Ik denk, dat merkt niemandquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:23 schreef FritsFlits het volgende:
Je slaat een topicnummer overssssssssssst
Zo komen we ook wel aan de 46!quote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:21 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik ben een Brabantse... so what???![]()
goed excuusquote:
egwelquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:23 schreef FritsFlits het volgende:
En weer een na laatste post!En ik doe het niet eens expres
Nou ja,het zou vreemd zijn als hij juist dit nummer in Brabant had geschreven.quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:24 schreef nipeng het volgende:
In Moskou geschreven, gaat over Brabant.... daarom zuigt dit zo hard.
Wanneer gaat die 'trolololo'-man over Moskou schrijven vanuit Waalwijk of Maarheeze?quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:24 schreef nipeng het volgende:
Of je luistert de tekst even.quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:24 schreef nipeng het volgende:
Ik vind het best een aardig nummer voor Guus. Hij kan gewoon niet beter. Maar zo hoog in de lijst? Ik zeg:quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als rasechte Brabander moet ik trots zijn op dit nummer en uit volle borst meezingen.
Nou, vooruit dan maar.
Dat was een puike afleveringquote:
gammaquote:
Carnavalquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:26 schreef Ferdo het volgende:
En natuurlijk hoort daar het carnavalesque hoempapa-geluid in.
Ik had hier bv idd liever iets van de Dijk gezien....quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:25 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik vind het best een aardig nummer voor Guus. Hij kan gewoon niet beter. Maar zo hoog in de lijst? Ik zeg:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:27 schreef jrk1990 het volgende:
Nou bois, houdoe ik ga pleitte
de mazzel
Daaaaaaag, fijne uiteinde en tot volgend jaarquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:27 schreef jrk1990 het volgende:
de mazzel
Dat dan weer niet.quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:27 schreef childintime het volgende:
[..]
Ik had hier bv idd liever iets van de Dijk gezien....
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm just a Soul whose Intentions are Good
en de guls dan?quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:27 schreef jrk1990 het volgende:
de mazzel
Tot volgend jaar, en houd de 10!quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:27 schreef jrk1990 het volgende:
de mazzel
Je wilt ruzie met mijn vrouw?quote:
Ligt eraan of ze een hekel aan Brabant heeft.quote:
quote:
'Back It Up' gemist...quote:
Ach, op zich is er ook weinig mis met haar muziek.quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:29 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
'Back It Up' gemist...
Ik had me voorgenomen vandaag niet te slapen, maar na 5:00 ging het licht echt uit...
Ik moet toegeven dat ik dat nummer ook absurd veel heb gedraaid...
Dit is pas echt een enge Caro. Excuus. Was.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm just a Soul whose Intentions are Good
quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ga er vandoor.
Beste wensen iedereen!
Houdoe.
Fijne jaarwisseling, tot 2011!quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ga er vandoor.
Beste wensen iedereen!
Houdoe.
houdoequote:Op vrijdag 31 december 2010 21:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ga er vandoor.
Beste wensen iedereen!
Houdoe.
Ik kan er juist erg van genieten.quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:30 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ach, op zich is er ook weinig mis met haar muziek.
Het cafe gaat toch om 21.30 dicht voor bezoekers?quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:30 schreef FritsFlits het volgende:
Familiereünie op de webcam. Dochterlief van de presentator op de presentatiestoel. Yeahhh
Houdoequote:Op vrijdag 31 december 2010 21:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ga er vandoor.
Beste wensen iedereen!
Houdoe.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:31 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dit is pas echt een enge Caro. Excuus. Was.Geen reclame voor het vak van fotomodel, nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
Hetzelfde toegewenstquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ga er vandoor.
Beste wensen iedereen!
Houdoe.
Ja, maar denk dat dit familie is en dat soort volkquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:32 schreef childintime het volgende:
[..]
Het cafe gaat toch om 21.30 dicht voor bezoekers?
quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:31 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dit is pas echt een enge Caro. Excuus. Was.31 bij 1.64, pfffff....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch een goed idee geweest om het zelf uit te brengen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:32 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik kan er juist erg van genieten.
'Back It Up' was eigenlijk een demo bedoeld voor een Japanse artieste, maar toen Caro het nummer tijdens een programma op AT5 ten gehore bracht, was dit het begin van hét begin...
Nope. Tragisch.quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:32 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Geen reclame voor het vak van fotomodel, nee.
Straks mag de familie Wilson weer op komen draven.quote:
Subtop 500.quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:33 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Toch een goed idee geweest om het zelf uit te brengen.
Een aanwinst, Caro, maar volgend jaar hopelijk een iets realistischer notering.
Wat veel mensen zitten er nog. Jammer, op deze avond was het leuk geweest als ze tot 00.00 open waren geweest, dan zou ik er nog even wat gaan drinkenquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:33 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ja, maar denk dat dit familie is en dat soort volk
Leukste is een grote hal waarin mensen kunnen komen om de laatste uren mee te maken en dan nieuwjaar te vieren, maarja...quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:35 schreef childintime het volgende:
[..]
Wat veel mensen zitten er nog. Jammer, op deze avond was het leuk geweest als ze tot 00.00 open waren geweest, dan zou ik er nog even wat gaan drinken
With canon you canquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Mooiste stukje canon in de popmuziek, op het einde
Dat hebben ze straks toch ook (op 3 wordt dat uitgezonden), maar het cafe is bij mij om de hoek, hoef ik niet meer te rijdenquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:36 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Leukste is een grote hal waarin mensen kunnen komen om de laatste uren mee te maken en dan nieuwjaar te vieren, maarja...
Top2000 in Concert? Wordt toch van te voren opgenomen?quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:37 schreef childintime het volgende:
[..]
Dat hebben ze straks toch ook (op 3 wordt dat uitgezonden), maar het cafe is bij mij om de hoek, hoef ik niet meer te rijden
Vanaf hoelaat wordt het op tv uitgezonden dan?quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:37 schreef childintime het volgende:
[..]
Dat hebben ze straks toch ook (op 3 wordt dat uitgezonden), maar het cafe is bij mij om de hoek, hoef ik niet meer te rijden
dat is al opgenomen begreep ik.. want guus en marco zingen ook nog een nummer samen begreep ik uit marco zn twittert.quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:37 schreef childintime het volgende:
[..]
Grappig dit en wat een sprong heeft Shine on you gemaakt.quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:37 schreef SeLang het volgende:
We komen nu binnen de range van dit plaatje
[ afbeelding ]
Heel overzichtelijk plaatje.quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:37 schreef SeLang het volgende:
We komen nu binnen de range van dit plaatje
[ afbeelding ]
Lullig.....Ik dacht dat'ie vanmiddag op de radio zei dat het live was.....? Zal dan wel over iets anders gegaan zijn.quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat is al opgenomen begreep ik.. want guus en marco zingen ook nog een nummer samen begreep ik uit marco zn twittert.
live opgeneemt.quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:40 schreef childintime het volgende:
[..]
Lullig.....Ik dacht dat'ie vanmiddag op de radio zei dat het live was.....? Zal dan wel over iets anders gegaan zijn.
Ja, is geloof ik al op de 12e opgenomen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:38 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Top2000 in Concert? Wordt toch van te voren opgenomen?
Toen deed ik net <?php echo "hello world"; ?> aan de buitenwereldquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:40 schreef SeLang het volgende:
Ik heb dit nummer live meegemaakt tijdens de Brothers in Arms Tour in 1985
Ik helaas niet. Was te snel uitverkocht.quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:40 schreef SeLang het volgende:
Ik heb dit nummer live meegemaakt tijdens de Brothers in Arms Tour in 1985
Zijn er echt mensen die daar naar kijken?quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:40 schreef Nizno het volgende:
de rest zit hier naar schouten te kijken.. en ik zit met oordoppies in te luisteren naar mn fmradiootje
Na 24 uur... dus als het net 2011 isquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:41 schreef Michelangelo2 het volgende:
Maar vanaf hoe laat komt de top2000 nou op tv dan?
ben jij zo'n broekkie?!?!!?!??!?!?!?!?!?!?!?!quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:41 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Toen deed ik net <?php echo "hello world"; ?> aan de buitenwereld
Oh nee, dat was de On every street tourquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik helaas niet. Was te snel uitverkocht.
13 februari 1985quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
ben jij zo'n broekkie?!?!!?!??!?!?!?!?!?!?!?!
Ooo, laat dan maarquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:42 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Na 24 uur... dus als het net 2011 is
mn ouwe omaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa mn ouwe omaaaaaaaaaaaaaa in heul europa is er niemand zoals zijquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:42 schreef djenneke het volgende:
[..]
Zijn er echt mensen die daar naar kijken?![]()
Nooit op gelet, maar wat een mooie comb inderdaadquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:42 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Zo mooi, een orgeltapijt met gitaar eroverheen![]()
![]()
kolere... dan ben ik 4 jaar en een dikke maand ouder dan jij.quote:
Ach, toch alweer een kwart eeuw oud dus.quote:
En weer afgekapt. Jeetje man. Zijn het Dire Straits-haters?quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:42 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Nooit op gelet, maar wat een mooie comb inderdaad
Ik vind het bijna knapquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
mn ouwe omaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa mn ouwe omaaaaaaaaaaaaaa in heul europa is er niemand zoals zij
quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
kolere... dan ben ik 4 jaar en een dikke maand ouder dan jij.
ze kunnen nog maar 10 in een uur kwijt he..... en er zitten wat langen tussen... viel me al mee dat shaffy en list nog zo lang ik heb je lief konden kwijlen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:43 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
En weer afgekapt. Jeetje man. Zijn het Dire Straits-haters?
En dan? Denk je de oudste te zijn hier?quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
Als het goed is begint het om 23.30 en dan wordt eerst het laatste stukje van de Top uitgezonden. Dan een live-opgenomen showquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:41 schreef Michelangelo2 het volgende:
Maar vanaf hoe laat komt de top2000 nou op tv dan?
Ik 2 jaar en vijf maanden ouder dan jijquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ah, jij bent 2 maanden jonger dan m'n zusquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
dont mess with my grandma.quote:
ach ja.... nog even volhouden..quote:[quote]Op vrijdag 31 december 2010 21:44 schreef FritsFlits het volgende:
[..]Maar dat heeft geen invloed op m'n muzieksmaak
Heb een hekel aan de hedendaagse Top40-meuk...
Volgend uur maar acht. Maar ja, met Shine On... en Paradise... wordt dat ook krap.quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze kunnen nog maar 10 in een uur kwijt he..... en er zitten wat langen tussen... viel me al mee dat shaffy en list nog zo lang ik heb je lief konden kwijlen.
Dat ben zelfs ik nietquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:44 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En dan? Denk je de oudste te zijn hier?
quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:44 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ik had ook nog dit plaatje gemaakt:quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:39 schreef childintime het volgende:
[..]
Grappig dit en wat een sprong heeft Shine on you gemaakt.
Ja, jij was er al ten tijde van deze plaat.quote:
dju..... dan ben jij oudquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:44 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik 2 jaar en vijf maanden ouder dan jij
gelukkig niequote:Op vrijdag 31 december 2010 21:44 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Gatver, Pink Floydquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:45 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Volgend uur maar acht. Maar ja, met Shine On... en Paradise... wordt dat ook krap.
Ah! Dit is het centrale ouwe lullen zonder sociaal leven topicquote:
Nee, want jij bent ook jonger dan ik ben.quote:
ohnee, dat was het woord pissenquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
tong is zo oud, die heeft zelfs de naam dieren nog bedacht
Ik ookquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:46 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ja, jij was er al ten tijde van deze plaat.
Checkquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:46 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ah! Dit is het centrale ouwe lullen dozen zonder sociaal leven topic
en daarna ga jij ook slapen?quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:46 schreef Diaan73 het volgende:
Twan is naar bed, en ik nu nog even een uurtje op fok!
Check!quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:46 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ah! Dit is het centrale ouwe lullen zonder sociaal leven topic
Mja, ik kwam er ongeveer uitfloepen toen Dancing Queen op 1 stond.quote:
aanwezigquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:46 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ah! Dit is het centrale ouwe lullen zonder sociaal leven topic
wow en ik maar denken dat jij op jouw leeftijd op tijd op bed moestquote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:49 schreef SeLang het volgende:
Ik ga zo eens even 20 loempia's in de oven douwen
Misschien de versie van A Collection Of Great Dance Songs (10:15)?quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:49 schreef Michelangelo2 het volgende:
Ik denk dat ze Shine on You moeilijk helemaal kunnen draaien
Hoop dat het niet zo lang duurtquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:49 schreef Michelangelo2 het volgende:
Lekker. Ik ben net terug van Dim Sum.quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:49 schreef SeLang het volgende:
Ik ga zo eens even 20 loempia's in de oven douwen
Ik ga volgend jaar gewoon op Echoes stemmen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:50 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Hoop dat het niet zo lang duurt
Welke paul en welk liefje?quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:50 schreef Nizno het volgende:
wat moet dat liefje van paul de lul zo hoog trouwens??????
quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:49 schreef Michelangelo2 het volgende:
Echoes wordt geweerd uit de lijst...dus zal weinig zin hebbenquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:50 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ik ga volgend jaar gewoon op Echoes stemmen.
Wij kijken hier graag naar jouw vraagteken linksquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ze zeggen hier dat ik op het interweb veel socialer ben dan in 't echt
quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
wow en ik maar denken dat jij op jouw leeftijd op tijd op bed moest
Ik heb net Chicken tariyaki of zoiets op.quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:50 schreef djenneke het volgende:
[..]
Lekker. Ik ben net terug van Dim Sum.![]()
Grappig, ik ben hier net zo'n sociale randdebiel als in het echtquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ze zeggen hier dat ik op het interweb veel socialer ben dan in 't echt
In het echt ben ik niet zo'n praterquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:51 schreef djenneke het volgende:
[..]
Grappig, ik ben hier net zo'n sociale randdebiel als in het echt![]()
Heb je wel gevraagd om Oily Balls?quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:51 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik heb net Chicken tariyaki of zoiets op.
Oliebollen kon ik hier trouwens niet vinden (Engeland)
paul de leeuw....quote:
Die hebben toch niks met elkaar te makenquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
paul de leeuw....
en die adele met dr gekweel
Oh help... die troep. Dan liever Pink Floydquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
paul de leeuw....
en die adele met dr gekweel
egwelquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:53 schreef djenneke het volgende:
[..]
Die hebben toch niks met elkaar te maken
Well shave my legs and call me Charlie!quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:52 schreef djenneke het volgende:
[..]
Heb je wel gevraagd om Oily Balls?
Heeft er in het verleden wel ingestaan.quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:51 schreef Michelangelo2 het volgende:
[..]
Echoes wordt geweerd uit de lijst...dus zal weinig zin hebben
Ze zijn vriendjes volgens mij.quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:53 schreef djenneke het volgende:
[..]
Die hebben toch niks met elkaar te maken
Normaal gesproken zitten we nu bij mij schoonouders, maar die zitten in Hong Kong. DIe hebben niet eens nieuwjaarquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:53 schreef Diaan73 het volgende:
Djenneke, ik dacht dat je er vanavond niet zou zijn trouwens...
yeps idd jij snapt t.quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ze zijn vriendjes volgens mij.Adels is door Paul bekend geworden in Nederland volgens mij.
Jullie blijven in 2010 hangen?quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:53 schreef djenneke het volgende:
[..]
Normaal gesproken zitten we nu bij mij schoonouders, maar die zitten in Hong Kong. DIe hebben niet eens nieuwjaar
Ja volgens mij enkel in 2001, toen nog best hoog. Maar het nummer duurt 25 minuten, das het probleem denk...quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:53 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Heeft er in het verleden wel ingestaan.
Jawel man! Ik zag het net nog op TVquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:53 schreef djenneke het volgende:
[..]
Normaal gesproken zitten we nu bij mij schoonouders, maar die zitten in Hong Kong. DIe hebben niet eens nieuwjaar
Oh. Ik volg Paul de Lul nooit zo, dus dat heb ik dan gemistquote:
Net als Alderliefste. Vreselijke herriequote:Op vrijdag 31 december 2010 21:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ze zijn vriendjes volgens mij.Adels is door Paul bekend geworden in Nederland volgens mij.
Ow dat is ook zielig dat ze geen Nieuwjaar hebben. Kunnen ze nog wel terug naar Nederland?? Dan gaan ze vooruit in de tijd..quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:53 schreef djenneke het volgende:
[..]
ook dat idd.quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:54 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Net als Alderliefste. Vreselijke herrie
Ik niet. Maar mijn schoonouders hebben pas in februari nieuwjaar. Ze komen pas in maart terugquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:53 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Jullie blijven in 2010 hangen?
Ik ben zoo slim en op de hoogte.quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
yeps idd jij snapt t.
ze was het eerst in NL in zijn show.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make love, not war ☮
Je jat m'n grapquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat is ook zielig dat ze geen Nieuwjaar hebben. Kunnen ze nog wel terug naar Nederland?? Dan gaan ze vooruit in de tijd..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The greatest distance in the universe is that between two minds"
Ik ben een dame. Maar eh... niet in het dorp waar zij verblijven hoor.quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:54 schreef SeLang het volgende:
[..]
Jawel man! Ik zag het net nog op TV
daar hebben ze ook gewoon knallertjes hoor... hadden wij 8 jaar geleden op de knarische weilanden ook.quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:54 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik niet. Maar mijn schoonouders hebben pas in februari nieuwjaar. Ze komen pas in maart terug
Zo is het beter.quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:54 schreef Ferdo het volgende:
16 Golden Earring Radar love 1973
15 Pink Floyd Shine on you crazy diamond 1975
14 U2 One 1992
13 Pink Floyd Comfortably numb 1979
12 Adele Make you feel my love 2008
11 Metallica Nothing else matters 1992
10 Alan Parsons Project Old and wise 1982
9 Meat Loaf Paradise by the dashboard light 1978
Meer niet.
blijf lekker boven johquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:55 schreef FritsFlits het volgende:
Misschien zo meteen toch maar beneden socializen... zit al een tijdje boven
Nou, je hebt 2 x-chromosomenquote:
DIe hebben straks een eigen nieuwjaar. En dat is daar veel mooier hoor, die missen niets hier, behalve dan kinderen en kleinkinderen...quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat is ook zielig dat ze geen Nieuwjaar hebben. Kunnen ze nog wel terug naar Nederland?? Dan gaan ze vooruit in de tijd..
quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:55 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Je jat m'n grap![]()
SorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Make love, not war ☮
Ik kan m'n Macbook meenemen..quote:
dat kan ook idd... zo zit ik ook gezellig op de bankquote:
Zijn ze op vakantie daar? Ik geloof meteen dat het daar veel mooier is dan hier. Ik vind het hier niet veel aan... O&N doet me ook weinig.quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:56 schreef djenneke het volgende:
[..]
DIe hebben straks een eigen nieuwjaar. En dat is daar veel mooier hoor, die missen niets hier, behalve dan kinderen en kleinkinderen...
Socializen is overratedquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:55 schreef FritsFlits het volgende:
Eagles Hotel California 31 Dec 23:00 - 00:00 uurquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:54 schreef Ferdo het volgende:
16 Golden Earring Radar love 1973
15 Pink Floyd Shine on you crazy diamond 1975
14 U2 One 1992
13 Pink Floyd Comfortably numb 1979
12 Adele Make you feel my love 2008
11 Metallica Nothing else matters 1992
10 Alan Parsons Project Old and wise 1982
9 Meat Loaf Paradise by the dashboard light 1978
Meer niet.
Das wel erg.quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:55 schreef FritsFlits het volgende:
En maak daar maar een radio-edit van.quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:54 schreef Michelangelo2 het volgende:
[..]
Ja volgens mij enkel in 2001, toen nog best hoog. Maar het nummer duurt 25 minuten, das het probleem denk...
Ja, maar dat is niet in het komend uur.quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:57 schreef childintime het volgende:
[..]
Eagles Hotel California 31 Dec 23:00 - 00:00 uur
2 Queen Bohemian rhapsody 31 Dec 23:00 - 00:00 uur
3 Boudewijn de Groot Avond 31 Dec 23:00 - 00:00 uur
4 Deep Purple Child in time 31 Dec 23:00 - 00:00 uur
5 Led Zeppelin Stairway to heaven 31 Dec 23:00 - 00:00 uur
6 Pink Floyd Wish you were here 31 Dec 23:00 - 00:00 uur
7 Coldplay Viva la vida 31 Dec 23:00 - 00:00 uur
8 Coldplay Clocks
te watten?????quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:57 schreef djenneke het volgende:
[..]
Das wel erg.
Zegt de vrouw wiens man zit te modderwofferen op dezelfde bank als ik
Modderwoffenquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:57 schreef djenneke het volgende:
[..]
Das wel erg.
Ze hebben er grond en een huis. Ze wonen er de helft van het jaar.quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zijn ze op vakantie daar? Ik geloof meteen dat het daar veel mooier is dan hier. Ik vind het hier niet veel aan... O&N doet me ook weinig.
Jullie zijn net zo gezellig als wij. Peace zit achter de pc en ik achter de laptop. Maar.. we hebben net wel gekaart met Twan. En ik heb weer verloren.quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:57 schreef djenneke het volgende:
[..]
Das wel erg.
Jammer dat het niet kan idd. Veel mensen op het top2000 gastenboek klaagden er ook al over....Blijft voor mij toch de mooiste Pink Floydquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:57 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En maak daar maar een radio-edit van.
Ze stemmen steevast op Alles Kan Een Mens Gelukkig Maken?quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:57 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ze hebben er grond en een huis. Ze wonen er de helft van het jaar.
Zow.. dat is luxe... gaan jullie daar ook weleens naartoe?quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:57 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ze hebben er grond en een huis. Ze wonen er de helft van het jaar.
modderwofferen. Ken je dat niet?quote:
Als je het hebt over de Chinese kalender, dan klopt het...quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:53 schreef djenneke het volgende:
[..]
Wij gaan straks ook spelletjes spelenquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jullie zijn net zo gezellig als wij. Peace zit achter de pc en ik achter de laptop. Maar.. we hebben net wel gekaart met Twan. En ik heb weer verloren.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:59 schreef djenneke het volgende:
[..]
modderwofferen. Ken je dat niet?![]()
![]()
You modderwoffer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The greatest distance in the universe is that between two minds"
Ow hahaha...naja is 't iig bekend. 2 Keer Coldplay in de Top10quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:57 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet in het komend uur.
Maar te "vreemd" voor de gemiddelde Radio 2-luisteraar, vreesch ik.quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:58 schreef Michelangelo2 het volgende:
[..]
Jammer dat het niet kan idd. Veel mensen op het top2000 gastenboek klaagden er ook al over....Blijft voor mij toch de mooiste Pink Floyd
Zijn we lam?quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
We kruipen naar het einde toe mensen!
[..]
Wij gaan straks ook spelletjes spelen
Pics or it didn't happenquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:59 schreef djenneke het volgende:
[..]
Wij gaan straks ook spelletjes spelen
Als je nog kan kruipen dan ben je nog niet zat genoeg!quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
The End Is Nearquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:54 schreef Ferdo het volgende:
16 Golden Earring Radar love 1973![]()
![]()
![]()
15 Pink Floyd Shine on you crazy diamond 1975![]()
![]()
![]()
14 U2 One 1992![]()
13 Pink Floyd Comfortably numb 1979![]()
![]()
![]()
12 Adele Make you feel my love 2008![]()
11 Metallica Nothing else matters 1992![]()
10 Alan Parsons Project Old and wise 1982![]()
9 Meat Loaf Paradise by the dashboard light 1978![]()
![]()
Meer niet.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:54 schreef nipeng het volgende:
Ik ben me nu al aan het ergeren aan Meat Lof.
Nee, dat is ook niet zo luxe hoor. De levensstandaard is er iets anders. Ze hebben pas sinds vorig jaar een echte toilet en geen gat in een tuinhuisje om maar iets te noemenquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zow.. dat is luxe... gaan jullie daar ook weleens naartoe?
Schandaligquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:59 schreef childintime het volgende:
[..]
Ow hahaha...naja is 't iig bekend. 2 Keer Coldplay in de Top10Ik vind ze niet slecht, maar ik kan wel iets mooiers bedenken.
[..]
modderwofferen. Ken je dat niet?![]()
![]()
ik game nieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heb hier nog wel monchou-rolletjesquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:00 schreef Diaan73 het volgende:
Wel of geen hapjes maken? Nu nog? Nu wel een cola malibu.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
De sigaar van de docentquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Goh, wat zal toch de oorzaak zijn van zo'n schoolbrand op 31 december..
Mmm...ik geef het op, heb je een hint?quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
In ieder geval geen verdwaalde vuurpijl...quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
de conciërge heeft vergeten het broodrooster uit te zetten.quote:
Ja, maar ze is ook een uur later naar bed gegaan dan normaal... Ze was echt helemaal op. Ik ga zo wel even spieken hoe het met haar gaat.quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
Slaapt Senna nog een beetje door?
Dan weet je wel zeker dat ze gaar zijnquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
de conciërge heeft vergeten het broodrooster uit te zetten.
De rapenquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:02 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dan weet je wel zeker dat ze gaar zijn
hij was er vanavond nog... die heeft nieuwjaarsrolletjes gebakken.. en hij wilde even een geroosterd broodje met suiker tussendoor.quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:02 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dan weet je wel zeker dat ze gaar zijn
Okay, dat zal inderdaad ook wel zo zijn. Jouw schoonouders hebben daar ook familie wonen?quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:01 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nee, dat is ook niet zo luxe hoor. De levensstandaard is er iets anders. Ze hebben pas sinds vorig jaar een echte toilet en geen gat in een tuinhuisje om maar iets te noemen
We zullen wel een keer gaan als Senna wat ouder is. Toch roots daar.
...want één met TomTom aan boord?quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:02 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
In ieder geval geen verdwaalde vuurpijl...
quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij was er vanavond nog... die heeft nieuwjaarsrolletjes gebakken.. en hij wilde even een geroosterd broodje met suiker tussendoor.
Jazeker.quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay, dat zal inderdaad ook wel zo zijn. Jouw schoonouders hebben daar ook familie wonen?
neujquote:
Zieluuugquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:03 schreef Michelangelo2 het volgende:
Vanavond singlesfeest via relatieplanet![]()
![]()
warme oliebollen..quote:
Hoe kan dat? Die lui daar horen toch een relatie te hebben?quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:03 schreef Michelangelo2 het volgende:
![]()
Ik zou er bijna mijn trouwring voor doorknippen...quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:03 schreef Michelangelo2 het volgende:
![]()
heb er nog over zitten denken dat ik me op zou geven.quote:
Vind je? Weinig origineel...quote:
Hopelijk slaapt ze om 12 uur ook gewoon door.quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:02 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ja, maar ze is ook een uur later naar bed gegaan dan normaal... Ze was echt helemaal op. Ik ga zo wel even spieken hoe het met haar gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |