* 3rdRockgooit bowlingbal richting polonaisequote:
*sluit zich aan*quote:
Ik zou nog even wachten met slapenquote:
*polonaise ontwijkt de bowlingbal*quote:Op donderdag 30 december 2010 23:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
* 3rdRockgooit bowlingbal richting polonaise
dat doet ze zeker, want zo komt musequote:Op donderdag 30 december 2010 23:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zou nog even wachten met slapenStraks heb je dit de hele nacht in je hoofd
Vástquote:Op donderdag 30 december 2010 23:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach je moet het niet serieus nemen, dan wordt het al een stuk leuker.
Doe je dat omdat we allemaal een kegel hebben?quote:Op donderdag 30 december 2010 23:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
* 3rdRockgooit bowlingbal richting polonaise
Zou ik hem wel downloaden en op een USB stick of cdtje zetten.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:43 schreef CindieY het volgende:
Deze moet ik morgenavond gewoon 1 x requesten op ons feest. Gewoon, omdat het kan
Geloof me: hier in het zuiden vinden we dat ook niet leuk. En hierbij het woord 'carnaval' noemen... dan heb je het echt niet begrepen.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:44 schreef Susi het volgende:
Wat een drama. Ik kom niet uit het zuiden, ik kan dit gewoon niet leuk vinden.
Niet te vinden op YT of Spotify? Heb eigenlijk nog nooit gezochtquote:Op donderdag 30 december 2010 23:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zou ik hem wel downloaden en op een USB stick of cdtje zetten.
Lekkere request hoorquote:Op donderdag 30 december 2010 23:46 schreef Bol_Wan het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Istie dan, wat is dit toch een godsheerlijk, Raggend, Scheurend, Knallende Rock-en-Roll achtbaanplaat!
Mijn request voor 2010, en heb er geen spijt van gehad.. heerlijk scheuren met de beste band ooit!
Muse- Stockholm Syndrome![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vermoed dat Bol dit een aardig chansonnetje vindt.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:46 schreef Bol_Wan het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Istie dan, wat is dit toch een godsheerlijk, Raggend, Scheurend, Knallende Rock-en-Roll achtbaanplaat!
Mijn request voor 2010, en heb er geen spijt van gehad.. heerlijk scheuren met de beste band ooit!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
you are my kind of wordjokes making girl!quote:Op donderdag 30 december 2010 23:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Doe je dat omdat we allemaal een kegel hebben?
merci! wat een plaat dit. wat heerlijk hard!quote:Op donderdag 30 december 2010 23:46 schreef Bol_Wan het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja op YT wel. Ligt er natuurlijk aan of je morgen zelf de muziek fixt, of dat er een dj komt.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Niet te vinden op YT of Spotify? Heb eigenlijk nog nooit gezocht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |