Och, ja.. Muse was ook verkort. Jammer maar logischquote:Op donderdag 30 december 2010 23:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja maar hij stelt zijn prioriteiten verkeerd. Gaia >>>>> Marco/Guus.
Uiteraard is dat zo bedoeld. Denk je dat de kinderen er iets om geven dat Kristel der slipje bijna laat zienquote:Op donderdag 30 december 2010 23:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
meen ooit ergens gelezen te hebben dat die korte jurkjes wel degelijk bedoeld zijn om papa's op te geilen..in een interview met die blonde die nu weg is geloof ik...
goed zo guis! schiet ze maar af!
Verkeerde prioriteiten stellen. Teveel lullen/ouwehoeren en crap jingles draaien.quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:00 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Och, ja.. Muse was ook verkort. Jammer maar logisch
Dit. Guis is een goede gozerquote:Op donderdag 30 december 2010 23:59 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
och, de man verdient een afscheidspraatje hoor. Het nummer is toch niet veel waard
Nou toen ik 10 was...quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:01 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Uiteraard is dat zo bedoeld. Denk je dat de kinderen er iets om geven dat Kristel der slipje bijna laat zien
http://www.onzin.com/video/k3_omas_aan_de_top.htmlquote:Op donderdag 30 december 2010 23:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
Heb jij wel eens naar de teksten van K3 geluisterd?Dat alleen al zou genoeg moeten zijn.
Echt, ik mag hopen dat ze er nog 3 maanden in blijven zitten cocoonen, triest.quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:02 schreef heloef het volgende:
Dat nieuws van die baby's in Spanje, er zijn serieus mensen die eerder een kind proberen te krijgen alleen voor een toeslag van 2500 euro.
vond het vooral verrassend dat ze het toegaf!quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:01 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Uiteraard is dat zo bedoeld. Denk je dat de kinderen er iets om geven dat Kristel der slipje bijna laat zien
Goed dat je het zegtquote:
Toen was ik al van K3 afgestaptquote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:02 schreef CindieY het volgende:
Jongens, de laatste 24 uur van 2010 zijn begonnen
En wat beginnen die laatste 24 uur lekkerNirvana!
Ik hoor in alle woorden van dit nummer een mamma appelsapquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:03 schreef CindieY het volgende:
Alleen jammer dat ik er dankzij m'n zusje al jaren die ene mama appelsap in hoor
Dan moet je eens aan je Engels gaan doenquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik hoor in alle woorden van dit nummer een mamma appelsap
Hans.quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:03 schreef Cee het volgende:
[..]Snel, jullie hoogtepunten van dit jaar! We willen ze weten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |