Hoeft nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
Die is mooier inderdaad.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:58 schreef Cee het volgende:
Stomme kutten van Metallica, het origineel van Lucie Silvas is beter.
quote:88 85 Electric Light Orchestra Mr. Blue sky 1978
87 77 Queen Who wants to live forever 1986
86 132 Beatles Blackbird 1968
Blackbird.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo een errrug fijn blokje bij de buren
[..]
quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:58 schreef Cee het volgende:
Stomme kutten van Metallica, het origineel van Lucie Silvas is beter.
Dan ga ik even suiker lenen bij de buren.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo een errrug fijn blokje bij de buren
[..]
SPOILER: De laatste 40Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:01 schreef Pino112 het volgende:
Damn, lekker uurtjeSPOILER: De laatste 40Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I reject reality and substitute my own
quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:01 schreef Pino112 het volgende:
ImagineSPOILER: De laatste 40Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
!
In je eentje? Dan wel ja.quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:03 schreef 3rdRock het volgende:
ik nog ff wat boodschappen doen, energydrink en wat vette zooi.
en zou ik voor vanavond genoeg hebben aan 10chocosoesjes en 4 appelbeignets???
in mn eentje jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |