Dank je wel, jij ookquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:10 schreef Ferdo het volgende:
Tijd om te gaan...
Allemaal veel plezier met het restant en tot volgend jaar!
En allemaal uiteraard de beste wensen voor 2011!!!
Als ik zo dit uur bekijk is het echt onmogelijk dat ze ze allemaal helemaal draaien.quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:10 schreef Michelangelo2 het volgende:
Shine on You, laten we gaan zien welke versie het zal gaan worden
Dat is ook wat ja. Ik kan me nog herinneren dat mijn ouders dat vroeger ook bij ons deden. Wel leuk voor Twan. Gaat hij ook zelf iets afschieten?quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik moet over een uur weer een kind wakker maken, dat wordt nog een hele klus. Hopelijk slaapt Lennon lekker door. Is wel zo fijn voor ze.
Familie van Eric Cantona ?quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:05 schreef djenneke het volgende:
[..]
Mijn vriend is Cantonees van afkomst
quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:10 schreef Michelangelo2 het volgende:
Shine on You, laten we gaan zien welke versie het zal gaan worden
Daar is het nog te vroeg voor hoor.... het is nog geen 12 uur... eerst champagnequote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:12 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Pink Floyd![]()
David Gilmour![]()
Syd Barret
Mooi hèquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:12 schreef FritsFlits het volgende:
Pingel, pingel, pingel, Shiiiiiiinee on youuuuu krezie diaaaamonddddd, pingel, pingel...
Even het nummer samengevat
quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:12 schreef FritsFlits het volgende:
Pingel, pingel, pingel, Shiiiiiiinee on youuuuu krezie diaaaamonddddd, pingel, pingel...
Even het nummer samengevat
Hij mag samen met Peace vuurwerk afsteken... hebben we vanavond ook al even gedaan voor Lennon.quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:12 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dat is ook wat ja. Ik kan me nog herinneren dat mijn ouders dat vroeger ook bij ons deden. Wel leuk voor Twan. Gaat hij ook zelf iets afschieten?
Hetzelfdequote:Op vrijdag 31 december 2010 22:10 schreef Ferdo het volgende:
Tijd om te gaan...
Allemaal veel plezier met het restant en tot volgend jaar!
En allemaal uiteraard de beste wensen voor 2011!!!
Leukquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij mag samen met Peace vuurwerk afsteken... hebben we vanavond ook al even gedaan voor Lennon.
ik zat idd ook aan mn volumeknop van de fm radio.quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:13 schreef djenneke het volgende:
Ik dacht dat mijn radio was uitgevallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |