Normaal heb ik Jupiler staan. Maar ben het vergeten te halenquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik drink alles maar Heineken gaat er gewoon niet in.Kan ik net zo goed uit de wcpot drinken.
Nee, Bahvaria isquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Heineken.
Al dat gejammer altijd over biermerken. Bier is bier mensen en bier is.
I will try to fix your make up!!! Oh no i di-int!!!!!quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:44 schreef Cee het volgende:
Ik vrees dat ik over 4 minuten m'n make-up weer bij moet werken.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
I will try to fix your make up!!! Oh no i di-int!!!!!
Mooi wel, vlegel.quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Worn Down Piano bij de buren![]()
. Zoiets staat niet in de SR10 he. Of wel?
Oh geil.quote:
Nee als het eenmaal zo is gooi ik er alles in.quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:49 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar zijn er dan ook mensen hier die niet naar kroegen gaan omdat ze daar 'vies' bier schenken? Ben ik toch blij dat ik een bier kliko ben, bij mij kan je echt alles naar binnen gieten.
Ik ga sowieso niet naar de kroeg.quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:49 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar zijn er dan ook mensen hier die niet naar kroegen gaan omdat ze daar 'vies' bier schenken? Ben ik toch blij dat ik een bier kliko ben, bij mij kan je echt alles naar binnen gieten.
juist! kroegen zijn voor minderwaardige proleten! thuis Fok!ken! dat is hipquote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
juist! kroegen zijn voor minderwaardige proleten! thuis Fok!ken! dat is hip
Thanksquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
juist! kroegen zijn voor minderwaardige proleten! thuis Fok!ken! dat is hip
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |