Dan weet je wel zeker dat ze gaar zijnquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
de conciërge heeft vergeten het broodrooster uit te zetten.
De rapenquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:02 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dan weet je wel zeker dat ze gaar zijn
hij was er vanavond nog... die heeft nieuwjaarsrolletjes gebakken.. en hij wilde even een geroosterd broodje met suiker tussendoor.quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:02 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dan weet je wel zeker dat ze gaar zijn
Okay, dat zal inderdaad ook wel zo zijn. Jouw schoonouders hebben daar ook familie wonen?quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:01 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nee, dat is ook niet zo luxe hoor. De levensstandaard is er iets anders. Ze hebben pas sinds vorig jaar een echte toilet en geen gat in een tuinhuisje om maar iets te noemen
We zullen wel een keer gaan als Senna wat ouder is. Toch roots daar.
...want één met TomTom aan boord?quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:02 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
In ieder geval geen verdwaalde vuurpijl...
quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij was er vanavond nog... die heeft nieuwjaarsrolletjes gebakken.. en hij wilde even een geroosterd broodje met suiker tussendoor.
Jazeker.quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay, dat zal inderdaad ook wel zo zijn. Jouw schoonouders hebben daar ook familie wonen?
neujquote:
Zieluuugquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:03 schreef Michelangelo2 het volgende:
Vanavond singlesfeest via relatieplanet![]()
![]()
warme oliebollen..quote:
Hoe kan dat? Die lui daar horen toch een relatie te hebben?quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:03 schreef Michelangelo2 het volgende:
![]()
Ik zou er bijna mijn trouwring voor doorknippen...quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:03 schreef Michelangelo2 het volgende:
![]()
heb er nog over zitten denken dat ik me op zou geven.quote:
Vind je? Weinig origineel...quote:
Hopelijk slaapt ze om 12 uur ook gewoon door.quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:02 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ja, maar ze is ook een uur later naar bed gegaan dan normaal... Ze was echt helemaal op. Ik ga zo wel even spieken hoe het met haar gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |