HAHAHAHAHhAHAHHAHHAHHA DAT IS EEN TREIN TOG EEN KOPLOPERT????quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:44 schreef Saekerhett het volgende:
Socios is koploper in de lijst met personen die zich vreemd gedragen.
SNAP JE HEM, KOPLOPER!!!![]()
![]()
AHAHAHAHAHAHHAHAHAH![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
_!!!!!!!!!!!!!!
JA KLOPTquote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:45 schreef deepart het volgende:
[..]
HAHAHAHAHhAHAHHAHHAHHA DAT IS EEN TREIN TOG EEN KOPLOPERT????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij 'kent' Socios duidelijk niet.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:48 schreef MotorCitySoul het volgende:
En TS bewijst maar weer eens dat hij niet om kan gaan met mensen die anders in het leven staan dan hij.
Je zult maar zo'n eenzijdig beeld van de maatschappij hebben.
En jij wel, blijkt uit alles?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:48 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Jij 'kent' Socios duidelijk niet.
Ik heb al best vaak hier op FOK! een discussie met hem gevoerd, en dan zie je inderdaad dat hij hele vreemde gedachtekronkels heeft en bijvoorbeeld dingen als sarcasme totaal niet kan herkennen. Zelfs niet als je hem erop wijst.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:49 schreef MotorCitySoul het volgende:
[..]
En jij wel, blijkt uit alles?
Ik moest even lachenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:52 schreef Saekerhett het volgende:
Zijn bovenleiding is geknapt denk ik.
Seinstoringquote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:52 schreef Saekerhett het volgende:
Zijn bovenleiding is geknapt denk ik.
Wat is echt? Is god echt? Is de zon echt? Ben JIJ echt?quote:
Maar je moet hem dan wel duidelijk maken dat hij dan TEGEN een RIJDENDE trein aan moet springen, anders springt ie een keer omhoog op de rails voor een trein die 100 meter verder stil staat, en stapt daarna weer van het spoor af.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:55 schreef Gramulanion het volgende:
Door dit topic springt die jongen misschien voor de trein.
Vijf sterren abboquote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:56 schreef HaJee het volgende:
Is Socios nou een 1e of een 2e klasse user ?
Als je maar gelooft.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:56 schreef dakraam het volgende:
[..]
Wat is echt? Is god echt? Is de zon echt? Ben JIJ echt?
Wordt verworpen. Treinen dienen te allen tijde conform de dienstregeling te rijden.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:55 schreef Gramulanion het volgende:
Door dit topic springt die jongen misschien voor de trein.
HAHAHA, LUEKE WOORDGARPJE!!!!11!!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:44 schreef Saekerhett het volgende:
Socios is koploper in de lijst met personen die zich vreemd gedragen.
SNAP JE HEM, KOPLOPER!!!![]()
![]()
AHAHAHAHAHAHHAHAHAH![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
_!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:53 schreef CaptainCookie het volgende:
Een echte kapitein die de rode zee bevaart.
Dit topic is nog altijd een mooi voorbeeld.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:25 schreef pletvandepettenflet het volgende:
Ik heb hier dus een achtertuin met een schutting eromheen en toch weten mensen het voor elkaar te krijgen om allemaal rotjes en vuurpijlen in mijn tuin te gooien.. Ik ga die rotzooi ook niet opruimen.
quote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:35 schreef Socios het volgende:
[..]
Nou, niet dus... Niemand die het ziet dat er vuurwerkresten in de tuin van TS liggen. Dus ook verder niemand die er last van heeft.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:07 schreef Socios het volgende:
Ohw, heb je hem weer. Ik heb een FOK!abonnement, heb foto's in mijn fotoboek (nou ja, tegenwoordig nog maar één halve omdat andere foto's misbruikt waren (absurd natuurlijk)) en ben op diverse FOK!meets geweest. En dan nog denken dat ik `niet echt ben´. Schei toch uit.
Opgelost, treindeurslotje.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:07 schreef Socios het volgende:
Ohw, heb je hem weer. Ik heb een FOK!abonnement, heb foto's in mijn fotoboek (nou ja, tegenwoordig nog maar één halve omdat andere foto's misbruikt waren (absurd natuurlijk)) en ben op diverse FOK!meets geweest. En dan nog denken dat ik `niet echt ben´. Schei toch uit.
Allemaal nepquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:07 schreef Socios het volgende:
Was jij ook in Wierden dan?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:09 schreef porsche1 het volgende:
Haha, ik zag socias met zijn lunchboxs vol met boterhammen op 1 fok meet.
Jaquote:
Mooi topic was datquote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:53 schreef CaptainCookie het volgende:
Een echte kapitein die de rode zee bevaart.
Dit topic is nog altijd een mooi voorbeeld.
[..]
Ik moest even lachen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |