Aha, gewoon uit voorzorg, met deze bevalling geen complicaties?quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de oudste bwerd 10 weken te vroeg geboren door een gescheurde placenta, en daar waren ze weer bang voor (en een torenhoge bloeddruk) dus vanaf maand 3 was het opname
bah dat zal toch wel zwaar geweest zijn......quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de oudste bwerd 10 weken te vroeg geboren door een gescheurde placenta, en daar waren ze weer bang voor (en een torenhoge bloeddruk) dus vanaf maand 3 was het opname
In een maand van normaal postuur voor een man van 71 naar een bedlegerige man waar de botten bij uitsteken....quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jah het is hard, maar inderdaad wel beter.
Die lijdensweg is verschrikkelijk
Jawel, persweeën en 0 mm ontsluiting, dus dat werd ook nog een spoed keizersnee (waar ik nu gelukkig wel bij was)quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Aha, gewoon uit voorzorg, met deze bevalling geen complicaties?
Wel fijn dat je er deze keer wel bij kon zijnquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jawel, persweeën en 0 mm ontsluiting, dus dat werd ook nog een spoed keizersnee (waar ik nu gelukkig wel bij was)
Ja dat is triestquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:23 schreef Toekito het volgende:
[..]
In een maand van normaal postuur voor een man van 71 naar een bedlegerige man waar de botten bij uitsteken....
Die mogelijkheid heb ik ook nog, afgelopen jaar wel gedaan, was toen wel leukquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:26 schreef Koen66 het volgende:
's avonds kom ik geheid niet online (hooguit wat roepen via BB),
misschien een tijd na 0:00 wel ff
je hebt een nieuwe UIquote:
ja rustig naar het nieuwe jaar toe, en spekglad buitenquote:
Ik heb weken in het gastenhuis geslapen bij het VU, dat was op zich wel te doenquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:23 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
bah dat zal toch wel zwaar geweest zijn......
quote:
Props gaan naar HaJee.quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
haha vind jouw O&N UI leuk gemaakt
Hier ook, nog wat op de planning staan of gewoon gezellig samen?quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:28 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja rustig naar het nieuwe jaar toe, en spekglad buiten
da's helemaal waar!!!quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb weken in het gastenhuis geslapen bij het VU, dat was op zich wel te doen
Van de in totaal 15 maanden zwangerschap (van beiden) heb ik ongeveer 9 maanden in het ziekenhuis doorgebracht, maar als ze eenmaal geboren zijn vergeet je dat weer hoor
De oudste werd 10 weken te vroeg geboren en toen had ik een bus vol met mensen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wel fijn dat je er deze keer wel bij kon zijn
Is ook wel een goede reden om dat te doenquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De oudste werd 10 weken te vroeg geboren en toen had ik een bus vol met mensen.
Ik had toen nog zo'n pager, en toen die afging heb ik iedereen er bij de eesrtvolgende halte uitgekieperd
niet veel, ik denk gewoon een gezellig en muzikaal uiteindequote:Op vrijdag 31 december 2010 00:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier ook, nog wat op de planning staan of gewoon gezellig samen?
Is dat van heel fok?quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:24 schreef TheFamousMan het volgende:
Top 100 van woensdag 29 december 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 551 RockNijntje
nijntje, je stond op 1!
Ja, het was zwaar (vooral de couveuse tijd, en vooral de eerste dagen toen het erop of eronder was) maar uiteindelijk is het het allemaal waardquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:29 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
da's helemaal waar!!!
dan is een bevalling van 36 uur toch een makkie
Vandaag zal je daar ook wel staan denk ikquote:
Ook chillquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:30 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
niet veel, ik denk gewoon een gezellig en muzikaal uiteinde
goed idee, ik ga mijn bas en mijn gitaar klaarzettenquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:30 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
niet veel, ik denk gewoon een gezellig en muzikaal uiteinde
Ik heb mijn ondertitel weer eer aangedaanquote:
quote:
is niet ergquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:31 schreef RockNijntje het volgende:
sorry voor mijn late reacties, ben nogal druk aan het smsen
ja dat kan ik me voorstellen, die van ons heeft op de couveuse afdeling als gast gelegen omdat er plaats tekort was. Maar ik werd daar niet geheid vrolijk van die kindjes die daar waren...... (ik was dus net 8 weken papa)quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja, het was zwaar (vooral de couveuse tijd, en vooral de eerste dagen toen het erop of eronder was) maar uiteindelijk is het het allemaal waard
againquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:31 schreef RockNijntje het volgende:
sorry voor mijn late reacties, ben nogal druk aan het smsen
het begon met een week beademing en afvallen tot 1100 gram...quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:33 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja dat kan ik me voorstellen, die van ons heeft op de couveuse afdeling als gast gelegen omdat er plaats tekort was. Maar ik werd daar niet geheid vrolijk van die kindjes die daar waren...... (ik was dus net 8 weken papa)
niet zo bijzonder, met jouw aantallenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |