quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Vandaag is blauw de kleur van jouw lippen?
Ik zeg: helemaal doordraaien.quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:44 schreef Michelangelo2 het volgende:
Nu het nummer dat op nr.1 in de begrafenis top100 stond!!
quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Vandaag is blauw de kleur van jouw lippen?
Dit nummer moet je inderdaad niet te vaak horen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:44 schreef Michelangelo2 het volgende:
Nu het nummer dat op nr.1 in de begrafenis top100 stond!!
Inderdaad. Voor je het weet zit jij bij het singlesfeest van Relatieplanet op je oudejaarsavondquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:46 schreef nipeng het volgende:
[..]
Dit nummer moet je inderdaad niet te vaak horen.
Ik vind 'm wel leuk. Dat jaar ('78 stond'ie 1) was ik alleen met mijn vader met Kerst en Oud&Nieuw. Samen brulden we mee en rockten door de kamer. In '79 is hij in September plotseling overleden en daarom moet'ie voor mij in de top 10 staanquote:
Vast welquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:47 schreef FritsFlits het volgende:
Dit was toch ook zo fout gebruikt in een WNF-reclame?
Evenals 'Morning Has Broken' van Yusuf Islam...quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:47 schreef FritsFlits het volgende:
Misschien zit ik dan een keertje niet op oudjaarsavond op internetquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:47 schreef djenneke het volgende:
[..]
Inderdaad. Voor je het weet zit jij bij het singlesfeest van Relatieplanet op je oudejaarsavond
Hij kon niet meer lopen?quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:47 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Evenals 'Morning Has Broken' van Yusuf Islam...
Dat was het jaar dat ik geboren werdquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:47 schreef childintime het volgende:
[..]
Ik vind 'm wel leuk. Dat jaar ('78 stond'ie 1) was ik alleen met mijn vader met Kerst en Oud&Nieuw. Samen brulden we mee en rockten door de kamer. In '79 is hij in September plotseling overleden en daarom moet'ie voor mij in de top 10 staan
Een fijne jaarswisseling toegewenst en de beste wensen voor volgend jaar.quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:43 schreef Diaan73 het volgende:
We hebben visite... mn ouders zijn er al. Nog veel plezier en spreek jullie later!! Nu gaan we even gezellig doen!!
Idd, ipv dat ze Kiss nou eens gebruikenquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:47 schreef FritsFlits het volgende:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Idd, ipv dat ze Kiss nou eens gebruiken
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:48 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Misschien zit ik dan een keertje niet op oudjaarsavond op internet
De muziek is wel mooi. De zang is minder, ondanks die zuiverheidquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:48 schreef tong80 het volgende:
Vreselijk dit. Zo gevoelloos. Zo zonder melodie. Wel zuiver.
Maar dat is mijn biologische melk ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |