Vriezenveen Twentequote:Op vrijdag 31 december 2010 22:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die is ook voor Twente.Waar woon je dos?
Vink nog hoog.quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:39 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Eens. Lekker nummer wel, zo rond de 250 ofzo
Die gaat me ietwat te verquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:38 schreef Michelangelo2 het volgende:
Nothing Else Matters, mooi nummer, maar nog altijd vind ik One van Metallica beter
Wie nietquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:40 schreef Wilskracht het volgende:
Heb deze week al meer naar radio 2 geluisterd dat het afgelopen jaar.
Wow ik ben in vriezenveen opgegroeid. Woon nu enkele kilometers ten noorden van Vriezenveen. Woon in vroomshoop.quote:
Stiekem vind ik van welquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zeg, jullie vinden toch niet stiekem dat de hele top20 vol moet staan met Beatles, Dire Straits en Pink Floyd, he?
Nee, niet de Beatles, die overgewaardeerde boybandquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zeg, jullie vinden toch niet stiekem dat de hele top20 vol moet staan met Beatles, Dire Straits en Pink Floyd, he?
Hier ookquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:40 schreef Wilskracht het volgende:
Heb deze week al meer naar radio 2 geluisterd dat het afgelopen jaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The greatest distance in the universe is that between two minds"
Nee, Marvin moet erin, Otis, Bob Marley, Radiohead...quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:40 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind dit ook niet zo leuk.
We hebben wel hapjes op tafelStaat erg oud en nieuwerig.
Tast toe:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn collega ook.quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:40 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Wow ik ben in vriezenveen opgegroeid. Woon nu enkele kilometers ten noorden van Vriezenveen. Woon in vroomshoop.
Ik wil een oliebol??quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:40 schreef Diaan73 het volgende:
Tast toe:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat eerste lijkt op een 10-koppig monster met al die ogenquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:40 schreef Diaan73 het volgende:
Tast toe:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar ben ik het dan weer wel een beetje mee eens. En dan wil ik ook Pearl Jam met Black.quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee, Marvin moet erin, Otis, Bob Marley, Radiohead...
En U2, Golden Earring, Led Zeppelin, Deep Purple, Simon& Garfunkel, Meat Loaf, De Dijk en ik vergeet er vast wat, maar dat zou wel een aantrekkelijk lijstje zijn jaquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
twee maal stokbrood????quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:40 schreef Diaan73 het volgende:
Tast toe:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
toedels en diaan ook de groetenquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:42 schreef peaceman het volgende:
Mijn schoonouders zijn er, dus ik ga stoppen
Veel luistergenot nog, speciaal wil ik dat wensen aan Nipeng bij nummer 9.
Tot volgend jaar!![]()
quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:42 schreef peaceman het volgende:
Tot volgend jaar!![]()
Wat schoonouders al niet met je kunnen doenquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:42 schreef peaceman het volgende:
Tot volgend jaar!![]()
Damn, jij ook een fijne jaarwisseling en tot 2011!!quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:43 schreef Diaan73 het volgende:
We hebben visite... mn ouders zijn er al. Nog veel plezier en spreek jullie later!! Nu gaan we even gezellig doen!!
quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:43 schreef Diaan73 het volgende:
We hebben visite... mn ouders zijn er al. Nog veel plezier en spreek jullie later!! Nu gaan we even gezellig doen!!
quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:42 schreef peaceman het volgende:
Tot volgend jaar!![]()
Veel plezier, fijne jaarwisseling! En een mooi 2011!quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:43 schreef Diaan73 het volgende:
Tot volgend jaar.quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:42 schreef peaceman het volgende:
Tot volgend jaar!![]()
Oud en Grijsquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:44 schreef Michelangelo2 het volgende:
Nu het nummer dat op nr.1 in de begrafenis top100 stond!!
en dan gaan ze ineens verder naar de volgende.quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:44 schreef Michelangelo2 het volgende:
Vandaag is blauw de kleur van jouw lippen?quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:44 schreef Michelangelo2 het volgende:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Vandaag is blauw de kleur van jouw lippen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |