Josje is alvast een hele verbetering.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:56 schreef 3rdRock het volgende:
wat is er nu weer mis met K3?
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ja dat noemt ie grappig.quote:
Dan moeten ze zich maar niet als een stel brave kutten voordoenquote:Op donderdag 30 december 2010 23:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat lijken ze! maar eigenlijk zijn ze heel stout! die roodharige heeft niet voor niets Gertje van Samson losgeweekt!
Nouja ik moest er eerst ook een beetje om giechelen, maar het heeft me nu te pakken hoorquote:
daar kan Guis niks aan doen, het is een lijstquote:
Hoe heette zo'n ding ook alweer?quote:
Daar hoort afkappen van een nummer ook bij?quote:Op donderdag 30 december 2010 23:58 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
daar kan Guis niks aan doen, het is een lijst
Grote Beessiequote:Op donderdag 30 december 2010 23:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoe heette zo'n ding ook alweer?
Ja maar hij stelt zijn prioriteiten verkeerd. Gaia >>>>> Marco/Guus.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:58 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
daar kan Guis niks aan doen, het is een lijst
Nah, je hoorde 't einde van het nummer niet, maar de overgang klopte wel.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Daar hoort afkappen van een nummer ook bij?
Inderdaad zat gister een nummer bij heb ik maar 1 minuut gehoord. Ik zat er net lekker in.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
meen ooit ergens gelezen te hebben dat die korte jurkjes wel degelijk bedoeld zijn om papa's op te geilen..in een interview met die blonde die nu weg is geloof ik...quote:Op donderdag 30 december 2010 23:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan moeten ze zich maar niet als een stel brave kutten voordoen
och, de man verdient een afscheidspraatje hoor. Het nummer is toch niet veel waardquote:Op donderdag 30 december 2010 23:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Oh ja.quote:
Heb jij wel eens naar de teksten van K3 geluisterd?quote:Op donderdag 30 december 2010 23:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
meen ooit ergens gelezen te hebben dat die korte jurkjes wel degelijk bedoeld zijn om papa's op te geilen..in een interview met die blonde die nu weg is geloof ik...
goed zo guis! schiet ze maar af!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |