jijquote:
Nee, ik hou er niet van dat er platen weggedraaid worden!quote:
Had je liever het origineel van Bob Dylan?quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:33 schreef peaceman het volgende:
AAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!
Wou een plaatjes posten, maar dat past hier nietquote:
Ik ben dat zo gewend dat ik het niet eens meer hoor...quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee, ik hou er niet van dat er platen weggedraaid worden!
The End Is Nearquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:34 schreef Michelangelo2 het volgende:
Hoe kan dit nummer in de nabijheid van Pink Floyd staan? Wat gebeurt er allemaal
quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:34 schreef Wilskracht het volgende:
Ben weer terug
28 AC/DC Whole lotta Rosie 4 vreselijke herrie
34 Metallica One 5 wat een herrie
Ja, zumquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:34 schreef Michelangelo2 het volgende:
Hoe kan dit nummer in de nabijheid van Pink Floyd staan? Wat gebeurt er allemaal
dat zei ik net.............quote:
met een beetje wilskrachtquote:
Dit land gaat kapot, dat is er gaande..quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:34 schreef Michelangelo2 het volgende:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dit land gaat kapot, dat is er gaande..
die is al geweestquote:
Zeker hoe Whole lotta Rosie begint.quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
met een beetje wilskracht
Gewoon opstaan en vechten...quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
Die is ook voor Twente.quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij
en als je bedoelt wie twan is... das die blaag van peace en diaan.
Hij is toegankelijker dan het origineel. Kut he?quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:36 schreef Michelangelo2 het volgende:
Wat is er nou zo speciaal aan deze cover???
Ik vergat Metallica...quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:36 schreef Ofyles2 het volgende:
Zometeen Alan Parsons Project, altijd goed...
Vind ik stiekem ook wel.quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit is toch wel een welkome afwisseling tussen al die al jaren vastgeroeste platen
Geheel mee eensquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
zn ui lijkt op die van DOS.... hoewel.. DOS heeft 1 plaatje gelijk aan die van twan.quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die is ook voor Twente.Waar woon je dos?
En hoe...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The greatest distance in the universe is that between two minds"
Vriezenveen Twentequote:Op vrijdag 31 december 2010 22:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die is ook voor Twente.Waar woon je dos?
Vink nog hoog.quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:39 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Eens. Lekker nummer wel, zo rond de 250 ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |