Straks mag de familie Wilson weer op komen draven.quote:
Subtop 500.quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:33 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Toch een goed idee geweest om het zelf uit te brengen.
Een aanwinst, Caro, maar volgend jaar hopelijk een iets realistischer notering.
Wat veel mensen zitten er nog. Jammer, op deze avond was het leuk geweest als ze tot 00.00 open waren geweest, dan zou ik er nog even wat gaan drinkenquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:33 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ja, maar denk dat dit familie is en dat soort volk
Leukste is een grote hal waarin mensen kunnen komen om de laatste uren mee te maken en dan nieuwjaar te vieren, maarja...quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:35 schreef childintime het volgende:
[..]
Wat veel mensen zitten er nog. Jammer, op deze avond was het leuk geweest als ze tot 00.00 open waren geweest, dan zou ik er nog even wat gaan drinken
With canon you canquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Mooiste stukje canon in de popmuziek, op het einde
Dat hebben ze straks toch ook (op 3 wordt dat uitgezonden), maar het cafe is bij mij om de hoek, hoef ik niet meer te rijdenquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:36 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Leukste is een grote hal waarin mensen kunnen komen om de laatste uren mee te maken en dan nieuwjaar te vieren, maarja...
Top2000 in Concert? Wordt toch van te voren opgenomen?quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:37 schreef childintime het volgende:
[..]
Dat hebben ze straks toch ook (op 3 wordt dat uitgezonden), maar het cafe is bij mij om de hoek, hoef ik niet meer te rijden
Vanaf hoelaat wordt het op tv uitgezonden dan?quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:37 schreef childintime het volgende:
[..]
Dat hebben ze straks toch ook (op 3 wordt dat uitgezonden), maar het cafe is bij mij om de hoek, hoef ik niet meer te rijden
dat is al opgenomen begreep ik.. want guus en marco zingen ook nog een nummer samen begreep ik uit marco zn twittert.quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:37 schreef childintime het volgende:
[..]
Grappig dit en wat een sprong heeft Shine on you gemaakt.quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:37 schreef SeLang het volgende:
We komen nu binnen de range van dit plaatje
[ afbeelding ]
Heel overzichtelijk plaatje.quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:37 schreef SeLang het volgende:
We komen nu binnen de range van dit plaatje
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |