quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:27 schreef jrk1990 het volgende:
Nou bois, houdoe ik ga pleitte
de mazzel
Daaaaaaag, fijne uiteinde en tot volgend jaarquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:27 schreef jrk1990 het volgende:
de mazzel
Dat dan weer niet.quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:27 schreef childintime het volgende:
[..]
Ik had hier bv idd liever iets van de Dijk gezien....
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm just a Soul whose Intentions are Good
en de guls dan?quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:27 schreef jrk1990 het volgende:
de mazzel
Tot volgend jaar, en houd de 10!quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:27 schreef jrk1990 het volgende:
de mazzel
Je wilt ruzie met mijn vrouw?quote:
Ligt eraan of ze een hekel aan Brabant heeft.quote:
quote:
'Back It Up' gemist...quote:
Ach, op zich is er ook weinig mis met haar muziek.quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:29 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
'Back It Up' gemist...
Ik had me voorgenomen vandaag niet te slapen, maar na 5:00 ging het licht echt uit...
Ik moet toegeven dat ik dat nummer ook absurd veel heb gedraaid...
Dit is pas echt een enge Caro. Excuus. Was.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm just a Soul whose Intentions are Good
quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ga er vandoor.
Beste wensen iedereen!
Houdoe.
Fijne jaarwisseling, tot 2011!quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ga er vandoor.
Beste wensen iedereen!
Houdoe.
houdoequote:Op vrijdag 31 december 2010 21:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ga er vandoor.
Beste wensen iedereen!
Houdoe.
Ik kan er juist erg van genieten.quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:30 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ach, op zich is er ook weinig mis met haar muziek.
Het cafe gaat toch om 21.30 dicht voor bezoekers?quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:30 schreef FritsFlits het volgende:
Familiereünie op de webcam. Dochterlief van de presentator op de presentatiestoel. Yeahhh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |