niet veel, ik denk gewoon een gezellig en muzikaal uiteindequote:Op vrijdag 31 december 2010 00:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier ook, nog wat op de planning staan of gewoon gezellig samen?
Is dat van heel fok?quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:24 schreef TheFamousMan het volgende:
Top 100 van woensdag 29 december 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 551 RockNijntje
nijntje, je stond op 1!
Ja, het was zwaar (vooral de couveuse tijd, en vooral de eerste dagen toen het erop of eronder was) maar uiteindelijk is het het allemaal waardquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:29 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
da's helemaal waar!!!
dan is een bevalling van 36 uur toch een makkie
Vandaag zal je daar ook wel staan denk ikquote:
Ook chillquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:30 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
niet veel, ik denk gewoon een gezellig en muzikaal uiteinde
goed idee, ik ga mijn bas en mijn gitaar klaarzettenquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:30 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
niet veel, ik denk gewoon een gezellig en muzikaal uiteinde
Ik heb mijn ondertitel weer eer aangedaanquote:
quote:
is niet ergquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:31 schreef RockNijntje het volgende:
sorry voor mijn late reacties, ben nogal druk aan het smsen
ja dat kan ik me voorstellen, die van ons heeft op de couveuse afdeling als gast gelegen omdat er plaats tekort was. Maar ik werd daar niet geheid vrolijk van die kindjes die daar waren...... (ik was dus net 8 weken papa)quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja, het was zwaar (vooral de couveuse tijd, en vooral de eerste dagen toen het erop of eronder was) maar uiteindelijk is het het allemaal waard
againquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:31 schreef RockNijntje het volgende:
sorry voor mijn late reacties, ben nogal druk aan het smsen
het begon met een week beademing en afvallen tot 1100 gram...quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:33 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja dat kan ik me voorstellen, die van ons heeft op de couveuse afdeling als gast gelegen omdat er plaats tekort was. Maar ik werd daar niet geheid vrolijk van die kindjes die daar waren...... (ik was dus net 8 weken papa)
niet zo bijzonder, met jouw aantallenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |