nope, gewoon met z'n viertjes thuis, familie zien we genoeg rond deze tijden, en meeste vrienden hebben we in de weken rondom al afspraken meequote:Op vrijdag 31 december 2010 00:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Aangezien ik een beetje ziek ben verder denk ik niet dat ik morgen beter benMaar ik ga morgen toch niets doen en gewoon op tijd slapen
![]()
Jij nog wat leuks in de planning?
Ja, en naast mijn vrouw lag een kakker uit Wassenaar, die tegelijk bevallen was met mijn vrouw.quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is wel een heel mooi moment dan
Whahahaha, wat een verhaalquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja, en naast mijn vrouw lag een kakker uit Wassenaar, die tegelijk bevallen was met mijn vrouw.
En hij was echt zo'n droplul. Ze hadden hun kind tot overmaat van ramp ook nog Fleur genoemd.
Zij was met veel pijn en moeite naar de wc, en het kind begon te krijsen. Toen zei de bal met een verschrikkelijke aardappel in zijn strot, "Niet huilen Fleur, papa weet niet wat hij moet doen
En toen ik de gang in rende omdat ik mijn lachen niet meer kon houden liep ik zowat een stomdronken Hans van Mierlo ondersteboven(zijn dochter was net bevallen en lag first class)
Voor mij ook, opa overleed 31-12-1999!quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat was wel een slecht jaar voor mij, van 1999 naar 2000
quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja, en naast mijn vrouw lag een kakker uit Wassenaar, die tegelijk bevallen was met mijn vrouw.
En hij was echt zo'n droplul. Ze hadden hun kind tot overmaat van ramp ook nog Fleur genoemd.
Zij was met veel pijn en moeite naar de wc, en het kind begon te krijsen. Toen zei de bal met een verschrikkelijke aardappel in zijn strot, "Niet huilen Fleur, papa weet niet wat hij moet doen
En toen ik de gang in rende omdat ik mijn lachen niet meer kon houden liep ik zowat een stomdronken Hans van Mierlo ondersteboven(zijn dochter was net bevallen en lag first class)
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:14 schreef Stuart het volgende:
Ik ben vroeger denk ik een ridder geweest
lekker rustig dusquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nope, gewoon met z'n viertjes thuis, familie zien we genoeg rond deze tijden, en meeste vrienden hebben we in de weken rondom al afspraken mee
Kijken of de koters wel of niet gaan slapen morgen
Zo maak je nog eens wat meequote:Op vrijdag 31 december 2010 00:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
Voor mij ook, opa overleed 31-12-1999!
Was het toch niet van plan!quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan mag je dus geen vuurwerk afsteken
Heel verstandigquote:
Wist niets zinnigs te zeggen eigenijkquote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat is wel minderquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
djiez wat een dag om dood te gaanquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
Maar waarom zo lang als ik het mag weten?quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:18 schreef Symphonic het volgende:
En wat wel gaaf was: mijn vrouw is bevallen tijdens de finale van Big Brother, en wij hadden als enige een tv op de verloskamer (omdat ze er al 6 maanden lag)
Jups! Maar hij was zo kapot gemaakt door de kanker dat het goed was dat die niet langer hoefde te lijden!quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is wel minderdan begint je jaar zeker kut
Dan is het wel fijn dat hij niet langer hoefde te lijden, volgens mij heeft mijn opa niet veel geleden voordat hij stierfquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:19 schreef Toekito het volgende:
[..]
Jups! Maar hij was zo kapot gemaakt door de kanker dat het goed was dat die niet langer hoefde te lijden!
de oudste bwerd 10 weken te vroeg geboren door een gescheurde placenta, en daar waren ze weer bang voor (en een torenhoge bloeddruk) dus vanaf maand 3 was het opnamequote:Op vrijdag 31 december 2010 00:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar waarom zo lang als ik het mag weten?
bah nare ziektes, als ik zo vrij mag zijn om er tussen te vallenquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:19 schreef Toekito het volgende:
[..]
Jups! Maar hij was zo kapot gemaakt door de kanker dat het goed was dat die niet langer hoefde te lijden!
Jah het is hard, maar inderdaad wel beter.quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:19 schreef Toekito het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |