Alle autisten zijn gek op treinen. Althans, wel alle autisten die ik in mijn leven heb gezienquote:Op maandag 3 januari 2011 13:32 schreef Weissman het volgende:
Waarom is deze ''persoon'' zo geïnteresseerd in treinen ? Kijk dat terroristen geïnteresseerd zijn in gebouwen en vliegtuigen is geen raadsel. Maar trein-freaks zijn een klasse apart in de wereld van ''terrorisme-bestrijding'' .
Er zijn serieus topics van mij die binnen een paar uur de 300 posts gehaald hebben en waar ik al die tijd bezig ben geweest om allerlei zaken te moeten weerleggen.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:40 schreef Garisson72 het volgende:
Ok, dit doet natuurlijk niemand. Door opmerkingen als deze ga ik dus weer denken dat je trollt.
Ik gebruik inderdaad geregeld "wordt verworpen", ja. Superhandig in gebruik om een, vaak overduidelijke onterechte bewering, simpel teniet te doen.quote:Nee, 'Men' weet dat je weer met een 'wordt verworpen' gaat komen. Dus da's dan lache. Soms is het leven gewoon een schoolplein in het groot.
Bedankt!quote:En geniet lekker van die vrouwelijke aandacht. Mooi toch.
Noesss...quote:Op maandag 3 januari 2011 13:41 schreef Annnet het volgende:
Ik heb besloten om gewoon geen FOK!kers meer te meeten. Ik vind ze niet meer lief.
quote:Op maandag 3 januari 2011 13:41 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ik heb besloten om gewoon geen FOK!kers meer te meeten. Ik vind ze niet meer lief.
nog meer vrienden is altijd leukquote:Op maandag 3 januari 2011 13:50 schreef najazeg het volgende:
ik doe er niet aan. Heb al genoeg vrienden IRL
dat heb ik in mijn vorige leven al gedaanquote:Op maandag 3 januari 2011 13:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nog meer vrienden is altijd leuk
Ik heb een goede vriendin gekregen door fok, en meeten
Want je MOET het ook echt allemaal weerleggen hè. Het is niet mogelijk om je schouders erover op te halen.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:44 schreef Socios het volgende:
Er zijn serieus topics van mij die binnen een paar uur de 300 posts gehaald hebben en waar ik al die tijd bezig ben geweest om allerlei zaken te moeten weerleggen.
Volgens mij maakt het op jouzelf meer indruk dan op anderen, qua teniet doen.quote:Ik gebruik inderdaad geregeld "wordt verworpen", ja. Superhandig in gebruik om een, vaak overduidelijke onterechte bewering, simpel teniet te doen.
Als iemand mij een verwijt maakt dat nergens op slaat dan wel volledig onterecht is, dan laat ik `niet over mij heenlopen´ en verwerp ik dat, ja.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:21 schreef Garisson72 het volgende:
Want je MOET het ook echt allemaal weerleggen hè. Het is niet mogelijk om je schouders erover op te halen.
Hoi liefje.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:52 schreef Socios het volgende:
[..]
Als iemand mij een verwijt maakt dat nergens op slaat dan wel volledig onterecht is, dan laat ik `niet over mij heenlopen´ en verwerp ik dat, ja.
Ik vind het moeilijk om de woorden te vinden die de treurnis hierin duiden.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:52 schreef Socios het volgende:
Als iemand mij een verwijt maakt dat nergens op slaat dan wel volledig onterecht is, dan laat ik `niet over mij heenlopen´ en verwerp ik dat, ja.
Ik vind dat hij gewoon helemaal gelijk heeft.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:59 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijk om de woorden te vinden die de treurnis hierin duiden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |