Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
OP!quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:38 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik geloof het ook, het forum is aan het bokken
En dan gewoon het forum de schuld gevenquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:38 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik geloof het ook, het forum is aan het bokken
andere layout kan toch niet meer?quote:
m'n zwaar komische woordgrap is wegquote:
Er is volgens mij ook nog iets van text -only ofzoquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
andere layout kan toch niet meer?
dan moet het wel mobiel zijn
Wazjittie?quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:40 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
m'n zwaar komische woordgrap is weg
je post wel lekker rap mobielquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Er is volgens mij ook nog iets van text -only ofzo
quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Er is volgens mij ook nog iets van text -only ofzo
Nee hoor, hij staat alleen in de kelderquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:42 schreef RockNijntje het volgende:
Mijn mislukte mislukte FiPo is weg
De browser is best snelquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je post wel lekker rap mobiel
Als ik mobiel post dan is dat duidelijk merkbaar aan mijn extreem trage postgedrag
maar hij was niet mislukt!quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:42 schreef RockNijntje het volgende:
Mijn mislukte mislukte FiPo is weg
ik ook, maar de Blackberry die ik nu gebruik is niet echt rap (ook alleen GPRSquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De browser is best snelen ik heb qwerty-toetsenbord, dat scheelt ook
thanksquote:
Doe je goedquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:43 schreef Symphonic het volgende:
Hoe krijg ik het voor elkaar, 2 dagen achter elkaar 254
Daarom zeg ik ook; mislukte mislukte FiPoquote:
Ohh, ok!quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook; mislukte mislukte FiPo![]()
Wat voor eentje heb je nu dan?quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ook, maar de Blackberry die ik nu gebruik is niet echt rap (ook alleen GPRS)
Volgend jaar een nieuwere
Dankjequote:Op vrijdag 31 december 2010 00:45 schreef Queen_Minny het volgende:
* Queen_MinnyKan niet slapen en besluit haar mede FOK!ers hier vast een gezond en gelukkig 2011 te wensen.
jij ook QUeen_Minnyquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:45 schreef Queen_Minny het volgende:
* Queen_MinnyKan niet slapen en besluit haar mede FOK!ers hier vast een gezond en gelukkig 2011 te wensen.
Jij ook al vast een goed 2011quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:45 schreef Queen_Minny het volgende:
Weet je ook al wat voor eentje je hierna wil?quote:
dankje!quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:45 schreef Queen_Minny het volgende:
natuurlijkquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:47 schreef Queen_Minny het volgende:
Dank u!
Was er nog een bakkie over voor mij?
Hier meer dan genoeg en als je wat anders wil dan mag dat ookquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:47 schreef Queen_Minny het volgende:
Dank u!
Was er nog een bakkie over voor mij?
aller beste wensen voor 2011quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:45 schreef Queen_Minny het volgende:
Stop eens met PM's sturenquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:47 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
aller beste wensen voor 2011
Moet ff wat omruilacties bedenken,quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Weet je ook al wat voor eentje je hierna wil?
Goede dealquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Moet ff wat omruilacties bedenken,
wil graag een 9800 hebben, maar die vinden we in NL te duur.
Heb met m'n Noorse ICT collega's afgesproken te kijken of we wat kunnen ruilen,
volgende week wissel ik m'n paar maande oude 8900 om voor een nieuwe 9300, die ga ik
vervolgens door de Noren laten omruilen
Met vrienden chillen en daar?quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:49 schreef Queen_Minny het volgende:
Als het koffie is ben ik blij.
Misschien dat dat verklaart waarom ik niet kan slapen![]()
Iedereen leuke plannen voor vanavond?
nee dit zielig vertoon lukt ook niet stuart........quote:
je bedoeld zo van, het is al 50 minuten de nieuwe dag, ik praat al over vanavond om verwarring te scheppen?quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:49 schreef Queen_Minny het volgende:
niet echt speciale plannen, ben gewoon thuis met m'n familyquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:49 schreef Queen_Minny het volgende:
Eerst saai thuis met paps en mams voor de tv op vriendje wachten. Daarna met paps mams en vriendje lekker naar wat vrienden.quote:
Nee John, jij moet eens stoppen met mensen per PM lastig vallen. Ik zit niet te wachten op dit soort gezeik van jequote:Op vrijdag 31 december 2010 00:50 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nee dit zielig vertoon lukt ook niet stuart........
Ook chill dusquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:51 schreef Queen_Minny het volgende:
[..]
Eerst saai thuis met paps en mams voor de tv op vriendje wachten. Daarna met paps mams en vriendje lekker naar wat vrienden.
Ga naar een tent die nog open is en haal watquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:51 schreef RockNijntje het volgende:
Waarom heb ik 's nachts altijd honger?
Trusten Toekquote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee John, jij moet eens stoppen met mensen per PM lastig vallen. Ik zit niet te wachten op dit soort gezeik van je
Ik blokkeer je nu wel gewoon in PM want ik heb al eerder aangegeven het niet op prijs te stellen!
slaap zequote:
metoo, zit al aan de rijst snacks en net wat chipsquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:51 schreef RockNijntje het volgende:
Go Stu goquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee John, jij moet eens stoppen met mensen per PM lastig vallen. Ik zit niet te wachten op dit soort gezeik van je
Ik blokkeer je nu wel gewoon in PM want ik heb al eerder aangegeven het niet op prijs te stellen!
Omdat je iets om handen wilt hebben en, en dus maar wat lekkers pakt?quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:51 schreef RockNijntje het volgende:
Ik weet wel waar het bij mij door komtquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:53 schreef Queen_Minny het volgende:
[..]
Omdat je iets om handen wilt hebben en, en dus maar wat lekkers pakt?
Eten in bed zonder dat je ouders het horen en zonder dat je knoeit is echt lastigquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
metoo, zit al aan de rijst snacks en net wat chips
Dat moge duidelijk zijn. Ik blijf ongevraagd PM's ontvangen die alles behalve vriendelijk zijn en daar zit ik niet op te wachtenquote:
ik zit voor de verandering eens niet op bed maar gewoon in woonkamer met laptop op schootquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Eten in bed zonder dat je ouders het horen en zonder dat je knoeit is echt lastig![]()
het is nog maar 0:54!quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Eten in bed zonder dat je ouders het horen en zonder dat je knoeit is echt lastig![]()
Ik wou dat ik mijn laptop nog mee kon nemen maar ding is instabielquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zit voor de verandering eens niet op bed maar gewoon in woonkamer met laptop op schoot
Zwanger?quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet wel waar het bij mij door komt
Kruimels in je bed zijn geen pretje.quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Slapen je ouders al?quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
ik heb je er 2 gestuurd, maar jij zit alleen maar reacties uit te lokken dus een hele grote doeiquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat moge duidelijk zijn. Ik blijf ongevraagd PM's ontvangen die alles behalve vriendelijk zijn en daar zit ik niet op te wachten![]()
quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zit voor de verandering eens niet op bed maar gewoon in woonkamer met laptop op schoot
Ja, anders laat je een ander wel sturen bedoel jequote:Op vrijdag 31 december 2010 00:55 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik heb je er 2 gestuurd, maar jij zit alleen maar reacties uit te lokken dus een hele grote doei![]()
![]()
Dan ben ik dat altijd al geweest, heb gewoon een zeer goede eetlustquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:55 schreef Queen_Minny het volgende:
[..]
Zwanger?
[..]
Kruimels in je bed zijn geen pretje.
waardoor?quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:55 schreef Stuart het volgende:
Goed, ik hou er verder hier over op want ik vind het niet fair als het topic hierdoor wordt vergiftigd![]()
Die slapen nooit zo vast en worden echt heel vaak wakker per nacht, dus ik weet nooit of ze slapenquote:
ach dat houd wel je boven benen warmquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
da's zwaar kutquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die slapen nooit zo vast en worden echt heel vaak wakker per nacht, dus ik weet nooit of ze slapen
Na t zuipen is het gewoon tijd voor een vette bek.quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan ben ik dat altijd al geweest, heb gewoon een zeer goede eetlusten ben gewent na het stappen wat te halen
ja nou dan maak niet zo'n probleem zeikerdquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, anders laat je een ander wel sturen bedoel je![]()
Goed, ik hou er verder hier over op want ik vind het niet fair als het topic hierdoor wordt vergiftigd![]()
Helemaal niet neequote:Op vrijdag 31 december 2010 00:55 schreef Queen_Minny het volgende:
[..]
Kruimels in je bed zijn geen pretje.
daar had ik een topique met 4 delen over gemaakt, maar ENE MIRNE had 'm geslotenquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:57 schreef Koen66 het volgende:
had ik deze hier al geroepen:
Laten we om te beginnen in 2011 op Fok lief zijn voor elkaar
Dat is wel crapquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die slapen nooit zo vast en worden echt heel vaak wakker per nacht, dus ik weet nooit of ze slapen
ja strak planquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:57 schreef Koen66 het volgende:
Zoiets ja, maar nu lust me ook wel watquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:57 schreef Queen_Minny het volgende:
[..]
Na t zuipen is het gewoon tijd voor een vette bek.![]()
Broodje shoarma met veel knoflook.
Daarom komt het nogal vreemd over op me dat sommigen zo 's nachts de deur uit kunnen lopenquote:
whehehehe waarom?quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:57 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
daar had ik een topique met 4 delen over gemaakt, maar ENE MIRNE had 'm gesloten![]()
Mijn ouders slapen vrij diep, maar worden alle twee heel vroeg wakker altijdquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Daarom komt het nogal vreemd over op me dat sommigen zo 's nachts de deur uit kunnen lopen
en s'morgens op de pot zitten......quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zoiets ja, maar nu lust me ook wel wat
Hier ga ik maar niet eens op reagerenquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:57 schreef Koen66 het volgende:
Hier geen problemen hoor maar ik ben daar in tegen iets ouder als jijquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Daarom komt het nogal vreemd over op me dat sommigen zo 's nachts de deur uit kunnen lopen
kweenie!quote:
Geen last vanquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:59 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
en s'morgens op de pot zitten......
Ik zou dat dus echt niet durvenquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:59 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Mijn ouders slapen vrij diep, maar worden alle twee heel vroeg wakker altijd
meestal al voor ik thuiskom
link?quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:59 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
kweenie!
ik had al een OP in een Wiki gezet, en het was er heel gezellig, maar ze sloot 'm ineens
nooit aan d'r gevraagd?quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:59 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
kweenie!
ik had al een OP in een Wiki gezet, en het was er heel gezellig, maar ze sloot 'm ineens
Nooit last van. Wat ik heb betaald hou ik binnen tot het fatsoenlijk eruit kan.quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:59 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
en s'morgens op de pot zitten......
van het topique?quote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:01 schreef RockNijntje het volgende:
Hoe gezellig het ook is, ik ga
Doeii![]()
Welterusten Nijntjequote:Op vrijdag 31 december 2010 01:01 schreef RockNijntje het volgende:
Doeii![]()
truste nijntje, tot morgenquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:01 schreef RockNijntje het volgende:
Doeii![]()
Slaap Lekker RNquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:01 schreef RockNijntje het volgende:
Doeii![]()
Byequote:Op vrijdag 31 december 2010 01:01 schreef RockNijntje het volgende:
Doeii![]()
met deze opmerking ben ik het niet helemaal mee eens, maar goed,quote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:01 schreef Queen_Minny het volgende:
[..]
Nooit last van. Wat ik heb betaald hou ik binnen tot het fatsoenlijk eruit kan.
misschien had Myr geen behoefte aan liefdequote:Op vrijdag 31 december 2010 01:02 schreef TheFamousMan het volgende:
Symp:
Laten we stoppen met haten #4
is deel vier.
dacht ik ookquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
misschien had Myr geen behoefte aan liefde
vaag hè?quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:06 schreef Queen_Minny het volgende:
Je mag niemand dood wensen, maar je mag elkaar ook niet gewoon lief vinden?
Okok!quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:08 schreef Symphonic het volgende:
Tof topic, maar ik durf hem niet mee te nemen naar GC.
Joh, je idee was succesvol met bijna 1000 postsquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:09 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Okok!
Snap ik.
maar toch,
jammer
quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Joh, je idee was succesvol met bijna 1000 posts
Aan alles komt een eind dus treur niet. Is toch een mooie dag geweest
Ja zeker jammerquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:09 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Okok!
Snap ik.
maar toch,
jammer
open deel 5 hier in GCquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:12 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
maar iedereen was zo blij
iedereen post alleen maar haat op Fok!
Dat vind ik eigenlijk wel meevallen hoor. Als ik zie hoe lief mensen zijn voor elkaar in FHF en hoe leuk deze reeks bijvoorbeeld isquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:12 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
maar iedereen was zo blij
iedereen post alleen maar haat op Fok!
quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
no way
Doe maar eens F5 op je topic TFM
bedankt!quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
no way
Doe maar eens F5 op je topic TFM
quote:
je weet wat daar van komt.......quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zijn nog bezig met opruimen en de lampjes uitdoen
is het nu al afgelopen?quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zijn nog bezig met opruimen en de lampjes uitdoen
Iets met de kerstgedachtequote:Op vrijdag 31 december 2010 01:19 schreef Symphonic het volgende:
Ach ik had zoiets van: doe eens gek
laat LL eens een stukje terug lezen.......... in dit topic dan hequote:
Strongbow is opquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:22 schreef Stuart het volgende:
Zo, ik neem nog een biertje voordat ik ga slapen
En bevalt het een beetje?quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:21 schreef Queen_Minny het volgende:
[..]
ja, ik kon niet slapen en dit clubje zag er wel vriendelijk uit. Dus viel ik even binnen.
Doe datquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:22 schreef Stuart het volgende:
Zo, ik neem nog een biertje voordat ik ga slapen
Waarom doe je dat dan ook?quote:
Ik heb er eigenlijk nooit naar 'gezocht' hier in NL. Dat drink ik vanaf volgende week wel weerquote:
Niksquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:21 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
je weet wat daar van komt.......
ik zit hier net een maand of wat maar is idd een gezelli clubjequote:Op vrijdag 31 december 2010 01:21 schreef Queen_Minny het volgende:
[..]
ja, ik kon niet slapen en dit clubje zag er wel vriendelijk uit. Dus viel ik even binnen.
jup en morgen tot de laatste zin heeft om weg te gaan dacht ik (als GF de regels niet veranderd heeft)quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ow het is doordeweeks natuurlijk
ik hou het wel bij bier (en af en toe wijn en heel uitzonderlijk een SC)quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb er eigenlijk nooit naar 'gezocht' hier in NL. Dat drink ik vanaf volgende week wel weer
dat is het zekerquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zit hier net een maand of wat maar is idd een gezelli clubje
Als je hier gewoon leuk meepost is het hier goed toevenquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:24 schreef Queen_Minny het volgende:
[..]
Niemand heeft nog gezegd dat ik moet oprotten. Dus ja!
quote:
Eigenlijk was ik vroeger ook nooit zo van de cider. Misschien is het ook maar iets tijdelijks hoor, maar vooralsnog bevalt het eigenlijk wel. Is gekomen door de zomer want vooral als het warm is vind ik het wel verfrissendquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik hou het wel bij bier (en af en toe wijn en heel uitzonderlijk een SC)
klopt, ik dronk het vorige zomer in Italie ook vaakquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Eigenlijk was ik vroeger ook nooit zo van de cider. Misschien is het ook maar iets tijdelijks hoor, maar vooralsnog bevalt het eigenlijk wel. Is gekomen door de zomer want vooral als het warm is vind ik het wel verfrissend
quote:
Dat ligt meestal aan je zelfquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:24 schreef Queen_Minny het volgende:
[..]
Niemand heeft nog gezegd dat ik moet oprotten. Dus ja!
Hobby: paardrijden, dus dat zit wel goedquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:28 schreef Koen66 het volgende:
Owww je staat qua aantallen nog aan het begin van je Fok carriere Q_M
vrijdag tot 3.00 en zaterdag tot 4.00 uur, ik heb als disk jockey bij GF gewerktquote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:25 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
shit happens, we wachten wel weer op de efteling
O ja, ik was vergeten dat paardrijden verboden is op FOK.quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hobby: paardrijden, dus dat zit wel goed
wat een engeltje hequote:Op vrijdag 31 december 2010 01:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
volgend jaar weer
ze is nou verlegen
en ze wil op tijd thuis zijn
Al jarenquote:
Dat zijn richttijdenquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:30 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
vrijdag tot 3.00 en zaterdag tot 4.00 uur, ik heb als disk jockey bij GF gewerkt
Wat heb ik dan gemist?quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:31 schreef Queen_Minny het volgende:
[..]
O ja, ik was vergeten dat paardrijden verboden is op FOK.
Klopt het zal wel weer een uur of 9 wordenquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:24 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
jup en morgen tot de laatste zin heeft om weg te gaan dacht ik (als GF de regels niet veranderd heeft)
quote:
ach wij hebben altijd het geluk dat we niet in het donker naar huis hoeven te rijden......quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Klopt het zal wel weer een uur of 9 worden
je word meestal nogal in de zeik genomen als je aan paardrijden doet.quote:
Mijn username is de naam van mijn eigen paardquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:31 schreef Queen_Minny het volgende:
[..]
O ja, ik was vergeten dat paardrijden verboden is op FOK.
Trouwen?quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mijn username is de naam van mijn eigen paard
Aha, doe mij maar een frikandelquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:36 schreef Queen_Minny het volgende:
[..]
je word meestal nogal in de zeik genomen als je aan paardrijden doet.![]()
Al smaakt een broodje paardenrookvlees me ook zeer goed... nu heb ik honger...
quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
Zo nou even een bonus gaan geven
Jah, is ze ziek?quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:39 schreef Stuart het volgende:
Eigenlijk mis ik ST best wel hier de laatste paar dagen
Ze is er wel maar druk en ziekjesquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:39 schreef Stuart het volgende:
Lekkerquote:
yepquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:39 schreef Stuart het volgende:
mooie merrie symquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je bent net te laat
Dit is haar
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je bent net te laat
Dit is haar
[ afbeelding ]
quote:
Tnxquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:40 schreef Queen_Minny het volgende:
[..]
Wat een beauty!
Wil je niet stiekem een harem beginnen dan?
Ja, al een paar dagen helaas. Gek hoe snel je dan iemand kan 'missen' hierquote:
dan breken 10 jarige meisjes hun pols.quote:
nee dank jequote:Op vrijdag 31 december 2010 01:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb liever een verse paardenworst
inderdaadquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, al een paar dagen helaas. Gek hoe snel je dan iemand kan 'missen' hier
Ik heb nu een heel fout beeldquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb liever een verse paardenworst
Is heul niet gek hoor want STquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, al een paar dagen helaas. Gek hoe snel je dan iemand kan 'missen' hier
Als dat alles isquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:41 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
dan breken 10 jarige meisjes hun pols.
of 11?
Mooi en ook nog lief.quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[..]
Tnx
Ja ze is mooi en uiterst betrouwbaar.
Daar kan ik met een gerust hart een kind van 6 opzetten
En een harem? Ik heb al 7 meiden, dat is al een hele kluif
ze is 11quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:43 schreef Queen_Minny het volgende:
[..]
Mooi en ook nog lief.Hoe oud is ze?
En van mij heb je geen last hoor, kan voor mezelf zorgen en wil alleen maar paardje aaien.
to sweet....quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:44 schreef Stuart het volgende:
Hmmmmz, ik heb opeens zin in marsepein![]()
ff een vraagje: wat is eigenlijk oud voor een paard??quote:
ik ben in het algemeen niet zo'n fan van worstquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ben een paardengek in hart en nieren mar ik ben gek op paardenworst
Daar hou ik wel van zo af en toequote:
tussen de 22 en de 40quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:45 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ff een vraagje: wat is eigenlijk oud voor een paard??
18 jaar kan er tussen zitten?quote:
Het is laatquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:45 schreef Queen_Minny het volgende:
[..]
![]()
Het duurde even voor het muntje viel.
ik had totaal geen idee hoe oud een paard kan worden. leuk om te wetenquote:
vanaf 20 moet je zeker afbouwen met een paard en ze kunnen 40 wordenquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:46 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
18 jaar kan er tussen zitten?
da's langer dan m'n hele leven
Bij ons op stal loopt een paard van 33 nog steeds mee.quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:47 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik had totaal geen idee hoe oud een paard kan worden. leuk om te weten
er zijn niet zoveel paardenslagers meer helaasquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:47 schreef Koen66 het volgende:
Paardeworst is volgens mij ook echt een regionaal gerecht, hier (Zoetermeer) kan je het echt niet krijgen en mijn vrouw moet er ook niet aan denken
het kan wel, maar echt doorrijden kan niet meerquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:50 schreef Queen_Minny het volgende:
[..]
Bij ons op stal loopt een paard van 33 nog steeds mee.![]()
Ze word alleen minder ingezet dan de jongere dieren.
sowieso paardenvlees, brr ik moet er niks van weten. Nja hetzelfde heb ik dus ook met konijntjesquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:47 schreef Koen66 het volgende:
Paardeworst is volgens mij ook echt een regionaal gerecht, hier (Zoetermeer) kan je het echt niet krijgen en mijn vrouw moet er ook niet aan denken
ik vond het altijd heerlijk, ik kom oorspronkelijk uit Dordrecht, daar kon je het overal krijgen. M'n ma neemt het af en toe nog meequote:Op vrijdag 31 december 2010 01:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
er zijn niet zoveel paardenslagers meer helaas
En het klinkt misschien stom, maar ik laat mijn paard liever slachten dan inslapen als het erop aan komt. Slachten is humaner (hoe vreemd dat ook klinkt)
Truste Trev, hetzelfde!!quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:51 schreef Trevland het volgende:
Maar lui ik ga maar eens
Slaap Lekkeren Bis Later
![]()
voor de gene die ik vandaag niet meer spreek alvast een Fijne Jaarwisseling toe gewenst
is 2 jaar jongen dan mijquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:50 schreef Queen_Minny het volgende:
[..]
Bij ons op stal loopt een paard van 33 nog steeds mee.![]()
Ze word alleen minder ingezet dan de jongere dieren.
Welterusten kerel en jij ook een heel goede jaarwisselingquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:51 schreef Trevland het volgende:
Maar lui ik ga maar eens
Slaap Lekkeren Bis Later
![]()
voor de gene die ik vandaag niet meer spreek alvast een Fijne Jaarwisseling toe gewenst
insgelijks slaap lekkerquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:51 schreef Trevland het volgende:
Maar lui ik ga maar eens
Slaap Lekkeren Bis Later
![]()
slaap lekker en jij ook een goede jaarwisselingquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:51 schreef Trevland het volgende:
Maar lui ik ga maar eens
Slaap Lekkeren Bis Later
![]()
Ze word ook niet echt meer bereden. Maar om rondjes te stappen met kinderen is ze geweldig.quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het kan wel, maar echt doorrijden kan niet meer
mooie oude dag lijkt mequote:Op vrijdag 31 december 2010 01:53 schreef Queen_Minny het volgende:
[..]
Ze word ook niet echt meer bereden. Maar om rondjes te stappen met kinderen is ze geweldig.
Even een uurtje of 2 de benen strekken en dan weer de wei in.
Ja dit is primaquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:53 schreef Queen_Minny het volgende:
[..]
Ze word ook niet echt meer bereden. Maar om rondjes te stappen met kinderen is ze geweldig.
Even een uurtje of 2 de benen strekken en dan weer de wei in.
Ze had het slechter kunnen treffen. Ze is iedereens lieveling, en elk kind wilt haar een snoepje geven.quote:
Slaap lekker Koen en the same to youquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:54 schreef Koen66 het volgende:
mensen, ik ga ook slapen![]()
Diegenen die ik niet meer spreek vandaag: alvast een heel fijne jaarwisseling!!
Q_M misschien tot de volgende keer hier
een fijne jaarwisseling en slaap lekkerquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:54 schreef Koen66 het volgende:
Welterusten kerel en jij ook alvast een heel fijne jaarwisselingquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:54 schreef Koen66 het volgende:
ja er zijn helaas veel "alternatieven" voor dierenquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:55 schreef Queen_Minny het volgende:
[..]
Ze had het slechter kunnen treffen. Ze is iedereens lieveling, en elk kind wilt haar een snoepje geven.
Je beestje dumpen is natuurlijk makkelijker en goedkoper dan ervoor te zorgen als ze oud worden.quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:57 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja er zijn helaas veel "alternatieven" voor dieren
dat is wel tof voor een paard zoquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:55 schreef Queen_Minny het volgende:
[..]
Ze had het slechter kunnen treffen. Ze is iedereens lieveling, en elk kind wilt haar een snoepje geven.
Slaap zacht, en een fijne jaarwisseling toegewenstquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:54 schreef Koen66 het volgende:
ja inderdaadquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:59 schreef Queen_Minny het volgende:
[..]
Je beestje dumpen is natuurlijk makkelijker en goedkoper dan ervoor te zorgen als ze oud worden.
Helaas wel....quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:59 schreef Queen_Minny het volgende:
[..]
Je beestje dumpen is natuurlijk makkelijker en goedkoper dan ervoor te zorgen als ze oud worden.
overdag ben ik er nog welquote:Op vrijdag 31 december 2010 02:04 schreef TheFamousMan het volgende:
Slapen kwam er vannacht ook al niet van, en heb morgen nog 2 feesten, dus dan zal ik ook wel niet slapen, dus ik neem nu nog wat verdiende rust
Iedereen een fijne jaarwisseling toegewenst, mocht ik jullie niet meer spreken, en anders, tot morgen!![]()
Je hebt groot gelijk jongenquote:Op vrijdag 31 december 2010 02:04 schreef TheFamousMan het volgende:
Slapen kwam er vannacht ook al niet van, en heb morgen nog 2 feesten, dus dan zal ik ook wel niet slapen, dus ik neem nu nog wat verdiende rust
Iedereen een fijne jaarwisseling toegewenst, mocht ik jullie niet meer spreken, en anders, tot morgen!![]()
slaap en feest zequote:Op vrijdag 31 december 2010 02:04 schreef TheFamousMan het volgende:
Sweet dreams en fijne jaarwisselingquote:Op vrijdag 31 december 2010 02:07 schreef Queen_Minny het volgende:
Ik ga ook mn bedje opzoeken.
Welterusten iedereen, en fijne jaarwisseling.![]()
Tot de volgende keer.
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 30-12-2010 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 456 RockNijntje
02. 280 Marijkezwolle
03. 212 Trevland
04. 207 Stuart
05. 202 Dagoduck
06. 169 TheFamousMan
07. 150 Symphonic
08. 134 LovelyLady
09. 123 DaMart
10. 112 pgrferrari
11. 105 goldfinger1963
12. 094 Muck
13. 071 Koen66
14. 069 Barretje80
15. 068 Toekito
16. 062 Giertje
17. 060 suikertaartje
18. 045 DeZwabber
19. 043 wel.o.k
20. 043 PeZu
Reeks-statistieken!
quote:Op vrijdag 31 december 2010 02:07 schreef Queen_Minny het volgende:
Ik ga ook mn bedje opzoeken.
Welterusten iedereen, en fijne jaarwisseling.![]()
Tot de volgende keer.
quote:Top 100 van donderdag 30 december 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 697 RockNijntje
006. 342 TheFamousMan
010. 300 Marijkezwolle
014. 254 Symphonic
018. 230 Stuart
022. 215 Trevland
037. 161 goldfinger1963
038. 159 Koen66
039. 156 pgrferrari
047. 148 Zeroku
051. 142 LovelyLady
061. 131 DaMart
092. 103 Muck
idd ik heb toch 105 posts gemaaktquote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 02:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd ik heb toch 105 posts gemaakt
quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:43 schreef Arcee het volgende:
• Jaarcijfers voor december 2010 met nog 24 uren te gaan.
001 67752 iBenny
002 56934 Zeroku
003 50455 Kally
004 47117 goldfinger1963
005 46234 Greys
006 45433 Symphonic
007 44043 wolvendagen
008 43182 Samzz
009 40545 chufi
010 40530 naatje_1
als het wat beter weer is dan ga ik eindelijk de auto demonteren, dan kan dat ding ook eens bij je weg.....quote:
whehe goed dat je het zegt ik was hem al vergetenquote:Op vrijdag 31 december 2010 02:19 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
als het wat beter weer is dan ga ik eindelijk de auto demonteren, dan kan dat ding ook eens bij je weg.....
ja die auto moet weg, alleen zitten er nog dure onderdelen op, dus die moeten er nog afquote:Op vrijdag 31 december 2010 02:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
whehe goed dat je het zegt ik was hem al vergeten
Hoewel je 4e staat is het gat met de nummer 1 wel enorm te noemen dus maak je niet drukquote:
het vreet geen brood hequote:Op vrijdag 31 december 2010 02:26 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja die auto moet weg, alleen zitten er nog dure onderdelen op, dus die moeten er nog af
ik heb weinig tiid gehadquote:Op vrijdag 31 december 2010 02:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoewel je 4e staat is het gat met de nummer 1 wel enorm te noemen dus maak je niet druk
iddquote:Op vrijdag 31 december 2010 02:33 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nee da's waar![]()
[..]
tja eigen baas he
quote:Maandcijfers voor december 2010 met nog 24 uren te gaan.
001 10922 iBenny
002 09850 Stuart
003 09757 Dagoduck
004 08956 Chocolate-chick
005 08156 Samzz
006 07378 naatje_1
007 06906 Symphonic
008 06774 suikertaartje
009 06478 Huppelmuts
010 06137 Marijkezwolle
Jaarcijfers voor december 2010 met nog 24 uren te gaan.
001 67752 iBenny
002 56934 Zeroku
003 50455 Kally
004 47117 goldfinger1963
005 46234 Greys
006 45433 Symphonic
007 44043 wolvendagen
008 43182 Samzz
009 40545 chufi
010 40530 naatje_1
ik moet nog ff flink doorposten dan mag ik de OP WEER inquote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 02:40 schreef john-frusciante het volgende:
LL is al weer op nederlandselimburgse bodem
ik nietquote:
Dan hoef je niet te gaan slapenquote:
ik zal wel moetenquote:
ik denk hetquote:
Ook een van de leukste en/of drukstequote:Op vrijdag 31 december 2010 03:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik zal wel moeten![]()
vandaag is 1 van de zwaarste dagen van het jaar
ik was al bang dat het glad zou zijn (op de weg)quote:Op vrijdag 31 december 2010 03:02 schreef john-frusciante het volgende:
* LL is te lui om in te loggen dus post ff op JF zn account
Elleu mensen (en andere wazige wezens)
Eindelijk thuis
tis glad op de weg
nja, anyway, ik wilde toch nog iets in 2010 gezegd hebben, morgen zal ik er toch geen tijd voor hebben..
Ik wil jullie een mooie en gezonde jaarwisseling wensen en dat we maar een mooi nieuw jaar mogen beleven
nog steeds last van de buikgriep stu?quote:Op vrijdag 31 december 2010 03:07 schreef Stuart het volgende:
Hmmmz, eigenlijk had ik ook allang in bed moeten liggen. Ben nog altijd niet helemaal opgeknapt eigenlijk
Geen idee maar heb totaal geen eetlust. Dat is al een dag of 10 zo dus niet echt 'normaal'quote:Op vrijdag 31 december 2010 03:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nog steeds last van de buikgriep stu?
* nog steeds LLquote:Op vrijdag 31 december 2010 03:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik was al bang dat het glad zou zijn![]()
jij ook LL
een handje geven mag toch ook welquote:Op vrijdag 31 december 2010 03:09 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Toen ik bij jou vertrok was er niets aan de hand, maar eenmaal in nederland was het glad
Ik zie jullie wel in het nieuwe jaar, geef iedereen die ik vandaag niet gezien heb maar een kus en doe ze de groetjes morgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |