Je begrijpt het verkeerd!quote:
Eerst zienquote:Op donderdag 30 december 2010 23:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik wens je er ook veel succes en plezier mee
Hier lekker rustig, hoewel laatst een keer 's ochtends toen ik naar het werk ging een harde knal, stelletje gekkenquote:Op donderdag 30 december 2010 23:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Van de week lagen bij mij zowat de ramen eruit, en het is hier al de hele avond bal
Jou of PGR?quote:
Gewoon je best doenquote:Op donderdag 30 december 2010 23:55 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Eerst zien
Jij ook overigens
Ohja, succes daarmee myr.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Communicatie multimedia design.
klinkt al leukquote:Op donderdag 30 december 2010 23:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Communicatie multimedia design.
quote:Op donderdag 30 december 2010 23:56 schreef Symphonic het volgende:
En nou word ik sentimenteel: Ik vind dit echt de tofste club mensen in een SC in een hele lange FOK! geschiedenis(en voor een aantal die het nog kennen: de GCSC was ook zo tof)
De GCSC was zeker tof. Ik moet zeggen dat ik deze groep ook heel leuk vind al ben ik hier nog niet eens zo lang actiefquote:Op donderdag 30 december 2010 23:56 schreef Symphonic het volgende:
En nou word ik sentimenteel: Ik vind dit echt de tofste club mensen in een SC in een hele lange FOK! geschiedenis(en voor een aantal die het nog kennen: de GCSC was ook zo tof)
Jepquote:Op donderdag 30 december 2010 23:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jou of PGR?
[..]
Gewoon je best doen, thanks
PGR misschien ook welquote:
Jaquote:Op donderdag 30 december 2010 23:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ga ik doenals jij dat ook doet
Ik weet wat PGR precies bedoeltquote:
Zou eens tijd wordenquote:Op donderdag 30 december 2010 23:59 schreef Stuart het volgende:
Goed, de laatste 24 uur van 2010 gaan eraan![]()
vreselijkquote:Op donderdag 30 december 2010 23:52 schreef RockNijntje het volgende:
Even smsen en je bent alweer achter
Klok in telefoon staat een minuut voor, had er gisteren ook al last vanquote:
Vrij irritant als elke idioot een topic opent rond die tijdquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:00 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
vreselijk
ik heb hier moeite in zitten: NachtBaquer! Numero Uno. Waar we uitkijken naar 2011!
en dan zijn er al weer 5 andere
Ik blijf gewoon hierquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:00 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
vreselijk
ik heb hier moeite in zitten: NachtBaquer! Numero Uno. Waar we uitkijken naar 2011!
en dan zijn er al weer 5 andere
Gewoon er niet heen gaanquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vrij irritant als elke idioot een topic opent rond die tijd
Ooh, ik kom eigenlijk al een jaar of 5 niet meer in ONZ. Heel sporadisch om soms iemand een plezier te doen maar eigenlijk bijna nooitquote:
Lekker fris, in de pies liggen...quote:
Ik nog dagelijks, zat er eerst altijd maar nu 1 a 2 posts per dagquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ooh, ik kom eigenlijk al een jaar of 5 niet meer in ONZ. Heel sporadisch om soms iemand een plezier te doen maar eigenlijk bijna nooit
Geen Nirvanaquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:02 schreef TheFamousMan het volgende:
Sooohoooomeday, sooooohooome day, soooooohooome day! ay ay ay!
Doe jij dat nooit?quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Lekker fris, in de pies liggen...
broer luisterde diequote:
quote:
Maar dit nummerquote:
Heerlijk tochquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:04 schreef Koen66 het volgende:
weet nog toen het 2000 werd, toen zat ik met een gast (toen iets van 14 jaar) die panisch was dat er iets zou gaan gebeuren
Ik heb geen broerquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:04 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
broer luisterde die
TEST, MEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT,
DOLL, STEEEEEEEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAK!
Dat was wel een slecht jaar voor mij, van 1999 naar 2000quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:04 schreef Koen66 het volgende:
weet nog toen het 2000 werd, toen zat ik met een gast (toen iets van 14 jaar) die panisch was dat er iets zou gaan gebeuren
Welterusten kerelquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:05 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ga nu slapen.
Optijd om 10uur vw af te steken en nog wat voor te bereiden.
Nee echt niet!quote:
Trusten PGRquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:05 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ga nu slapen.
Optijd om 10uur vw af te steken en nog wat voor te bereiden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |