Dat doet me er aan denken, morgen wordt onze 'voor12uurjemuziekniethard'regel verbrokenquote:Op donderdag 30 december 2010 23:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik meot echt een hoofd/koptelefoon kopen, nu mag hij niet harder dan wordt iedereen hier wakker
quote:Op donderdag 30 december 2010 23:24 schreef Cee het volgende:
Kan iemand even van die man z'n voet af stappen?
Ik word morgenvroeg mijn nest uitgeknald door melkbussen. Tientallen, rondom het hele dorp. Vroeg. Bah.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:24 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat doet me er aan denken, morgen wordt onze 'voor12uurjemuziekniethard'regel verbrokenVolgens mij tril ik morgen om 9 uur al m'n bed uit van de bass van m'n buurman
Naja, mn halve familie woont hier, en heb collega's en klasgenoten die plat proaten. Dus dan doe ik het automatisch ook een beetje.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:19 schreef CindieY het volgende:
[..]Toch hoor ik in Zwolle en omgeving maar heel weinig plat.
Ohja, dat ook inderdaadquote:
live is het nog hoger....mn trommelvliezen scheurden bijnaquote:Op donderdag 30 december 2010 23:21 schreef naatje_1 het volgende:
Die scheeuw is zo godganse hoog heh
collega van me gaat morgen overdag 3 dingen doen.....carbid schietn, bier zoepn en kut roepn!quote:Op donderdag 30 december 2010 23:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik word morgenvroeg mijn nest uitgeknald door melkbussen. Tientallen, rondom het hele dorp. Vroeg. Bah.
Ik moet morgen werken. Bahquote:Op donderdag 30 december 2010 23:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
collega van me gaat morgen overdag 3 dingen doen.....carbid schietn, bier zoepn en kut roepn!
ik niet...lekker lang doorhalen, lekker lang in bed liggen dan proberen tot zaterdagochten 7u wakker te blijven....quote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 23:25 schreef Dagoduck het volgende:
Mocht triggerfinger ooit nog gedraaid worden:
http://wiki.fok.nl/index.php/FTR/3fm/triggerfinger
het twitterfeest optredenquote:Op donderdag 30 december 2010 23:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
live is het nog hoger....mn trommelvliezen scheurden bijna
haha, dat is voor mij toch het minste. vorig jaar was ik rond half 11 thuis, kwam de rest net zijn bed uit, kom ik daar straalbezopen binnenwaggelenquote:Op donderdag 30 december 2010 23:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik niet...lekker lang doorhalen, lekker lang in bed liggen dan proberen tot zaterdagochten 7u wakker te blijven....
alles kan kapotquote:Op donderdag 30 december 2010 23:29 schreef Cee het volgende:
Stom mens, 21 pas en al zo'n prachtige nummers en dito stem, kuttekop.
(maar wat is ze toch ongelofelijk tof en getalenteerd)
Dat doen hier morgen ook hele volksstammen, inclusief bijhorende feesttent. Ziet er wel gezellig uitquote:Op donderdag 30 december 2010 23:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
collega van me gaat morgen overdag 3 dingen doen.....carbid schietn, bier zoepn en kut roepn!
Scheelt dat het geen lekker ding is, maakt toch weer iets goedquote:Op donderdag 30 december 2010 23:29 schreef Cee het volgende:
Ik zou willen dat ik het zelfde kon zeggen over mijn huidge hometown maar ja, 't blijft Tilburg he. Damn, wat daar rondloopt.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:28 schreef CindieY het volgende:
Dit nummer doet me altijd aan Zwolle denkenWat ben ik in een korte tijd van deze stad gaan houden
Gelukkig zie je dat op de radio nietquote:Op donderdag 30 december 2010 23:29 schreef Cee het volgende:
Zoek een nieuwe hometownquote:Op donderdag 30 december 2010 23:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik het zelfde kon zeggen over mijn huidge hometown maar ja, 't blijft Tilburg he. Damn, wat daar rondloopt.
zo mooi! zonde dat ik Krach niet meer kon zienquote:
en toch vind ik het een beetje sneu voor een man van 26....quote:Op donderdag 30 december 2010 23:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat doen hier morgen ook hele volksstammen, inclusief bijhorende feesttent. Ziet er wel gezellig uit
Tilburg is best leuk, maar niet om van te houden nee.. ligt ook vooral aan het grut mensenquote:Op donderdag 30 december 2010 23:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik het zelfde kon zeggen over mijn huidge hometown maar ja, 't blijft Tilburg he. Damn, wat daar rondloopt.
Er staan hier hele gezinnen bij, jong en oud gaat erheen. Het zijn juist de jongens van die leeftijd die het hier elk jaar op poten zettenquote:Op donderdag 30 december 2010 23:31 schreef 3rdRock het volgende:
en toch vind ik het een beetje sneu voor een man van 26....
Nahh, prima naar mijn zin hier, iedereen woont dichtbij, goede voorzieningen, niet al te ver van m'n werk. Dan neem ik die tokkies voor lief.quote:
nja, ik mis de feeling met Friezen een Oosterlingen geloof ikquote:Op donderdag 30 december 2010 23:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Er staan hier hele gezinnen bij, jong en oud gaat erheen. Het zijn juist de jongens van die leeftijd die het hier elk jaar op poten zetten
De muziekquote:
kan je geen zelfde soort werk krijgen in de randstad?quote:Op donderdag 30 december 2010 23:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ik mis de feeling met Friezen een Oosterlingen geloof ikmaar dat maakt niet uit, zolang ze er lol aan beleven en ze niemand kwaad doen vind ik het best
liever carbid schieten en kut roepen dan groepsverkrachting en real-life galgje!
had je eerder moeten bellen, had ie het ook kunnen meemaken... Alhoewel ik gister ook pas achteraf mijn vader zei dat sigur ros op de radio was...quote:Op donderdag 30 december 2010 23:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
De muziekAls ie één nummer wel tot bijna vervelens aan toe gespeeld, is het dit nummer
HAHA, 3rdrock maakt een grap jongens!quote:
vast wel, maar daar wil ik niet heen, iig niet in mn eentjequote:Op donderdag 30 december 2010 23:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
kan je geen zelfde soort werk krijgen in de randstad?
Och, waarschijnlijk zit ie nu toch te youtuben naar allerlei muziek, m'n pa kennende..quote:Op donderdag 30 december 2010 23:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
had je eerder moeten bellen, had ie het ook kunnen meemaken... Alhoewel ik gister ook pas achteraf mijn vader zei dat sigur ros op de radio was...
Plattelandslevenquote:Op donderdag 30 december 2010 23:36 schreef alors het volgende:
Oh kakschijt, dat is morgen denk ik ook hier dat carbidschieten, vreselijkwat een lol ook. een melkbus in de fik steken en kijken hoe de deksel eraf schit en de boem natuurlijk.Eén keer okay, 2 keer, maar de godganse dag
tering
treurig.
sowieso knalvuurwerkquote:Op donderdag 30 december 2010 23:36 schreef alors het volgende:
Oh kakschijt, dat is morgen denk ik ook hier dat carbidschieten, vreselijkwat een lol ook. een melkbus in de fik steken en kijken hoe de deksel eraf schit en de boem natuurlijk.Eén keer okay, 2 keer, maar de godganse dag
tering
treurig.
ja, ik maak grappen tot ik geen pap meer kan zeggen! maar jij lust er wel pap van jongen!quote:Op donderdag 30 december 2010 23:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
HAHA, 3rdrock maakt een grap jongens!
Ik heb er verder ook niets mee hoor, van mij hoeft dat vuurwerkgeknal sowieso niet. Melkbussen al helemaal niet, de ramen donderen hier in huis elk jaar. Hoorde vanavond dat ze bij mij op het plein ook een bus gaan neerleggenquote:Op donderdag 30 december 2010 23:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ik mis de feeling met Friezen een Oosterlingen geloof ikmaar dat maakt niet uit, zolang ze er lol aan beleven en ze niemand kwaad doen vind ik het best
liever carbid schieten en kut roepen dan groepsverkrachting en real-life galgje!
zal ik je naar bed brengen en lekker instoppen?quote:Op donderdag 30 december 2010 23:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Misschien ben ik gewoon moe en melig maar ik lig hier helemaal dubbel van.
nja, en je zit ook nog met zieke dieren geloof ik? das niet echt prettig dan...quote:Op donderdag 30 december 2010 23:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb er verder ook niets mee hoor, van mij hoeft dat vuurwerkgeknal sowieso niet. Melkbussen al helemaal niet, de ramen donderen hier in huis elk jaar. Hoorde vanavond dat ze bij mij op het plein ook een bus gaan neerleggen
Wat gaaf dat de Duitsers daar een woord voor hebben.quote:Tom maandag 20 december 2010 10:39
Heerlijk fout nummer waar ik normaal mijn hand niet voor zou omdraaien. Maar hij blijft zo in je hoofd hangen (Duitsers noemen dat een Oorwurm een woord wat wij in NL missen helaas)
quote:Op donderdag 30 december 2010 23:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zal ik je naar bed brengen en lekker instoppen?
[..]
Ze hebben er hier soms 20 op een rij liggenquote:Op donderdag 30 december 2010 23:36 schreef alors het volgende:
tering
treurig.
red ik het nog om bij je te komen met t OV vanuit Grunn?quote:
Wat de fak is een 'nummer waar je je hand niet voor zou omdraaien'?quote:Op donderdag 30 december 2010 23:38 schreef Susi het volgende:
Over dat Fuk Joe
[..]
Wat gaaf dat de Duitsers daar een woord voor hebben.
Niet voor 2011 nee.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
red ik het nog om bij je te komen met t OV vanuit Grunn?
Ik zie het.quote:
Klopt, hond is niet goed te pas, ouderdomquote:Op donderdag 30 december 2010 23:38 schreef 3rdRock het volgende:
nja, en je zit ook nog met zieke dieren geloof ik? das niet echt prettig dan...
Here comes the summer!quote:Op donderdag 30 december 2010 23:38 schreef naatje_1 het volgende:
waarom doet de plaat hierna mij denken aan moke?
een makkelijk gemaakt nummer, ken je die uitdrukking niet?!quote:Op donderdag 30 december 2010 23:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat de fak is een 'nummer waar je je hand niet voor zou omdraaien'?
Weet ikquote:Op donderdag 30 december 2010 23:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dat kon ik zelf bedenken hoor
das naar. meegemaakt met de hond van m'n ex haar moeder. mooi beest was datquote:Op donderdag 30 december 2010 23:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt, hond is niet goed te pas, ouderdom
ik niet voor het maken van een domme opmerking of slechte woordgrapquote:Op donderdag 30 december 2010 23:41 schreef naatje_1 het volgende:
Ik draai mijn hand niet om voor het maken van een TT.
ik hoor sarcasmequote:Op donderdag 30 december 2010 23:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
das naar. meegemaakt met de hond van m'n ex haar moeder. mooi beest was dat
en The Beatles....dat vind ik toch echt te hard voor 3FM hoor! als ik dit wil horen luister ik wel KinkAardschok!
Jawel, maar in die beredenering klopt het voor geen meter.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
een makkelijk gemaakt nummer, ken je die uitdrukking niet?!
die uitdrukking kent toch iedereen, ofwat?quote:Op donderdag 30 december 2010 23:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik niet voor het maken van een domme opmerking of slechte woordgrap
ik pis in mn broek!quote:Op donderdag 30 december 2010 23:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Leest Danny bij jou alle posts voor?
ik wel iigquote:Op donderdag 30 december 2010 23:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
die uitdrukking kent toch iedereen, ofwat?
Het is ook de ideale polonaise plaat.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:43 schreef CindieY het volgende:
Deze moet ik morgenavond gewoon 1 x requesten op ons feest. Gewoon, omdat het kan
van Peter Pan Speedrock via The Beatles naar Danny Panadero! dat kan alleen in NL!quote:Op donderdag 30 december 2010 23:43 schreef Cee het volgende:
Die overgangen. Echt, de Beatles zijn zojuist in alle gaten aangerand. Of ja, erger.
Nee, je hoeft niet veel te doen om dat nummer voor elkaar te krijgen, maar toch is het goed.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Jawel, maar in die beredenering klopt het voor geen meter.
Heerlijk fout nummer waar ik normaal mijn hand niet voor zou omdraaien.
Wat, want normaal gesproken maakt hij zelf ook liedjes en dit vindt hij een makkelijke? Maar hij vervolgt het met
Maar hij blijft zo in je hoofd hangen
Huh? Dus je vindt het een makkelijk nummer MAAR, ondanks dat, blijft het lekker in je hoofd hangen? Huh, wat?
Ach je moet het niet serieus nemen, dan wordt het al een stuk leuker.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:44 schreef Susi het volgende:
Wat een drama. Ik kom niet uit het zuiden, ik kan dit gewoon niet leuk vinden.
* 3rdRockgooit bowlingbal richting polonaisequote:
*sluit zich aan*quote:
Ik zou nog even wachten met slapenquote:
*polonaise ontwijkt de bowlingbal*quote:Op donderdag 30 december 2010 23:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
* 3rdRockgooit bowlingbal richting polonaise
dat doet ze zeker, want zo komt musequote:Op donderdag 30 december 2010 23:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zou nog even wachten met slapenStraks heb je dit de hele nacht in je hoofd
Vástquote:Op donderdag 30 december 2010 23:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach je moet het niet serieus nemen, dan wordt het al een stuk leuker.
Doe je dat omdat we allemaal een kegel hebben?quote:Op donderdag 30 december 2010 23:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
* 3rdRockgooit bowlingbal richting polonaise
Zou ik hem wel downloaden en op een USB stick of cdtje zetten.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:43 schreef CindieY het volgende:
Deze moet ik morgenavond gewoon 1 x requesten op ons feest. Gewoon, omdat het kan
Geloof me: hier in het zuiden vinden we dat ook niet leuk. En hierbij het woord 'carnaval' noemen... dan heb je het echt niet begrepen.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:44 schreef Susi het volgende:
Wat een drama. Ik kom niet uit het zuiden, ik kan dit gewoon niet leuk vinden.
Niet te vinden op YT of Spotify? Heb eigenlijk nog nooit gezochtquote:Op donderdag 30 december 2010 23:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zou ik hem wel downloaden en op een USB stick of cdtje zetten.
Lekkere request hoorquote:Op donderdag 30 december 2010 23:46 schreef Bol_Wan het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Istie dan, wat is dit toch een godsheerlijk, Raggend, Scheurend, Knallende Rock-en-Roll achtbaanplaat!
Mijn request voor 2010, en heb er geen spijt van gehad.. heerlijk scheuren met de beste band ooit!
Muse- Stockholm Syndrome![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vermoed dat Bol dit een aardig chansonnetje vindt.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:46 schreef Bol_Wan het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Istie dan, wat is dit toch een godsheerlijk, Raggend, Scheurend, Knallende Rock-en-Roll achtbaanplaat!
Mijn request voor 2010, en heb er geen spijt van gehad.. heerlijk scheuren met de beste band ooit!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
you are my kind of wordjokes making girl!quote:Op donderdag 30 december 2010 23:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Doe je dat omdat we allemaal een kegel hebben?
merci! wat een plaat dit. wat heerlijk hard!quote:Op donderdag 30 december 2010 23:46 schreef Bol_Wan het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja op YT wel. Ligt er natuurlijk aan of je morgen zelf de muziek fixt, of dat er een dj komt.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Niet te vinden op YT of Spotify? Heb eigenlijk nog nooit gezocht
Alleen voor de geoefende luisteraar *kuch*quote:Op donderdag 30 december 2010 23:47 schreef heloef het volgende:
Ik vind echt niks aan deze plaat moet ik zeggen.
ga jij eens even heel gauw je mond spoelen broekemans!quote:Op donderdag 30 december 2010 23:47 schreef heloef het volgende:
Ik vind echt niks aan deze plaat moet ik zeggen.
Zelfquote:Op donderdag 30 december 2010 23:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja op YT wel. Ligt er natuurlijk aan of he morgen zelf de muziek fixt, of dat er een dj komt.
Als je het zelf doet is het niet nodig natuurlijk.
Ik heb recht op een andere mening.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ga jij eens even heel gauw je mond spoelen broekemans!
ja, maar niet op de verkeerde!quote:Op donderdag 30 december 2010 23:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb recht op een andere mening.
Oeh! die is echt fucking briljant gemaaktquote:Op donderdag 30 december 2010 23:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Nou, laatste keer dan:
[ afbeelding ]
Verkeerde meningen bestaan niet, alleen verschillende.quote:
dat heb je ook wel eens geiler gezegd...quote:
Briljantquote:
jawel, jouw mening in deze is verschillend dus verkeerd!quote:Op donderdag 30 december 2010 23:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Verkeerde meningen bestaan niet, alleen verschillende.
Laat maar je snapt er geen reet van.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jawel, jouw mening in deze is verschillend dus verkeerd!
SPOILER: volgende uur in omgekeerde volgordeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smaken verschillen he.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:52 schreef Bol_Wan het volgende:
Hehe, wat een plaat was dat toch, heerlijk![]()
Snap niet hoe je dit niet goed kan vinden, heloef
quote:Op donderdag 30 december 2010 23:52 schreef naatje_1 het volgende:
Wie wilde er ook alweer slapen?DJ PaulSPOILER: volgende uur in omgekeerde volgordeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!!!!!!!!!!!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
Wie wilde er ook alweer slapen?Dat wordt em dus niet komend uur, ik zie een aantal lekkere nummersSPOILER: volgende uur in omgekeerde volgordeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I reject reality and substitute my own
Wie wilde er ook alweer slapen?FUUUUUUUUUUUUUUUUU je was me voorSPOILER: volgende uur in omgekeerde volgordeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
quote:Op donderdag 30 december 2010 23:53 schreef justmattie het volgende:
Willen we al een lijst voor het volgende uur, de volgende dag dus en tevens de laatste dag?ik was eerderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wie wilde er ook alweer slapen?Alles is te tolereren, behalve 218. Ja, zelfs 216 is beter.SPOILER: volgende uur in omgekeerde volgordeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je daarop iets tegen hebt, dan Gaia!![]()
weet ikquote:Op donderdag 30 december 2010 23:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Laat maar je snapt er geen reet van.
quote:Op donderdag 30 december 2010 23:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja. Wordt tijd dat ie weer es in Nederland optreedt.
Ow, wacht...
Wie wilde er ook alweer slapen?Ik ga straks gewoon slapen.SPOILER: volgende uur in omgekeerde volgordeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Wie wilde er ook alweer slapen?Kneiter. Goed uurtje, alleen Laura Jansen en K3 natuurlijkSPOILER: volgende uur in omgekeerde volgordeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
Wie wilde er ook alweer slapen?ik blijf nog ff een uurtje wakker!godskolere zeg!SPOILER: volgende uur in omgekeerde volgordeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Wie wilde er ook alweer slapen?Godverdomme wat een vette lijstSPOILER: volgende uur in omgekeerde volgordeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klopt, maar je luistert wel naar 3FM, dus gitaarfobie kan ik me niet voorstellen?quote:
Nee gitaar fobie niet nee, maar ik vind dat van Muse geen slecht nummer alleen ook niet zo goed als jullie het vinden. Er zijn genoeg nummers met gitaren die ik goed vind.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:54 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Klopt, maar je luistert wel naar 3FM, dus gitaarfobie kan ik me niet voorstellen?
Ik ben het de laatste tijd echt ontzettende gaan waarderenquote:Op donderdag 30 december 2010 23:54 schreef naatje_1 het volgende:
Ok, ik geef toe, ik vind dit nummer wel leuk
Deze plaat mag nooit vergeten. Gewoon fucking uit Nederland. Ongekendquote:Op donderdag 30 december 2010 23:55 schreef Bol_Wan het volgende:
Och ja, dat was deze, goeie plaat man.. Wat staat ie hoog ook
Ik ga prima slapen radiotje op de achtergrond en dommel zo weg.quote:
Je valt op extreem zoet lieve meisjes?quote:Op donderdag 30 december 2010 23:56 schreef 3rdRock het volgende:
wat is er nu weer mis met K3?
[ afbeelding ]
![]()
![]()
De dames, tsja ach. Laten we dat in het midden laten. De muziek is Kut.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:56 schreef 3rdRock het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Tja, ik zal het wel nooit begrijpen. Ook logisch, anders zou ik het niet zo goed vindenquote:Op donderdag 30 december 2010 23:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee gitaar fobie niet nee, maar ik vind dat van Muse geen slecht nummer alleen ook niet zo goed als jullie het vinden. Er zijn genoeg nummers met gitaren die ik goed vind.
En ik luister eigenlijk voor het eerst in negen maanden weer 3FM.
dat lijken ze! maar eigenlijk zijn ze heel stout! die roodharige heeft niet voor niets Gertje van Samson losgeweekt!quote:Op donderdag 30 december 2010 23:56 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je valt op extreem zoet lieve meisjes?
Josje is alvast een hele verbetering.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:56 schreef 3rdRock het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ja dat noemt ie grappig.quote:
Dan moeten ze zich maar niet als een stel brave kutten voordoenquote:Op donderdag 30 december 2010 23:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat lijken ze! maar eigenlijk zijn ze heel stout! die roodharige heeft niet voor niets Gertje van Samson losgeweekt!
Nouja ik moest er eerst ook een beetje om giechelen, maar het heeft me nu te pakken hoorquote:
daar kan Guis niks aan doen, het is een lijstquote:
Hoe heette zo'n ding ook alweer?quote:
Daar hoort afkappen van een nummer ook bij?quote:Op donderdag 30 december 2010 23:58 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
daar kan Guis niks aan doen, het is een lijst
Grote Beessiequote:Op donderdag 30 december 2010 23:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoe heette zo'n ding ook alweer?
Ja maar hij stelt zijn prioriteiten verkeerd. Gaia >>>>> Marco/Guus.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:58 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
daar kan Guis niks aan doen, het is een lijst
Nah, je hoorde 't einde van het nummer niet, maar de overgang klopte wel.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Daar hoort afkappen van een nummer ook bij?
Inderdaad zat gister een nummer bij heb ik maar 1 minuut gehoord. Ik zat er net lekker in.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
meen ooit ergens gelezen te hebben dat die korte jurkjes wel degelijk bedoeld zijn om papa's op te geilen..in een interview met die blonde die nu weg is geloof ik...quote:Op donderdag 30 december 2010 23:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan moeten ze zich maar niet als een stel brave kutten voordoen
och, de man verdient een afscheidspraatje hoor. Het nummer is toch niet veel waardquote:Op donderdag 30 december 2010 23:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Oh ja.quote:
Heb jij wel eens naar de teksten van K3 geluisterd?quote:Op donderdag 30 december 2010 23:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
meen ooit ergens gelezen te hebben dat die korte jurkjes wel degelijk bedoeld zijn om papa's op te geilen..in een interview met die blonde die nu weg is geloof ik...
goed zo guis! schiet ze maar af!
Och, ja.. Muse was ook verkort. Jammer maar logischquote:Op donderdag 30 december 2010 23:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja maar hij stelt zijn prioriteiten verkeerd. Gaia >>>>> Marco/Guus.
Uiteraard is dat zo bedoeld. Denk je dat de kinderen er iets om geven dat Kristel der slipje bijna laat zienquote:Op donderdag 30 december 2010 23:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
meen ooit ergens gelezen te hebben dat die korte jurkjes wel degelijk bedoeld zijn om papa's op te geilen..in een interview met die blonde die nu weg is geloof ik...
goed zo guis! schiet ze maar af!
Verkeerde prioriteiten stellen. Teveel lullen/ouwehoeren en crap jingles draaien.quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:00 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Och, ja.. Muse was ook verkort. Jammer maar logisch
Dit. Guis is een goede gozerquote:Op donderdag 30 december 2010 23:59 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
och, de man verdient een afscheidspraatje hoor. Het nummer is toch niet veel waard
Nou toen ik 10 was...quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:01 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Uiteraard is dat zo bedoeld. Denk je dat de kinderen er iets om geven dat Kristel der slipje bijna laat zien
http://www.onzin.com/video/k3_omas_aan_de_top.htmlquote:Op donderdag 30 december 2010 23:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
Heb jij wel eens naar de teksten van K3 geluisterd?Dat alleen al zou genoeg moeten zijn.
Echt, ik mag hopen dat ze er nog 3 maanden in blijven zitten cocoonen, triest.quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:02 schreef heloef het volgende:
Dat nieuws van die baby's in Spanje, er zijn serieus mensen die eerder een kind proberen te krijgen alleen voor een toeslag van 2500 euro.
vond het vooral verrassend dat ze het toegaf!quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:01 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Uiteraard is dat zo bedoeld. Denk je dat de kinderen er iets om geven dat Kristel der slipje bijna laat zien
Goed dat je het zegtquote:
Toen was ik al van K3 afgestaptquote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:02 schreef CindieY het volgende:
Jongens, de laatste 24 uur van 2010 zijn begonnen
En wat beginnen die laatste 24 uur lekkerNirvana!
Ik hoor in alle woorden van dit nummer een mamma appelsapquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:03 schreef CindieY het volgende:
Alleen jammer dat ik er dankzij m'n zusje al jaren die ene mama appelsap in hoor
Dan moet je eens aan je Engels gaan doenquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik hoor in alle woorden van dit nummer een mamma appelsap
Hans.quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:03 schreef Cee het volgende:
[..]Snel, jullie hoogtepunten van dit jaar! We willen ze weten!
Ik heb nooit naar K3 geluisterd maar ik had het slipje van Kristel uitermate spannend gevonden.quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:03 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Toen was ik al van K3 afgestapt![]()
Nirvana![]()
stond je er op dan? lijtk me pijnlijk voor die meiskes!quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:03 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Toen was ik al van K3 afgestapt![]()
Nirvana![]()
Dave Grohlquote:
Ok, even sentimenteel dan: Beseffen dat ik fucking gelukkig ben als single.quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:03 schreef Cee het volgende:
vergeet QotSA en Tenacious D niet!quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dave GrohlFoo Fighters
Them Crooked Vultures
![]()
![]()
Nieuwjaarsdag is ook een feestdag.quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:04 schreef Evertjan het volgende:
over 24 uur zijn eindelijk de feestdagen bijna voor bij
Nee hoor, of wel, hij is gecremeert zeker.quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:04 schreef naatje_1 het volgende:
Die man is 2 weken na mijn geboorte van de aardbodem verdwenen
Poeh, slagen, verschrikkelijk veel lieve vrienden krijgen/houden, liefde voor muziek echt goed ontdekt. dit schiet me zo te binnenquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:03 schreef Cee het volgende:
Ik geef jou de schuld.quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:04 schreef naatje_1 het volgende:
Die man is 2 weken na mijn geboorte van de aardbodem verdwenen
zijn ziel dan...quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee hoor, of wel, hij is gecremeert zeker.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vergeet QotSA en Tenacious D niet!
quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ok, even sentimenteel dan: Beseffen dat ik fucking gelukkig ben als single.
dat ik weer normaal kon lopen!quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:03 schreef Cee het volgende:
Au.quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat ik weer normaal kon lopen!
dieptepunt: dat ik tegen een paaltje op fiets en mijn bekkenkan bijna finaal doormidden gaat...
Ik ben ook geslaagd, heb er ook veel nieuwe vrienden bij en heb een soort van nieuwe/oude passie ondekt radio. Wil er weer wat mee gaan doen kijken als ik met mijn ervaring bij de radio iets mag doen bij een of ander onbekend station.quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:05 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Poeh, slagen, verschrikkelijk veel lieve vrienden krijgen/houden, liefde voor muziek echt goed ontdekt. dit schiet me zo te binnen
Ik ookquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ok, even sentimenteel dan: Beseffen dat ik fucking gelukkig ben als single.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ookAlleen zou een chick (
) toch wat toevoegen hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |