Graagquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hopelijk slaapt ze om 12 uur ook gewoon door.
Insgelijks!quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:10 schreef Ferdo het volgende:
Tijd om te gaan...
Allemaal veel plezier met het restant en tot volgend jaar!
En allemaal uiteraard de beste wensen voor 2011!!!
U 2quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:10 schreef Ferdo het volgende:
Tijd om te gaan...
same 2 uquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:10 schreef Ferdo het volgende:
Tijd om te gaan...
Dat zou ook echt iets voor Senna zijnquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:10 schreef peaceman het volgende:
Vorig jaar werd Lennon wakker toen het vuurwerk stopte.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:09 schreef Nizno het volgende:
* Nizno zet eem schaal nieuwjaarsrolletjes in de SC en zet er vers geklopte slagroom bij.
Ik moet over een uur weer een kind wakker maken, dat wordt nog een hele klus. Hopelijk slaapt Lennon lekker door. Is wel zo fijn voor ze.quote:
Doeiiiii, fijne jaarwisseling en hopelijk tot volgend jaar!quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:10 schreef Ferdo het volgende:
Tijd om te gaan...
Dat hebben ze inderdaad niet onaardig gedaan.quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:10 schreef nipeng het volgende:
[..]
Het loopje past perfect in het nummer.
2u2quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:10 schreef Ferdo het volgende:
Tijd om te gaan...
Dank je wel, jij ookquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:10 schreef Ferdo het volgende:
Tijd om te gaan...
Als ik zo dit uur bekijk is het echt onmogelijk dat ze ze allemaal helemaal draaien.quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:10 schreef Michelangelo2 het volgende:
Shine on You, laten we gaan zien welke versie het zal gaan worden
Dat is ook wat ja. Ik kan me nog herinneren dat mijn ouders dat vroeger ook bij ons deden. Wel leuk voor Twan. Gaat hij ook zelf iets afschieten?quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik moet over een uur weer een kind wakker maken, dat wordt nog een hele klus. Hopelijk slaapt Lennon lekker door. Is wel zo fijn voor ze.
Familie van Eric Cantona ?quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:05 schreef djenneke het volgende:
[..]
Mijn vriend is Cantonees van afkomst
quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:10 schreef Michelangelo2 het volgende:
Shine on You, laten we gaan zien welke versie het zal gaan worden
Daar is het nog te vroeg voor hoor.... het is nog geen 12 uur... eerst champagnequote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:12 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Pink Floyd![]()
David Gilmour![]()
Syd Barret
Mooi hèquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:12 schreef FritsFlits het volgende:
Pingel, pingel, pingel, Shiiiiiiinee on youuuuu krezie diaaaamonddddd, pingel, pingel...
Even het nummer samengevat
quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:12 schreef FritsFlits het volgende:
Pingel, pingel, pingel, Shiiiiiiinee on youuuuu krezie diaaaamonddddd, pingel, pingel...
Even het nummer samengevat
Hij mag samen met Peace vuurwerk afsteken... hebben we vanavond ook al even gedaan voor Lennon.quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:12 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dat is ook wat ja. Ik kan me nog herinneren dat mijn ouders dat vroeger ook bij ons deden. Wel leuk voor Twan. Gaat hij ook zelf iets afschieten?
Hetzelfdequote:Op vrijdag 31 december 2010 22:10 schreef Ferdo het volgende:
Tijd om te gaan...
Leukquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij mag samen met Peace vuurwerk afsteken... hebben we vanavond ook al even gedaan voor Lennon.
ik zat idd ook aan mn volumeknop van de fm radio.quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:13 schreef djenneke het volgende:
Ik dacht dat mijn radio was uitgevallen
Ik niet, want dat heeft de DJ al gezegd.quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:14 schreef Diaan73 het volgende:
Dan wil ik niet achterblijven... ik ben ook benieuwd hoe lang deze versie duurt.
Dat bedoelde ik inderdaadquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:14 schreef Michelangelo2 het volgende:
Pluspunt is in ieder geval dat er niet door de intro werd gepraat!
Lennon vond het helemaal niet eng, alleen maar leuk.quote:
selectief gehoorquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik niet, want dat heeft de DJ al gezegd.
Het blijft een Russisch Roulette of ze hem niet afkappenquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
Moet jij dan geen hapjes maken ofzo??quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee, dan moet ie iets van 10 minuten lullenquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:14 schreef Michelangelo2 het volgende:
Pluspunt is in ieder geval dat er niet door de intro werd gepraat!
eng is nog wel iets anders dan spannend, toch? Ik vind het vuurwerk nog steeds een beetje spannendquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
Lennon vond het helemaal niet eng, alleen maar leuk.
Hij was eerst met Diaan binnen, maar wilde ook naar buitenquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:15 schreef djenneke het volgende:
[..]
eng is nog wel iets anders dan spannend, toch? Ik vind het vuurwerk nog steeds een beetje spannend
Maar zeker heel leuk
Gelijk heeftiequote:Op vrijdag 31 december 2010 22:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hij was eerst met Diaan binnen, maar wilde ook naar buiten
En alleen maar oh's en ah's, wat een kind he?!quote:
Vind je? Avond is duidelijk mooier.quote:
En vergeet zn goedduimpje niet.quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
En alleen maar oh's en ah's, wat een kind he?!
Ow ja, die was ook tof.quote:
Avond? Ik snap uberhaupt niet wat dat nummer in de top-100 doet....quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
Vind je? Avond is duidelijk mooier.
ik wel.. das een pareltje!!quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:20 schreef Michelangelo2 het volgende:
[..]
Avond? Ik snap uberhaupt niet wat dat nummer in de top-100 doet....
En lijkt ook net zo lang te durenquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
Vind je? Avond is duidelijk mooier.
aankleden????quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:20 schreef FritsFlits het volgende:
Ik ga even aankleden en m'n camera klaarzetten.. dit wordt niets meer
ik ook nietquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:20 schreef Michelangelo2 het volgende:
[..]
Avond? Ik snap uberhaupt niet wat dat nummer in de top-100 doet....
quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
En lijkt ook net zo lang te duren
quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
En lijkt ook net zo lang te duren
een pareltje......ik snap echt niet wat dat nummer doet tussen al deze grootse klassiekers.quote:
Ja, een trui aan. Zit nog in een t-shirtquote:
meningen verschillen en ik vind hem mooi.quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:21 schreef Michelangelo2 het volgende:
[..]
een pareltje......ik snap echt niet wat dat nummer doet tussen al deze grootse klassiekers.
Heb je het nu over Twan of eigenlijk over jezelf?quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
En alleen maar oh's en ah's, wat een kind he?!
Lennon....quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:22 schreef djenneke het volgende:
[..]
Heb je het nu over Twan of eigenlijk over jezelf?
damn mn fantasieën naar de haaien.quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:22 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ja, een trui aan. Zit nog in een t-shirt
Nee Lennon.quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:22 schreef djenneke het volgende:
[..]
Heb je het nu over Twan of eigenlijk over jezelf?
Avond is inderdaad mooiquote:
Alsof jij er warm van werdquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
damn mn fantasieën naar de haaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |