en dat is anders dan anders? bereiden ze ooit iets voor? ja, ik weet dat ze dat wel doen, maar zo klinkt het nooit. en dat vind ik mooiquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hij kruipt zo onder de wol, en ze weten nog helemaal niet wat ze gaan doen tijdens die uren. Ze zijn wel blij dat het eerste uur voor de mix isvan DJ Sandstorm dus.
Ik wist niet eens dat ze die gecoverd had.quote:
Het komt allemaal tiptop in orde.quote:
nouja, de spelletjes van jelmer enzoquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en dat is anders dan anders? bereiden ze ooit iets voor? ja, ik weet dat ze dat wel doen, maar zo klinkt het nooit. en dat vind ik mooi
Oh yes she did. Waag je er niet aan.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat ze die gecoverd had.
zekers en de vastquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het komt allemaal tiptop in orde.
quote:
jelmer is een baas! de koning van debiele jingles!quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nouja, de spelletjes van jelmer enzo
Hoeft nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
Die is mooier inderdaad.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:58 schreef Cee het volgende:
Stomme kutten van Metallica, het origineel van Lucie Silvas is beter.
quote:88 85 Electric Light Orchestra Mr. Blue sky 1978
87 77 Queen Who wants to live forever 1986
86 132 Beatles Blackbird 1968
Blackbird.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo een errrug fijn blokje bij de buren
[..]
quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:58 schreef Cee het volgende:
Stomme kutten van Metallica, het origineel van Lucie Silvas is beter.
Dan ga ik even suiker lenen bij de buren.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo een errrug fijn blokje bij de buren
[..]
SPOILER: De laatste 40Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:01 schreef Pino112 het volgende:
Damn, lekker uurtjeSPOILER: De laatste 40Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I reject reality and substitute my own
quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:01 schreef Pino112 het volgende:
ImagineSPOILER: De laatste 40Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
!
In je eentje? Dan wel ja.quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:03 schreef 3rdRock het volgende:
ik nog ff wat boodschappen doen, energydrink en wat vette zooi.
en zou ik voor vanavond genoeg hebben aan 10chocosoesjes en 4 appelbeignets???
in mn eentje jaquote:
Bart.quote:
Tot zo!quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:18 schreef CindieY het volgende:
Ik ga toch even gauw naar de supermarkt op en neer fietsen nu, uiteraard met FM![]()
Jawel. Die is wel beter.quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:19 schreef Cee het volgende:
Het origineel van Laura Jansen is be....
nee. Nee dat niet.
quote:
quote:
quote:
Populair onder de jongere luisteraarsquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:26 schreef miieejj het volgende:
wat is er zo bijzonder aan deze plaat
dat, als je Viva la Vida bedoelt tenminste....quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:26 schreef miieejj het volgende:
wat is er zo bijzonder aan deze plaat
viva la vida ja..quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat, als je Viva la Vida bedoelt tenminste....
en ik ben er weer, 2 liter monster, 2 liter cherrycoke, chocosoesjes, appelbeignets en bakken met chips en nootjes. ik ben er klaar voor!
Dirty Bit!
quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en ik ben er weer, 2 liter monster, 2 liter cherrycoke, chocosoesjes, appelbeignets en bakken met chips en nootjes. ik ben er klaar voor!
Dirty Bit!
en dat is allemaal voor mezelfquote:
ga je niet naar familie ofzoquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en dat is allemaal voor mezelf![]()
dit wordt mijn allereerste eenzame Oudjaarsavond. maar gelukkig is er Fok! lekker TopSR luisteren, dan eten en een filmphje. op tijd terug voor Stenders en wat ik daarna doe weet ik nog niet...tot om 4uur RoosMichiel losgaat!
quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:31 schreef Cee het volgende:
Nou, ik ga zo langzaamaan ook maar aanstalten maken om m'n spullen in de auto te gooien en richting het feestgedruis te rijden. Ik wens jullie allemaal een hele fijne jaarwisseling, doe voorzichtig en dan zie ik jullie allemaal volgend jaar (morgen) vast weer.
![]()
Veel plezier!quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:31 schreef Cee het volgende:
Nou, ik ga zo langzaamaan ook maar aanstalten maken om m'n spullen in de auto te gooien en richting het feestgedruis te rijden. Ik wens jullie allemaal een hele fijne jaarwisseling, doe voorzichtig en dan zie ik jullie allemaal volgend jaar (morgen) vast weer.
![]()
nope, vorige week met kerst al gezien, en volgend weekend een weekendje met ze in een bungalow bikvakkeren. en om nu 3 weekenden op rij 2x3uur te treinen vind ik net teveel van het goedequote:
~quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:31 schreef Cee het volgende:
![]()
en uhm.. vrienden ?quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nope, vorige week met kerst al gezien, en volgend weekend een weekendje met ze in een bungalow bikvakkeren. en om nu 3 weekenden op rij 2x3uur te treinen vind ik net teveel van het goededat deed ik 6 jaar geleden wel voor een meisje, maar nu niet voor mn familie!
wat zijn dat?? nee, ik heb niet bijster veel vrienden, meer vriendschappelijke collega's. en ach, ik vind het niet erg vanavond alleen te zijn. lekker Stenders luisteren en mn zonden overdenken en plannen maken voor t nieuwe jaar (yeah, sure!)quote:
als je het niet erg vind..quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat zijn dat?? nee, ik heb niet bijster veel vrienden, meer vriendschappelijke collega's. en ach, ik vind het niet erg vanavond alleen te zijn. lekker Stenders luisteren en mn zonden overdenken en plannen maken voor t nieuwe jaar (yeah, sure!)
Ik ben ook naar huis gegaan. Vanavond alleen met mijn ouders en wat buren. Ik houd gewoon niet van het uitgaan en ben vorig jaar uit een vriendengroep gestapt. Heb eigenlijk alleen maar losse vrienden die elkaar niet kennen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat zijn dat?? nee, ik heb niet bijster veel vrienden, meer vriendschappelijke collega's. en ach, ik vind het niet erg vanavond alleen te zijn. lekker Stenders luisteren en mn zonden overdenken en plannen maken voor t nieuwe jaar (yeah, sure!)
nee hoorquote:
pareltje. een echt 3fm-nummerquote:
Géén chocolade en aardbei naast elkaar, da's echt vies.quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:39 schreef CindieY het volgende:
Ok, ik heb echt even hulp nodig bij het maken van keuzes. Ik maak pudding voor de verdieping vanavond. Ik kies 2 van de 3 volgende smaken: chocolade, vanille en aardbei. Voor zowel mannen als vrouwen. Welke 2 van de 3? Ik kan niet kiezen
Mijn keuze: Vanille en Aardbei.quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:39 schreef CindieY het volgende:
Ok, ik heb echt even hulp nodig bij het maken van keuzes. Ik maak pudding voor de verdieping vanavond. Ik kies 2 van de 3 volgende smaken: chocolade, vanille en aardbei. Voor zowel mannen als vrouwen. Welke 2 van de 3? Ik kan niet kiezen
Ik ga niks mengen, ik maak gewoon 2 soortenquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:40 schreef Susi het volgende:
[..]
Géén chocolade en aardbei mengen, da's echt vies.
Chocolade en aardbei maar niet mengen dat is te ranzig voor woorden.quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:39 schreef CindieY het volgende:
choco en aardbeiquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:39 schreef CindieY het volgende:
die chocobodypaint vond je anders wel lekker!quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mijn keuze: Vanille en Aardbei.
Chocolademelk, -ijs, -vla, -pudding
Grolschquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:42 schreef justmattie het volgende:
[..]
Grolsch![]()
Cheers, ik zo aan de HeinekenGrolschSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heineken
![]()
quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:42 schreef justmattie het volgende:
[..]
Grolsch![]()
Cheers, ik zo aan de HeinekenIk drink alles maar Heineken gaat er gewoon niet in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan ik net zo goed uit de wcpot drinken.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:43 schreef Cee het volgende:
OMG wil ik bijna de laptop uitzetten, begint Fix You. Nog even dit momentje met jullie meepikken.
zo is ie beterquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Heineken.
Al dat gejammer altijd over biermerken. Bier is bier mensen en bier is.
Normaal heb ik Jupiler staan. Maar ben het vergeten te halenquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik drink alles maar Heineken gaat er gewoon niet in.Kan ik net zo goed uit de wcpot drinken.
Nee, Bahvaria isquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Heineken.
Al dat gejammer altijd over biermerken. Bier is bier mensen en bier is.
I will try to fix your make up!!! Oh no i di-int!!!!!quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:44 schreef Cee het volgende:
Ik vrees dat ik over 4 minuten m'n make-up weer bij moet werken.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
I will try to fix your make up!!! Oh no i di-int!!!!!
Mooi wel, vlegel.quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Worn Down Piano bij de buren![]()
. Zoiets staat niet in de SR10 he. Of wel?
Oh geil.quote:
Nee als het eenmaal zo is gooi ik er alles in.quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:49 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar zijn er dan ook mensen hier die niet naar kroegen gaan omdat ze daar 'vies' bier schenken? Ben ik toch blij dat ik een bier kliko ben, bij mij kan je echt alles naar binnen gieten.
Ik ga sowieso niet naar de kroeg.quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:49 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar zijn er dan ook mensen hier die niet naar kroegen gaan omdat ze daar 'vies' bier schenken? Ben ik toch blij dat ik een bier kliko ben, bij mij kan je echt alles naar binnen gieten.
juist! kroegen zijn voor minderwaardige proleten! thuis Fok!ken! dat is hipquote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
juist! kroegen zijn voor minderwaardige proleten! thuis Fok!ken! dat is hip
Thanksquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Dat dan weer niet.quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Dat probeerde ie ook.quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:55 schreef 3rdRock het volgende:
wat is dit nu weer voor kansloze kutplaat? ik moet me wat inbeelden? maak het maar realiteit Lennon!
quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:55 schreef 3rdRock het volgende:
wat is dit nu weer voor kansloze kutplaat? ik moet me wat inbeelden? maak het maar realiteit Lennon!
nee, hij had het te druk met dat goedkope japanse electronicamerk!quote:
geen mixert ofzo? en de pudding die overblijft mag je wel komen brengen hoorquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:55 schreef CindieY het volgende:
Ik heb ze toch alledrie maar even gemaakt, wat over blijft, gooi ik wel weg. Kloppudding ftw trouwens, ik heb een lamme arm nu
Jawel, maar da's meer schoonmaken dan een ouderwetse klopperquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
geen mixert ofzo? en de pudding die overblijft mag je wel komen brengen hoor
aaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhh? *kijkt lief*quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:57 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jawel, maar da's meer schoonmaken dan een ouderwetse klopperEn je komt 't maar halen
Beterschap voor je arm.quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:55 schreef CindieY het volgende:
Ik heb ze toch alledrie maar even gemaakt, wat over blijft, gooi ik wel weg. Kloppudding ftw trouwens, ik heb een lamme arm nu
Beter dan Jordy van Loon in ieder geval.quote:
succes!quote:
zodadelijk ben saundersquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Beter dan Jordy van Loon in ieder geval.
laat die fokker dat geld maar aan mij gven, laat ik een paar scheten!quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:02 schreef Pino112 het volgende:
Joe, hier op Fok heeft iemand voor 2000 euro aan vuurwerk
Ach, zo lang die niet in het zuiden of oosten woont zou het geen probleem moeten zijn... en anders mag 'ie nu alvast in de auto stappen naar het westen toe.quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:02 schreef Pino112 het volgende:
Ik heb maar 150 uitgegeven, sommige mensen hebben volgens mij geld teveel 2000 euro.quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:02 schreef Pino112 het volgende:
Gewoon illegaal vuurwerkquote:Op vrijdag 31 december 2010 16:01 schreef Sirolf het volgende:
Alwéér een mogelijke bom in Dordrecht. Ze zijn lekker bezig daar.
Ja, jij hebt bijvoorbeeld geld teveelquote:Op vrijdag 31 december 2010 16:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb maar 150 uitgegeven, sommige mensen hebben volgens mij geld teveel 2000 euro.
quote:
Ik maar 70 euro, maar dan wel alles uit Duitsland.quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb maar 150 uitgegeven, sommige mensen hebben volgens mij geld teveel 2000 euro.
150 of 2000 is toch wel even wat anders.quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja, jij hebt bijvoorbeeld geld teveel. Ik heb er niets aan uit gegeven
. Nou ja een beetje, de groep heeft wel wat gekocht waar ik dus aan meebetaald heb
.
Wij zitten met 9 man op 45 euroquote:Op vrijdag 31 december 2010 16:05 schreef heloef het volgende:
[..]
150 of 2000 is toch wel even wat anders.
Goed nummer alleen als Ben fucking Saunders er met zijn poten van af blijft.quote:
Wat hebben jullie allemaal gekocht dan?quote:
datquote:Op vrijdag 31 december 2010 16:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Goed nummer alleen als Ben fucking Saunders er met zijn poten van af blijft.
kijk, dat is een mooi bedrag. gewoon 5euro de man. dan kun je genoeg kopen om lol van te hebben.quote:
Maar het is middag.quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:09 schreef 3rdRock het volgende:
zo, de 1e appelbeignet is achter de keizen. nu is oudjaarsavond echt begonnen voor mij
2 tijdzones naar het oosten niet!quote:
Geen idee, ik ben wel mee geweest, maar ik heb echt nul verstand van vuurwerkquote:Op vrijdag 31 december 2010 16:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat hebben jullie allemaal gekocht dan?
je mag het houden hoorquote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:17 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat refrein vooral. Zit prima in elkaar.
quote:
Zolang je geen heel optreden of album achter elkaar luistert, is het prima te doen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:20 schreef heloef het volgende:
Vind Mumford and Sons normaal niks maar dit nummer is
Do.quote:
Het is net als in Austin Powers.quote:
jaja, daar gaat jouw sportschoolhart sneller van kloppen!quote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jaja, daar gaat jouw spoorschoolhart sneller van kloppen!
*fluit onschuldig* huh?quote:
Dat !quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:27 schreef CindieY het volgende:
Cause I gotta feeling that tonight's gonna be a good night!
Voor vanavond is deze wel toepasselijk!quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:28 schreef alors het volgende:
Wie vraagt zulke nummers nou aan , FAIL
Ik heb er net toevallig een na binnen gewerkt.quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:29 schreef DaMook het volgende:
Ik ga even een kop soep naar binnen werken, tot zo
.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:28 schreef alors het volgende:
Wie vraagt zulke goede nummers nou aan , FAILBAZEN
![]()
Haha zekerquote:Op vrijdag 31 december 2010 16:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jaja, daar gaat jouw sportschoolhart sneller van kloppen!
ik hoop hier te zijn, maar ik vrees met grote vrezen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:36 schreef 3rdRock het volgende:
wat een kutprogramma's op tv vanavond. niets boeiends! gelukkig is er Stenders!
andere verplichtingen?quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik hoop hier te zijn, maar ik vrees met grote vrezen.
Wow wow wow wat een über vette tracklist zeg. Damn!quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:35 schreef naatje_1 het volgende:
De Sandstorm mix staat overigens geprogrammeerd.
ik ga catan spelen en weet niet wanneer we beginnen. Samen met familie, als in vader, moeder edquote:
dat kan morgen ook nog!quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik ga catan spelen en weet niet wanneer we beginnen. Samen met familie, als in vader, moeder ed
Ooooh.quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:44 schreef alors het volgende:
Hierna Winter, dus niet vergeten weer in te schakelen!!
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:46 schreef naatje_1 het volgende:
Welke FM is er eerder?
Deze plaat bestaat niet of is al als gedraaid gemarkeerd.
Winter is tijdens SR al gedraaid.quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:46 schreef naatje_1 het volgende:
Welke FM is er eerder?
Deze plaat bestaat niet of is al als gedraaid gemarkeerd.
oh, dus dat lied zong van Helsenquote:Op vrijdag 31 december 2010 16:48 schreef Dagoduck het volgende:
Ne Me Quitte Pas op top2000 met Nirvana eracheraan
al een tijdjequote:Op vrijdag 31 december 2010 16:48 schreef hole1988 het volgende:
Rob Stenders is klaat met zijn uitzending neem ik aan
mooi kan ik die lijst even spotifyen 3365 nummersquote:
Kan je beter zitten te FOK!kenquote:Op vrijdag 31 december 2010 16:49 schreef DaMook het volgende:
Komt er hier een langsgelopen, ALLEEN, met een tasje en die gooit iedere 3 meter heel nonchalant een rotje achteruit.
Joepie wat een feest zal die jongen hebben.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:49 schreef hole1988 het volgende:
[..]
mooi kan ik die lijst even spotifyen 3365 nummers
Zekerquote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:49 schreef DaMook het volgende:
Komt er hier een langsgelopen, ALLEEN, met een tasje en die gooit iedere 3 meter heel nonchalant een rotje achteruit.
Joepie wat een feest zal die jongen hebben.
In de live versie van Montreux nog nét iets mooier imo, omdat ze het volgende zang stuk hoog pakt....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |