Graagquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hopelijk slaapt ze om 12 uur ook gewoon door.
Insgelijks!quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:10 schreef Ferdo het volgende:
Tijd om te gaan...
Allemaal veel plezier met het restant en tot volgend jaar!
En allemaal uiteraard de beste wensen voor 2011!!!
U 2quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:10 schreef Ferdo het volgende:
Tijd om te gaan...
same 2 uquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:10 schreef Ferdo het volgende:
Tijd om te gaan...
Dat zou ook echt iets voor Senna zijnquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:10 schreef peaceman het volgende:
Vorig jaar werd Lennon wakker toen het vuurwerk stopte.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:09 schreef Nizno het volgende:
* Nizno zet eem schaal nieuwjaarsrolletjes in de SC en zet er vers geklopte slagroom bij.
Ik moet over een uur weer een kind wakker maken, dat wordt nog een hele klus. Hopelijk slaapt Lennon lekker door. Is wel zo fijn voor ze.quote:
Doeiiiii, fijne jaarwisseling en hopelijk tot volgend jaar!quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:10 schreef Ferdo het volgende:
Tijd om te gaan...
Dat hebben ze inderdaad niet onaardig gedaan.quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:10 schreef nipeng het volgende:
[..]
Het loopje past perfect in het nummer.
2u2quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:10 schreef Ferdo het volgende:
Tijd om te gaan...
Dank je wel, jij ookquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:10 schreef Ferdo het volgende:
Tijd om te gaan...
Als ik zo dit uur bekijk is het echt onmogelijk dat ze ze allemaal helemaal draaien.quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:10 schreef Michelangelo2 het volgende:
Shine on You, laten we gaan zien welke versie het zal gaan worden
Dat is ook wat ja. Ik kan me nog herinneren dat mijn ouders dat vroeger ook bij ons deden. Wel leuk voor Twan. Gaat hij ook zelf iets afschieten?quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik moet over een uur weer een kind wakker maken, dat wordt nog een hele klus. Hopelijk slaapt Lennon lekker door. Is wel zo fijn voor ze.
Familie van Eric Cantona ?quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:05 schreef djenneke het volgende:
[..]
Mijn vriend is Cantonees van afkomst
quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:10 schreef Michelangelo2 het volgende:
Shine on You, laten we gaan zien welke versie het zal gaan worden
Daar is het nog te vroeg voor hoor.... het is nog geen 12 uur... eerst champagnequote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:12 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Pink Floyd![]()
David Gilmour![]()
Syd Barret
Mooi hèquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:12 schreef FritsFlits het volgende:
Pingel, pingel, pingel, Shiiiiiiinee on youuuuu krezie diaaaamonddddd, pingel, pingel...
Even het nummer samengevat
quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:12 schreef FritsFlits het volgende:
Pingel, pingel, pingel, Shiiiiiiinee on youuuuu krezie diaaaamonddddd, pingel, pingel...
Even het nummer samengevat
Hij mag samen met Peace vuurwerk afsteken... hebben we vanavond ook al even gedaan voor Lennon.quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:12 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dat is ook wat ja. Ik kan me nog herinneren dat mijn ouders dat vroeger ook bij ons deden. Wel leuk voor Twan. Gaat hij ook zelf iets afschieten?
Hetzelfdequote:Op vrijdag 31 december 2010 22:10 schreef Ferdo het volgende:
Tijd om te gaan...
Leukquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij mag samen met Peace vuurwerk afsteken... hebben we vanavond ook al even gedaan voor Lennon.
ik zat idd ook aan mn volumeknop van de fm radio.quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:13 schreef djenneke het volgende:
Ik dacht dat mijn radio was uitgevallen
Ik niet, want dat heeft de DJ al gezegd.quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:14 schreef Diaan73 het volgende:
Dan wil ik niet achterblijven... ik ben ook benieuwd hoe lang deze versie duurt.
Dat bedoelde ik inderdaadquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:14 schreef Michelangelo2 het volgende:
Pluspunt is in ieder geval dat er niet door de intro werd gepraat!
Lennon vond het helemaal niet eng, alleen maar leuk.quote:
selectief gehoorquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik niet, want dat heeft de DJ al gezegd.
Het blijft een Russisch Roulette of ze hem niet afkappenquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
Moet jij dan geen hapjes maken ofzo??quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee, dan moet ie iets van 10 minuten lullenquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:14 schreef Michelangelo2 het volgende:
Pluspunt is in ieder geval dat er niet door de intro werd gepraat!
eng is nog wel iets anders dan spannend, toch? Ik vind het vuurwerk nog steeds een beetje spannendquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
Lennon vond het helemaal niet eng, alleen maar leuk.
Hij was eerst met Diaan binnen, maar wilde ook naar buitenquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:15 schreef djenneke het volgende:
[..]
eng is nog wel iets anders dan spannend, toch? Ik vind het vuurwerk nog steeds een beetje spannend
Maar zeker heel leuk
Gelijk heeftiequote:Op vrijdag 31 december 2010 22:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hij was eerst met Diaan binnen, maar wilde ook naar buiten
En alleen maar oh's en ah's, wat een kind he?!quote:
Vind je? Avond is duidelijk mooier.quote:
En vergeet zn goedduimpje niet.quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
En alleen maar oh's en ah's, wat een kind he?!
Ow ja, die was ook tof.quote:
Avond? Ik snap uberhaupt niet wat dat nummer in de top-100 doet....quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
Vind je? Avond is duidelijk mooier.
ik wel.. das een pareltje!!quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:20 schreef Michelangelo2 het volgende:
[..]
Avond? Ik snap uberhaupt niet wat dat nummer in de top-100 doet....
En lijkt ook net zo lang te durenquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
Vind je? Avond is duidelijk mooier.
aankleden????quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:20 schreef FritsFlits het volgende:
Ik ga even aankleden en m'n camera klaarzetten.. dit wordt niets meer
ik ook nietquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:20 schreef Michelangelo2 het volgende:
[..]
Avond? Ik snap uberhaupt niet wat dat nummer in de top-100 doet....
quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
En lijkt ook net zo lang te duren
quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
En lijkt ook net zo lang te duren
een pareltje......ik snap echt niet wat dat nummer doet tussen al deze grootse klassiekers.quote:
Ja, een trui aan. Zit nog in een t-shirtquote:
meningen verschillen en ik vind hem mooi.quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:21 schreef Michelangelo2 het volgende:
[..]
een pareltje......ik snap echt niet wat dat nummer doet tussen al deze grootse klassiekers.
Heb je het nu over Twan of eigenlijk over jezelf?quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
En alleen maar oh's en ah's, wat een kind he?!
Lennon....quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:22 schreef djenneke het volgende:
[..]
Heb je het nu over Twan of eigenlijk over jezelf?
damn mn fantasieën naar de haaien.quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:22 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ja, een trui aan. Zit nog in een t-shirt
Nee Lennon.quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:22 schreef djenneke het volgende:
[..]
Heb je het nu over Twan of eigenlijk over jezelf?
Avond is inderdaad mooiquote:
Alsof jij er warm van werdquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
damn mn fantasieën naar de haaien.
quote:
Ditquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:20 schreef OutOfThisWorld het volgende:
* OutOfThisWorld heeft spijt dat ie nooit naar een Pink Floyd concert is gegaan
oke dan volgend jaar omwisselen met de pastorale..quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:23 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Avond is inderdaad mooiMaar hij mag inmiddels weer weg uit de klassiekers van de top10... net als Coldplay
Teaser voor straksquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:23 schreef Michelangelo2 het volgende:
Volgens mij werd er een foutje gemaakt...
Intro van Wish you Were Here werd gedraaid....
Is dit het Relatieplanet Singlesfeest? Want dan zit ik hier verkeerd hoorquote:
Zo is het! Imagine terug in de top 10, God only knows in de top 10 en Bob Marley met Redemption Songquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:23 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Avond is inderdaad mooiMaar hij mag inmiddels weer weg uit de klassiekers van de top10... net als Coldplay
Inderdaad... maar niet de mooiste van U2 vind ik.quote:
Bridge Over Troubled Water er nog bijquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zo is het! Imagine terug in de top 10, God only knows in de top 10 en Bob Marley met Redemption Song
Ow en natuurlijk Child in time op 1, zoals het hoort.
heul wel!!!!!! Zette de verwarming al lager... had al opvliegers er vanquote:
Dan wel ipv Old and wise.quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:25 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Bridge Over Troubled Water er nog bij
Precies. En Redemption Song moet idd in de (keuze)lijst, maar top 10 gaat me ff te fur.quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:25 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Bridge Over Troubled Water er nog bij
Die is overgewaardeerd. Ergens in de top25quote:
Ja, ik dacht ook al.. he, dat klopt niet.quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:23 schreef Michelangelo2 het volgende:
Volgens mij werd er een foutje gemaakt...
Intro van Wish you Were Here werd gedraaid....
Op 1 inderdaad.quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ow en natuurlijk Child in time op 1, zoals het hoort.
Ach top 100 zou ik ook tevreden mee zijn, zeker als het ten koste zou gaan van bloasmuziek.quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Precies. En Redemption Song moet idd in de (keuze)lijst, maar top 10 gaat me ff te fur.
Nee, nee, Child in Time moet de gevaarlijke outsider blijven, dat siert 'm.quote:
Mooier, maar nog steeds te hoog in de lijst.quote:
Om dan over 5 jaar ineens op 1 te staan en er nooit meer vanaf te gaan.quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee, nee, Child in Time moet de gevaarlijke outsider blijven, dat siert 'm.
Is dit nou zo goed, of is de rest nou zo slechtquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
One blijft toch wel t mooiste U2-nummer vind ik
Ik krijg daar hyperventilatie vanquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:28 schreef Nizno het volgende:
volgend jaar gewoon bloasmuziek van Ge op nummer 1
Wil je echt dat Pierre Wind een Child in Time-cocktail gaat maken?quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
Om dan over 5 jaar ineens op 1 te staan en er nooit meer vanaf te gaan.
Vind het ook een mooi nummer. Maar Elevation blijft toch mijn favoriet. Maar dat nummer stond helaas niet in de keuzelijst.quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
One blijft toch wel t mooiste U2-nummer vind ik
Is it me you're looking for?quote:
mietjequote:Op vrijdag 31 december 2010 22:29 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik krijg daar hyperventilatie van
Ja, maar dan wel heeeel veel jaren achter elkaar, zodat hij op een bepaald moment zelf zegt:"Ik doe het niet meer, ik doe het NIET meer!"quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Wil je echt dat Pierre Wind een Child in Time-cocktail gaat maken?
ik denk de hele tijd dat jij twan bentquote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:30 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
is there anybody in there
Wie?quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik denk de hele tijd dat jij twan bent
gaat het?quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:33 schreef peaceman het volgende:
AAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!
jijquote:
Nee, ik hou er niet van dat er platen weggedraaid worden!quote:
Had je liever het origineel van Bob Dylan?quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:33 schreef peaceman het volgende:
AAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!
Wou een plaatjes posten, maar dat past hier nietquote:
Ik ben dat zo gewend dat ik het niet eens meer hoor...quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee, ik hou er niet van dat er platen weggedraaid worden!
The End Is Nearquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:34 schreef Michelangelo2 het volgende:
Hoe kan dit nummer in de nabijheid van Pink Floyd staan? Wat gebeurt er allemaal
quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:34 schreef Wilskracht het volgende:
Ben weer terug
28 AC/DC Whole lotta Rosie 4 vreselijke herrie
34 Metallica One 5 wat een herrie
Ja, zumquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:34 schreef Michelangelo2 het volgende:
Hoe kan dit nummer in de nabijheid van Pink Floyd staan? Wat gebeurt er allemaal
dat zei ik net.............quote:
met een beetje wilskrachtquote:
Dit land gaat kapot, dat is er gaande..quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:34 schreef Michelangelo2 het volgende:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dit land gaat kapot, dat is er gaande..
die is al geweestquote:
Zeker hoe Whole lotta Rosie begint.quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
met een beetje wilskracht
Gewoon opstaan en vechten...quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
Die is ook voor Twente.quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij
en als je bedoelt wie twan is... das die blaag van peace en diaan.
Hij is toegankelijker dan het origineel. Kut he?quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:36 schreef Michelangelo2 het volgende:
Wat is er nou zo speciaal aan deze cover???
Ik vergat Metallica...quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:36 schreef Ofyles2 het volgende:
Zometeen Alan Parsons Project, altijd goed...
Vind ik stiekem ook wel.quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit is toch wel een welkome afwisseling tussen al die al jaren vastgeroeste platen
Geheel mee eensquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
zn ui lijkt op die van DOS.... hoewel.. DOS heeft 1 plaatje gelijk aan die van twan.quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die is ook voor Twente.Waar woon je dos?
En hoe...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The greatest distance in the universe is that between two minds"
Vriezenveen Twentequote:Op vrijdag 31 december 2010 22:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die is ook voor Twente.Waar woon je dos?
Vink nog hoog.quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:39 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Eens. Lekker nummer wel, zo rond de 250 ofzo
Die gaat me ietwat te verquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:38 schreef Michelangelo2 het volgende:
Nothing Else Matters, mooi nummer, maar nog altijd vind ik One van Metallica beter
Wie nietquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:40 schreef Wilskracht het volgende:
Heb deze week al meer naar radio 2 geluisterd dat het afgelopen jaar.
Wow ik ben in vriezenveen opgegroeid. Woon nu enkele kilometers ten noorden van Vriezenveen. Woon in vroomshoop.quote:
Stiekem vind ik van welquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zeg, jullie vinden toch niet stiekem dat de hele top20 vol moet staan met Beatles, Dire Straits en Pink Floyd, he?
Nee, niet de Beatles, die overgewaardeerde boybandquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zeg, jullie vinden toch niet stiekem dat de hele top20 vol moet staan met Beatles, Dire Straits en Pink Floyd, he?
Hier ookquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:40 schreef Wilskracht het volgende:
Heb deze week al meer naar radio 2 geluisterd dat het afgelopen jaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The greatest distance in the universe is that between two minds"
Nee, Marvin moet erin, Otis, Bob Marley, Radiohead...quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:40 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind dit ook niet zo leuk.
We hebben wel hapjes op tafelStaat erg oud en nieuwerig.
Tast toe:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn collega ook.quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:40 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Wow ik ben in vriezenveen opgegroeid. Woon nu enkele kilometers ten noorden van Vriezenveen. Woon in vroomshoop.
Ik wil een oliebol??quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:40 schreef Diaan73 het volgende:
Tast toe:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat eerste lijkt op een 10-koppig monster met al die ogenquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:40 schreef Diaan73 het volgende:
Tast toe:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar ben ik het dan weer wel een beetje mee eens. En dan wil ik ook Pearl Jam met Black.quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee, Marvin moet erin, Otis, Bob Marley, Radiohead...
En U2, Golden Earring, Led Zeppelin, Deep Purple, Simon& Garfunkel, Meat Loaf, De Dijk en ik vergeet er vast wat, maar dat zou wel een aantrekkelijk lijstje zijn jaquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
twee maal stokbrood????quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:40 schreef Diaan73 het volgende:
Tast toe:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
toedels en diaan ook de groetenquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:42 schreef peaceman het volgende:
Mijn schoonouders zijn er, dus ik ga stoppen
Veel luistergenot nog, speciaal wil ik dat wensen aan Nipeng bij nummer 9.
Tot volgend jaar!![]()
quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:42 schreef peaceman het volgende:
Tot volgend jaar!![]()
Wat schoonouders al niet met je kunnen doenquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:42 schreef peaceman het volgende:
Tot volgend jaar!![]()
Damn, jij ook een fijne jaarwisseling en tot 2011!!quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:43 schreef Diaan73 het volgende:
We hebben visite... mn ouders zijn er al. Nog veel plezier en spreek jullie later!! Nu gaan we even gezellig doen!!
quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:43 schreef Diaan73 het volgende:
We hebben visite... mn ouders zijn er al. Nog veel plezier en spreek jullie later!! Nu gaan we even gezellig doen!!
quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:42 schreef peaceman het volgende:
Tot volgend jaar!![]()
Veel plezier, fijne jaarwisseling! En een mooi 2011!quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:43 schreef Diaan73 het volgende:
Tot volgend jaar.quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:42 schreef peaceman het volgende:
Tot volgend jaar!![]()
Oud en Grijsquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:44 schreef Michelangelo2 het volgende:
Nu het nummer dat op nr.1 in de begrafenis top100 stond!!
en dan gaan ze ineens verder naar de volgende.quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:44 schreef Michelangelo2 het volgende:
Vandaag is blauw de kleur van jouw lippen?quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:44 schreef Michelangelo2 het volgende:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Vandaag is blauw de kleur van jouw lippen?
[..]
Ik zeg: helemaal doordraaien.quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:44 schreef Michelangelo2 het volgende:
[..]
Dit nummer moet je inderdaad niet te vaak horen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:44 schreef Michelangelo2 het volgende:
Inderdaad. Voor je het weet zit jij bij het singlesfeest van Relatieplanet op je oudejaarsavondquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:46 schreef nipeng het volgende:
[..]
Dit nummer moet je inderdaad niet te vaak horen.
Ik vind 'm wel leuk. Dat jaar ('78 stond'ie 1) was ik alleen met mijn vader met Kerst en Oud&Nieuw. Samen brulden we mee en rockten door de kamer. In '79 is hij in September plotseling overleden en daarom moet'ie voor mij in de top 10 staanquote:
Vast welquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:47 schreef FritsFlits het volgende:
Dit was toch ook zo fout gebruikt in een WNF-reclame?
Evenals 'Morning Has Broken' van Yusuf Islam...quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:47 schreef FritsFlits het volgende:
Misschien zit ik dan een keertje niet op oudjaarsavond op internetquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:47 schreef djenneke het volgende:
[..]
Inderdaad. Voor je het weet zit jij bij het singlesfeest van Relatieplanet op je oudejaarsavond
Hij kon niet meer lopen?quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:47 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Evenals 'Morning Has Broken' van Yusuf Islam...
Dat was het jaar dat ik geboren werdquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:47 schreef childintime het volgende:
[..]
Ik vind 'm wel leuk. Dat jaar ('78 stond'ie 1) was ik alleen met mijn vader met Kerst en Oud&Nieuw. Samen brulden we mee en rockten door de kamer. In '79 is hij in September plotseling overleden en daarom moet'ie voor mij in de top 10 staan
Een fijne jaarswisseling toegewenst en de beste wensen voor volgend jaar.quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:43 schreef Diaan73 het volgende:
Idd, ipv dat ze Kiss nou eens gebruikenquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:47 schreef FritsFlits het volgende:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Idd, ipv dat ze Kiss nou eens gebruiken
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:48 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Misschien zit ik dan een keertje niet op oudjaarsavond op internet
De muziek is wel mooi. De zang is minder, ondanks die zuiverheidquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:48 schreef tong80 het volgende:
Vreselijk dit. Zo gevoelloos. Zo zonder melodie. Wel zuiver.
Maar dat is mijn biologische melk ook.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:50 schreef tong80 het volgende:
Mijn visite is aangekomen.
Heb ze het huis uitgezet. Ze zouden dit jaar afvallen.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ja, ik ga ook weer wat gezelliger zijn, tot volgend jaar, mensen
houdoeiquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zelfs dat niet. ALleen als je heel erg dronken bent en je op de singlesavond van relatieplanet bent misschien.quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:51 schreef Michelangelo2 het volgende:
Hmmmm, Paradise...
Leuk voor 1 keer per jaar...
Ik was toen 16quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:48 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dat was het jaar dat ik geboren werd
Maar logisch dat het dan een speciale betekenis voor je heeft.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Fijne jaarswisseling toegewenst.quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dat is bij veel kroegen nog steeds het gevalquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:51 schreef childintime het volgende:
[..]
Ik was toen 16En reken maar dat de hele kroeg op zijn kop stond als dit gedraaid werd
Tot volgend jaarquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:51 schreef childintime het volgende:
[..]
Ik was toen 16En reken maar dat de hele kroeg op zijn kop stond als dit gedraaid werd
Voor mij is het de tweede keer dit jaar.quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:51 schreef Michelangelo2 het volgende:
Hmmmm, Paradise...
Leuk voor 1 keer per jaar...
Dat zal er raar hebben uitgezienquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:53 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Voor mij is het de tweede keer dit jaar.
Ik zag vorige week Lucille Werner en co losgaan op dit nummer...
jepquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:53 schreef Nizno het volgende:
hier ook de superlange versie van zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |