quote:
Ditquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:20 schreef OutOfThisWorld het volgende:
* OutOfThisWorld heeft spijt dat ie nooit naar een Pink Floyd concert is gegaan
oke dan volgend jaar omwisselen met de pastorale..quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:23 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Avond is inderdaad mooiMaar hij mag inmiddels weer weg uit de klassiekers van de top10... net als Coldplay
Teaser voor straksquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:23 schreef Michelangelo2 het volgende:
Volgens mij werd er een foutje gemaakt...
Intro van Wish you Were Here werd gedraaid....
Is dit het Relatieplanet Singlesfeest? Want dan zit ik hier verkeerd hoorquote:
Zo is het! Imagine terug in de top 10, God only knows in de top 10 en Bob Marley met Redemption Songquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:23 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Avond is inderdaad mooiMaar hij mag inmiddels weer weg uit de klassiekers van de top10... net als Coldplay
Inderdaad... maar niet de mooiste van U2 vind ik.quote:
Bridge Over Troubled Water er nog bijquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zo is het! Imagine terug in de top 10, God only knows in de top 10 en Bob Marley met Redemption Song
Ow en natuurlijk Child in time op 1, zoals het hoort.
heul wel!!!!!! Zette de verwarming al lager... had al opvliegers er vanquote:
Dan wel ipv Old and wise.quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:25 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Bridge Over Troubled Water er nog bij
Precies. En Redemption Song moet idd in de (keuze)lijst, maar top 10 gaat me ff te fur.quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:25 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Bridge Over Troubled Water er nog bij
Die is overgewaardeerd. Ergens in de top25quote:
Ja, ik dacht ook al.. he, dat klopt niet.quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:23 schreef Michelangelo2 het volgende:
Volgens mij werd er een foutje gemaakt...
Intro van Wish you Were Here werd gedraaid....
Op 1 inderdaad.quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ow en natuurlijk Child in time op 1, zoals het hoort.
Ach top 100 zou ik ook tevreden mee zijn, zeker als het ten koste zou gaan van bloasmuziek.quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Precies. En Redemption Song moet idd in de (keuze)lijst, maar top 10 gaat me ff te fur.
Nee, nee, Child in Time moet de gevaarlijke outsider blijven, dat siert 'm.quote:
Mooier, maar nog steeds te hoog in de lijst.quote:
Om dan over 5 jaar ineens op 1 te staan en er nooit meer vanaf te gaan.quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee, nee, Child in Time moet de gevaarlijke outsider blijven, dat siert 'm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |