Ik denk, dat merkt niemandquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:23 schreef FritsFlits het volgende:
Je slaat een topicnummer overssssssssssst
Zo komen we ook wel aan de 46!quote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:21 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik ben een Brabantse... so what???![]()
goed excuusquote:
egwelquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:23 schreef FritsFlits het volgende:
En weer een na laatste post!En ik doe het niet eens expres
Nou ja,het zou vreemd zijn als hij juist dit nummer in Brabant had geschreven.quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:24 schreef nipeng het volgende:
In Moskou geschreven, gaat over Brabant.... daarom zuigt dit zo hard.
Wanneer gaat die 'trolololo'-man over Moskou schrijven vanuit Waalwijk of Maarheeze?quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:24 schreef nipeng het volgende:
Of je luistert de tekst even.quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:24 schreef nipeng het volgende:
Ik vind het best een aardig nummer voor Guus. Hij kan gewoon niet beter. Maar zo hoog in de lijst? Ik zeg:quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als rasechte Brabander moet ik trots zijn op dit nummer en uit volle borst meezingen.
Nou, vooruit dan maar.
Dat was een puike afleveringquote:
gammaquote:
Carnavalquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:26 schreef Ferdo het volgende:
En natuurlijk hoort daar het carnavalesque hoempapa-geluid in.
Ik had hier bv idd liever iets van de Dijk gezien....quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:25 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik vind het best een aardig nummer voor Guus. Hij kan gewoon niet beter. Maar zo hoog in de lijst? Ik zeg:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:27 schreef jrk1990 het volgende:
Nou bois, houdoe ik ga pleitte
de mazzel
Daaaaaaag, fijne uiteinde en tot volgend jaarquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:27 schreef jrk1990 het volgende:
de mazzel
Dat dan weer niet.quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:27 schreef childintime het volgende:
[..]
Ik had hier bv idd liever iets van de Dijk gezien....
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm just a Soul whose Intentions are Good
en de guls dan?quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:27 schreef jrk1990 het volgende:
de mazzel
Tot volgend jaar, en houd de 10!quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:27 schreef jrk1990 het volgende:
de mazzel
Je wilt ruzie met mijn vrouw?quote:
Ligt eraan of ze een hekel aan Brabant heeft.quote:
quote:
'Back It Up' gemist...quote:
Ach, op zich is er ook weinig mis met haar muziek.quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:29 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
'Back It Up' gemist...
Ik had me voorgenomen vandaag niet te slapen, maar na 5:00 ging het licht echt uit...
Ik moet toegeven dat ik dat nummer ook absurd veel heb gedraaid...
Dit is pas echt een enge Caro. Excuus. Was.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm just a Soul whose Intentions are Good
quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ga er vandoor.
Beste wensen iedereen!
Houdoe.
Fijne jaarwisseling, tot 2011!quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ga er vandoor.
Beste wensen iedereen!
Houdoe.
houdoequote:Op vrijdag 31 december 2010 21:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ga er vandoor.
Beste wensen iedereen!
Houdoe.
Ik kan er juist erg van genieten.quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:30 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ach, op zich is er ook weinig mis met haar muziek.
Het cafe gaat toch om 21.30 dicht voor bezoekers?quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:30 schreef FritsFlits het volgende:
Familiereünie op de webcam. Dochterlief van de presentator op de presentatiestoel. Yeahhh
Houdoequote:Op vrijdag 31 december 2010 21:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ga er vandoor.
Beste wensen iedereen!
Houdoe.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:31 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dit is pas echt een enge Caro. Excuus. Was.Geen reclame voor het vak van fotomodel, nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
Hetzelfde toegewenstquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ga er vandoor.
Beste wensen iedereen!
Houdoe.
Ja, maar denk dat dit familie is en dat soort volkquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:32 schreef childintime het volgende:
[..]
Het cafe gaat toch om 21.30 dicht voor bezoekers?
quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:31 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dit is pas echt een enge Caro. Excuus. Was.31 bij 1.64, pfffff....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch een goed idee geweest om het zelf uit te brengen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:32 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik kan er juist erg van genieten.
'Back It Up' was eigenlijk een demo bedoeld voor een Japanse artieste, maar toen Caro het nummer tijdens een programma op AT5 ten gehore bracht, was dit het begin van hét begin...
Nope. Tragisch.quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:32 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Geen reclame voor het vak van fotomodel, nee.
Straks mag de familie Wilson weer op komen draven.quote:
Subtop 500.quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:33 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Toch een goed idee geweest om het zelf uit te brengen.
Een aanwinst, Caro, maar volgend jaar hopelijk een iets realistischer notering.
Wat veel mensen zitten er nog. Jammer, op deze avond was het leuk geweest als ze tot 00.00 open waren geweest, dan zou ik er nog even wat gaan drinkenquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:33 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ja, maar denk dat dit familie is en dat soort volk
Leukste is een grote hal waarin mensen kunnen komen om de laatste uren mee te maken en dan nieuwjaar te vieren, maarja...quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:35 schreef childintime het volgende:
[..]
Wat veel mensen zitten er nog. Jammer, op deze avond was het leuk geweest als ze tot 00.00 open waren geweest, dan zou ik er nog even wat gaan drinken
With canon you canquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Mooiste stukje canon in de popmuziek, op het einde
Dat hebben ze straks toch ook (op 3 wordt dat uitgezonden), maar het cafe is bij mij om de hoek, hoef ik niet meer te rijdenquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:36 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Leukste is een grote hal waarin mensen kunnen komen om de laatste uren mee te maken en dan nieuwjaar te vieren, maarja...
Top2000 in Concert? Wordt toch van te voren opgenomen?quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:37 schreef childintime het volgende:
[..]
Dat hebben ze straks toch ook (op 3 wordt dat uitgezonden), maar het cafe is bij mij om de hoek, hoef ik niet meer te rijden
Vanaf hoelaat wordt het op tv uitgezonden dan?quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:37 schreef childintime het volgende:
[..]
Dat hebben ze straks toch ook (op 3 wordt dat uitgezonden), maar het cafe is bij mij om de hoek, hoef ik niet meer te rijden
dat is al opgenomen begreep ik.. want guus en marco zingen ook nog een nummer samen begreep ik uit marco zn twittert.quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:37 schreef childintime het volgende:
[..]
Grappig dit en wat een sprong heeft Shine on you gemaakt.quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:37 schreef SeLang het volgende:
We komen nu binnen de range van dit plaatje
[ afbeelding ]
Heel overzichtelijk plaatje.quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:37 schreef SeLang het volgende:
We komen nu binnen de range van dit plaatje
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |