da's zwaar kutquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die slapen nooit zo vast en worden echt heel vaak wakker per nacht, dus ik weet nooit of ze slapen
Na t zuipen is het gewoon tijd voor een vette bek.quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan ben ik dat altijd al geweest, heb gewoon een zeer goede eetlusten ben gewent na het stappen wat te halen
ja nou dan maak niet zo'n probleem zeikerdquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, anders laat je een ander wel sturen bedoel je![]()
Goed, ik hou er verder hier over op want ik vind het niet fair als het topic hierdoor wordt vergiftigd![]()
Helemaal niet neequote:Op vrijdag 31 december 2010 00:55 schreef Queen_Minny het volgende:
[..]
Kruimels in je bed zijn geen pretje.
daar had ik een topique met 4 delen over gemaakt, maar ENE MIRNE had 'm geslotenquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:57 schreef Koen66 het volgende:
had ik deze hier al geroepen:
Laten we om te beginnen in 2011 op Fok lief zijn voor elkaar
Dat is wel crapquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die slapen nooit zo vast en worden echt heel vaak wakker per nacht, dus ik weet nooit of ze slapen
ja strak planquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:57 schreef Koen66 het volgende:
Zoiets ja, maar nu lust me ook wel watquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:57 schreef Queen_Minny het volgende:
[..]
Na t zuipen is het gewoon tijd voor een vette bek.![]()
Broodje shoarma met veel knoflook.
Daarom komt het nogal vreemd over op me dat sommigen zo 's nachts de deur uit kunnen lopenquote:
whehehehe waarom?quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:57 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
daar had ik een topique met 4 delen over gemaakt, maar ENE MIRNE had 'm gesloten![]()
Mijn ouders slapen vrij diep, maar worden alle twee heel vroeg wakker altijdquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Daarom komt het nogal vreemd over op me dat sommigen zo 's nachts de deur uit kunnen lopen
en s'morgens op de pot zitten......quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zoiets ja, maar nu lust me ook wel wat
Hier ga ik maar niet eens op reagerenquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:57 schreef Koen66 het volgende:
Hier geen problemen hoor maar ik ben daar in tegen iets ouder als jijquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Daarom komt het nogal vreemd over op me dat sommigen zo 's nachts de deur uit kunnen lopen
kweenie!quote:
Geen last vanquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:59 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
en s'morgens op de pot zitten......
Ik zou dat dus echt niet durvenquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:59 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Mijn ouders slapen vrij diep, maar worden alle twee heel vroeg wakker altijd
meestal al voor ik thuiskom
link?quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:59 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
kweenie!
ik had al een OP in een Wiki gezet, en het was er heel gezellig, maar ze sloot 'm ineens
nooit aan d'r gevraagd?quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:59 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
kweenie!
ik had al een OP in een Wiki gezet, en het was er heel gezellig, maar ze sloot 'm ineens
Nooit last van. Wat ik heb betaald hou ik binnen tot het fatsoenlijk eruit kan.quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:59 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
en s'morgens op de pot zitten......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |