Klok in telefoon staat een minuut voor, had er gisteren ook al last vanquote:
Vrij irritant als elke idioot een topic opent rond die tijdquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:00 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
vreselijk
ik heb hier moeite in zitten: NachtBaquer! Numero Uno. Waar we uitkijken naar 2011!
en dan zijn er al weer 5 andere
Ik blijf gewoon hierquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:00 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
vreselijk
ik heb hier moeite in zitten: NachtBaquer! Numero Uno. Waar we uitkijken naar 2011!
en dan zijn er al weer 5 andere
Gewoon er niet heen gaanquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vrij irritant als elke idioot een topic opent rond die tijd
Ooh, ik kom eigenlijk al een jaar of 5 niet meer in ONZ. Heel sporadisch om soms iemand een plezier te doen maar eigenlijk bijna nooitquote:
Lekker fris, in de pies liggen...quote:
Ik nog dagelijks, zat er eerst altijd maar nu 1 a 2 posts per dagquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ooh, ik kom eigenlijk al een jaar of 5 niet meer in ONZ. Heel sporadisch om soms iemand een plezier te doen maar eigenlijk bijna nooit
Geen Nirvanaquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:02 schreef TheFamousMan het volgende:
Sooohoooomeday, sooooohooome day, soooooohooome day! ay ay ay!
Doe jij dat nooit?quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Lekker fris, in de pies liggen...
broer luisterde diequote:
quote:
Maar dit nummerquote:
Heerlijk tochquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:04 schreef Koen66 het volgende:
weet nog toen het 2000 werd, toen zat ik met een gast (toen iets van 14 jaar) die panisch was dat er iets zou gaan gebeuren
Ik heb geen broerquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:04 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
broer luisterde die
TEST, MEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT,
DOLL, STEEEEEEEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAK!
Dat was wel een slecht jaar voor mij, van 1999 naar 2000quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:04 schreef Koen66 het volgende:
weet nog toen het 2000 werd, toen zat ik met een gast (toen iets van 14 jaar) die panisch was dat er iets zou gaan gebeuren
Welterusten kerelquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:05 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ga nu slapen.
Optijd om 10uur vw af te steken en nog wat voor te bereiden.
Nee echt niet!quote:
Trusten PGRquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:05 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ga nu slapen.
Optijd om 10uur vw af te steken en nog wat voor te bereiden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |