Ik heb nooit naar K3 geluisterd maar ik had het slipje van Kristel uitermate spannend gevonden.quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:03 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Toen was ik al van K3 afgestapt![]()
Nirvana![]()
stond je er op dan? lijtk me pijnlijk voor die meiskes!quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:03 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Toen was ik al van K3 afgestapt![]()
Nirvana![]()
Dave Grohlquote:
Ok, even sentimenteel dan: Beseffen dat ik fucking gelukkig ben als single.quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:03 schreef Cee het volgende:
[..]Snel, jullie hoogtepunten van dit jaar! We willen ze weten!
vergeet QotSA en Tenacious D niet!quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dave GrohlFoo Fighters
Them Crooked Vultures
![]()
![]()
Nieuwjaarsdag is ook een feestdag.quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:04 schreef Evertjan het volgende:
over 24 uur zijn eindelijk de feestdagen bijna voor bij
Nee hoor, of wel, hij is gecremeert zeker.quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:04 schreef naatje_1 het volgende:
Die man is 2 weken na mijn geboorte van de aardbodem verdwenen
Poeh, slagen, verschrikkelijk veel lieve vrienden krijgen/houden, liefde voor muziek echt goed ontdekt. dit schiet me zo te binnenquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:03 schreef Cee het volgende:
Ik geef jou de schuld.quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:04 schreef naatje_1 het volgende:
Die man is 2 weken na mijn geboorte van de aardbodem verdwenen
zijn ziel dan...quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee hoor, of wel, hij is gecremeert zeker.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vergeet QotSA en Tenacious D niet!
quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ok, even sentimenteel dan: Beseffen dat ik fucking gelukkig ben als single.
dat ik weer normaal kon lopen!quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:03 schreef Cee het volgende:
Au.quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat ik weer normaal kon lopen!
dieptepunt: dat ik tegen een paaltje op fiets en mijn bekkenkan bijna finaal doormidden gaat...
Ik ben ook geslaagd, heb er ook veel nieuwe vrienden bij en heb een soort van nieuwe/oude passie ondekt radio. Wil er weer wat mee gaan doen kijken als ik met mijn ervaring bij de radio iets mag doen bij een of ander onbekend station.quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:05 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Poeh, slagen, verschrikkelijk veel lieve vrienden krijgen/houden, liefde voor muziek echt goed ontdekt. dit schiet me zo te binnen
Ik ookquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ok, even sentimenteel dan: Beseffen dat ik fucking gelukkig ben als single.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ookAlleen zou een chick (
) toch wat toevoegen hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |