Aha, gewoon uit voorzorg, met deze bevalling geen complicaties?quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de oudste bwerd 10 weken te vroeg geboren door een gescheurde placenta, en daar waren ze weer bang voor (en een torenhoge bloeddruk) dus vanaf maand 3 was het opname
bah dat zal toch wel zwaar geweest zijn......quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de oudste bwerd 10 weken te vroeg geboren door een gescheurde placenta, en daar waren ze weer bang voor (en een torenhoge bloeddruk) dus vanaf maand 3 was het opname
In een maand van normaal postuur voor een man van 71 naar een bedlegerige man waar de botten bij uitsteken....quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jah het is hard, maar inderdaad wel beter.
Die lijdensweg is verschrikkelijk
Jawel, persweeën en 0 mm ontsluiting, dus dat werd ook nog een spoed keizersnee (waar ik nu gelukkig wel bij was)quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Aha, gewoon uit voorzorg, met deze bevalling geen complicaties?
Wel fijn dat je er deze keer wel bij kon zijnquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jawel, persweeën en 0 mm ontsluiting, dus dat werd ook nog een spoed keizersnee (waar ik nu gelukkig wel bij was)
Ja dat is triestquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:23 schreef Toekito het volgende:
[..]
In een maand van normaal postuur voor een man van 71 naar een bedlegerige man waar de botten bij uitsteken....
Die mogelijkheid heb ik ook nog, afgelopen jaar wel gedaan, was toen wel leukquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:26 schreef Koen66 het volgende:
's avonds kom ik geheid niet online (hooguit wat roepen via BB),
misschien een tijd na 0:00 wel ff
je hebt een nieuwe UIquote:
ja rustig naar het nieuwe jaar toe, en spekglad buitenquote:
Ik heb weken in het gastenhuis geslapen bij het VU, dat was op zich wel te doenquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:23 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
bah dat zal toch wel zwaar geweest zijn......
quote:
Props gaan naar HaJee.quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
haha vind jouw O&N UI leuk gemaakt
Hier ook, nog wat op de planning staan of gewoon gezellig samen?quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:28 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja rustig naar het nieuwe jaar toe, en spekglad buiten
da's helemaal waar!!!quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb weken in het gastenhuis geslapen bij het VU, dat was op zich wel te doen
Van de in totaal 15 maanden zwangerschap (van beiden) heb ik ongeveer 9 maanden in het ziekenhuis doorgebracht, maar als ze eenmaal geboren zijn vergeet je dat weer hoor
De oudste werd 10 weken te vroeg geboren en toen had ik een bus vol met mensen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wel fijn dat je er deze keer wel bij kon zijn
Is ook wel een goede reden om dat te doenquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De oudste werd 10 weken te vroeg geboren en toen had ik een bus vol met mensen.
Ik had toen nog zo'n pager, en toen die afging heb ik iedereen er bij de eesrtvolgende halte uitgekieperd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |