Populair onder de jongere luisteraarsquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:26 schreef miieejj het volgende:
wat is er zo bijzonder aan deze plaat
dat, als je Viva la Vida bedoelt tenminste....quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:26 schreef miieejj het volgende:
wat is er zo bijzonder aan deze plaat
viva la vida ja..quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat, als je Viva la Vida bedoelt tenminste....
en ik ben er weer, 2 liter monster, 2 liter cherrycoke, chocosoesjes, appelbeignets en bakken met chips en nootjes. ik ben er klaar voor!
Dirty Bit!
quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en ik ben er weer, 2 liter monster, 2 liter cherrycoke, chocosoesjes, appelbeignets en bakken met chips en nootjes. ik ben er klaar voor!
Dirty Bit!
en dat is allemaal voor mezelfquote:
ga je niet naar familie ofzoquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en dat is allemaal voor mezelf![]()
dit wordt mijn allereerste eenzame Oudjaarsavond. maar gelukkig is er Fok! lekker TopSR luisteren, dan eten en een filmphje. op tijd terug voor Stenders en wat ik daarna doe weet ik nog niet...tot om 4uur RoosMichiel losgaat!
quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:31 schreef Cee het volgende:
Nou, ik ga zo langzaamaan ook maar aanstalten maken om m'n spullen in de auto te gooien en richting het feestgedruis te rijden. Ik wens jullie allemaal een hele fijne jaarwisseling, doe voorzichtig en dan zie ik jullie allemaal volgend jaar (morgen) vast weer.
![]()
Veel plezier!quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:31 schreef Cee het volgende:
Nou, ik ga zo langzaamaan ook maar aanstalten maken om m'n spullen in de auto te gooien en richting het feestgedruis te rijden. Ik wens jullie allemaal een hele fijne jaarwisseling, doe voorzichtig en dan zie ik jullie allemaal volgend jaar (morgen) vast weer.
![]()
nope, vorige week met kerst al gezien, en volgend weekend een weekendje met ze in een bungalow bikvakkeren. en om nu 3 weekenden op rij 2x3uur te treinen vind ik net teveel van het goedequote:
~quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:31 schreef Cee het volgende:
![]()
en uhm.. vrienden ?quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nope, vorige week met kerst al gezien, en volgend weekend een weekendje met ze in een bungalow bikvakkeren. en om nu 3 weekenden op rij 2x3uur te treinen vind ik net teveel van het goededat deed ik 6 jaar geleden wel voor een meisje, maar nu niet voor mn familie!
wat zijn dat?? nee, ik heb niet bijster veel vrienden, meer vriendschappelijke collega's. en ach, ik vind het niet erg vanavond alleen te zijn. lekker Stenders luisteren en mn zonden overdenken en plannen maken voor t nieuwe jaar (yeah, sure!)quote:
als je het niet erg vind..quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat zijn dat?? nee, ik heb niet bijster veel vrienden, meer vriendschappelijke collega's. en ach, ik vind het niet erg vanavond alleen te zijn. lekker Stenders luisteren en mn zonden overdenken en plannen maken voor t nieuwe jaar (yeah, sure!)
Ik ben ook naar huis gegaan. Vanavond alleen met mijn ouders en wat buren. Ik houd gewoon niet van het uitgaan en ben vorig jaar uit een vriendengroep gestapt. Heb eigenlijk alleen maar losse vrienden die elkaar niet kennen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat zijn dat?? nee, ik heb niet bijster veel vrienden, meer vriendschappelijke collega's. en ach, ik vind het niet erg vanavond alleen te zijn. lekker Stenders luisteren en mn zonden overdenken en plannen maken voor t nieuwe jaar (yeah, sure!)
nee hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |