Daarom zeg ik ook; mislukte mislukte FiPoquote:
Ohh, ok!quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook; mislukte mislukte FiPo![]()
Wat voor eentje heb je nu dan?quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ook, maar de Blackberry die ik nu gebruik is niet echt rap (ook alleen GPRS)
Volgend jaar een nieuwere
Dankjequote:Op vrijdag 31 december 2010 00:45 schreef Queen_Minny het volgende:
* Queen_MinnyKan niet slapen en besluit haar mede FOK!ers hier vast een gezond en gelukkig 2011 te wensen.
jij ook QUeen_Minnyquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:45 schreef Queen_Minny het volgende:
* Queen_MinnyKan niet slapen en besluit haar mede FOK!ers hier vast een gezond en gelukkig 2011 te wensen.
Jij ook al vast een goed 2011quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:45 schreef Queen_Minny het volgende:
Weet je ook al wat voor eentje je hierna wil?quote:
dankje!quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:45 schreef Queen_Minny het volgende:
natuurlijkquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:47 schreef Queen_Minny het volgende:
Dank u!
Was er nog een bakkie over voor mij?
Hier meer dan genoeg en als je wat anders wil dan mag dat ookquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:47 schreef Queen_Minny het volgende:
Dank u!
Was er nog een bakkie over voor mij?
aller beste wensen voor 2011quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:45 schreef Queen_Minny het volgende:
Stop eens met PM's sturenquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:47 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
aller beste wensen voor 2011
Moet ff wat omruilacties bedenken,quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Weet je ook al wat voor eentje je hierna wil?
Goede dealquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Moet ff wat omruilacties bedenken,
wil graag een 9800 hebben, maar die vinden we in NL te duur.
Heb met m'n Noorse ICT collega's afgesproken te kijken of we wat kunnen ruilen,
volgende week wissel ik m'n paar maande oude 8900 om voor een nieuwe 9300, die ga ik
vervolgens door de Noren laten omruilen
Met vrienden chillen en daar?quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:49 schreef Queen_Minny het volgende:
Als het koffie is ben ik blij.
Misschien dat dat verklaart waarom ik niet kan slapen![]()
Iedereen leuke plannen voor vanavond?
nee dit zielig vertoon lukt ook niet stuart........quote:
je bedoeld zo van, het is al 50 minuten de nieuwe dag, ik praat al over vanavond om verwarring te scheppen?quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:49 schreef Queen_Minny het volgende:
niet echt speciale plannen, ben gewoon thuis met m'n familyquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:49 schreef Queen_Minny het volgende:
Eerst saai thuis met paps en mams voor de tv op vriendje wachten. Daarna met paps mams en vriendje lekker naar wat vrienden.quote:
Nee John, jij moet eens stoppen met mensen per PM lastig vallen. Ik zit niet te wachten op dit soort gezeik van jequote:Op vrijdag 31 december 2010 00:50 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nee dit zielig vertoon lukt ook niet stuart........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |