heb je hem weer. Ik heb een FOK!abonnement, heb foto's in mijn fotoboek (nou ja, tegenwoordig nog maar één halve omdat andere foto's misbruikt waren (absurd natuurlijk)) en ben op diverse FOK!meets geweest. En dan nog denken dat ik `niet echt ben´. Schei toch uit.
Nou ik vind het een best bijzondere en speciale mededeling.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:30 schreef Socios het volgende:
[..]
Nou ja, dat hoeft ook weer niet. Zo bijzonder is zoiets niet, hoor.
Hoezo? Als het dan toch Texel is, dan is dat maar zo toch? Ik dacht echt dat het niet zo was.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:31 schreef DeRakker. het volgende:
Nou ik vind het een best bijzondere en speciale mededeling.
Dat denk ik dus ook niet! Maar ja, iedereen beweert maar dat het Texel is. Volgens mij is het gewoon een bootje op de Rode Zee. Blij dat iemand dat ook inziet.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:46 schreef Inktfles het volgende:
Volgens mij is dat echt geen Texel hoor bij die foto in dat rode zee topic.
Trollquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:46 schreef Inktfles het volgende:
Wordt verworpenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:46 schreef Inktfles het volgende:
Ik ben geneigd dat te geloven, hoor. Een bewering van een neutrale user dat het geen Texel is geloof ik eerder dan beweringen van eventueel samenzwerende users die blijven beweren dat het wel Texel is.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |