Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Dat zie ikquote:Op donderdag 30 december 2010 19:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik hunt niet, dat is stom, daarom vroeg ik ook of ik em mocht openen![]()
Ja maar dan anders, dus dan mag hetquote:
Wat is die van Toek dan?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja maar dan anders, dus dan mag hetVond ik
Als je het vervelend vind mag je de TT wijzigen naar die van Toek
![]()
Je bent nummer 2quote:
die van Toek was :met MZ die voor Mart op zoek gaatquote:Op donderdag 30 december 2010 19:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja maar dan anders, dus dan mag hetVond ik
Als je het vervelend vind mag je de TT wijzigen naar die van Toek
![]()
Okequote:Op donderdag 30 december 2010 19:53 schreef Toekito het volgende:
[..]
die van Toek was :met MZ die voor Mart op zoek gaat
Twee zielen 1 gedachtequote:Op donderdag 30 december 2010 19:53 schreef Toekito het volgende:
[..]
Zelfde categorie dusquote:Op donderdag 30 december 2010 19:53 schreef Toekito het volgende:
[..]
ikquote:
whhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhheeeeeehhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:
Wat heb je het toch zwaar...quote:Op donderdag 30 december 2010 19:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
whhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhheeeeeehhhhhhhhhhhhhhhhhh![]()
![]()
![]()
SOOOOW Da's oudquote:Op donderdag 30 december 2010 19:56 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Je bent niet oud, je bent 20.
ho zo bedoelde ik het niet, dat is straattaal jeweettog!quote:
Rustig aan meisjequote:
En is Marijke hier op straat?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:57 schreef Toekito het volgende:
[..]
ho zo bedoelde ik het niet, dat is straattaal jeweettog!
Marijke kent straattaalquote:
Had ik niet van je verwacht...quote:
Waar?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:58 schreef RockNijntje het volgende:
Er is blijkbaar 1 minuut stilte
ned 1 toch?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:58 schreef RockNijntje het volgende:
Er is blijkbaar 1 minuut stilte
quote:Op donderdag 30 december 2010 19:56 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Je bent niet oud, je bent 20.
Weet je nog wat ik zei over het hebben van een eigen mening?quote:
Weet ik nietquote:
Het was maar een grapje hoorquote:Op donderdag 30 december 2010 20:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Weet je nog wat ik zei over het hebben van een eigen mening?![]()
voor alle overlevende in 2010 ofzo. http://www.radiorijnmond.(...)tilte+op+TV+Rijnmondquote:
Dat van mij ook meisjequote:Op donderdag 30 december 2010 20:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het was maar een grapje hoor![]()
Nee, van Yarden, kunnen we iedereen dood is herdenkenquote:Op donderdag 30 december 2010 20:00 schreef Toekito het volgende:
[..]
voor alle overlevende in 2010 ofzo. http://www.radiorijnmond.(...)tilte+op+TV+Rijnmond
Dat zijn zeer zeker geen grapjes jonge damequote:Op donderdag 30 december 2010 20:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het was maar een grapje hoor![]()
Ik denk meer aan iemand die gelukkig niet dood isquote:Op donderdag 30 december 2010 20:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat van mij ook meisje![]()
[..]
Nee, van Yarden, kunnen we iedereen dood is herdenken
Ik zette de muziek extra hardquote:Op donderdag 30 december 2010 20:00 schreef Toekito het volgende:
[..]
voor alle overlevende in 2010 ofzo. http://www.radiorijnmond.(...)tilte+op+TV+Rijnmond
Sorry meneer Trevquote:Op donderdag 30 december 2010 20:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat zijn zeer zeker geen grapjes jonge dame
ja dat bedoelde ik, ongeveer ofzo!quote:Op donderdag 30 december 2010 20:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat van mij ook meisje![]()
[..]
Nee, van Yarden, kunnen we iedereen dood is herdenken
Pubersquote:Op donderdag 30 december 2010 20:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik zette de muziek extra hard
Dat lijkt er al meer opquote:
Game zequote:Op donderdag 30 december 2010 20:02 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja dat bedoelde ik, ongeveer ofzo!
Tijd voor FM2011
quote:Op donderdag 30 december 2010 20:02 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja dat bedoelde ik, ongeveer ofzo!
Tijd voor FM2011
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
T'is nu wel erg te merken volgens mij...quote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 20:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]Aan dode mensen heb je inderdaad niet veel neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op donderdag 30 december 2010 20:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]Ik hoop even dat je een grapje maaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Het was wel sarcastisch jaquote:Op donderdag 30 december 2010 20:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik hoop even dat je een grapje maakt![]()
Maar dat mag ik toch helemaal niet kijken van mn moeder!quote:
En dan zeg jij wat over pubersquote:Op donderdag 30 december 2010 20:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maar dat mag ik toch helemaal niet kijken van mn moeder!
En jij luistert zo goed na je ma?quote:Op donderdag 30 december 2010 20:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee.quote:
Nee.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat daar veel mensen verslaaft aan zijn?quote:Op donderdag 30 december 2010 20:10 schreef RockNijntje het volgende:
Iets over koffie bij Ned 1
En het klonk niet zo postief![]()
Misschien welquote:Op donderdag 30 december 2010 20:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat daar veel mensen verslaaft aan zijn?
Ja hoi ik ben LL en ik ben verslaafd aan koffiequote:Op donderdag 30 december 2010 20:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat daar veel mensen verslaaft aan zijn?
Ik lust geen prikquote:Op donderdag 30 december 2010 20:12 schreef Dagoduck het volgende:
Boeiend, ik ben verslaafd aan Coca Cola, ik word er rustig van
Dat faaltquote:Op donderdag 30 december 2010 20:12 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zelfs nog nooit koffie gedronken
Ik drink geen colaquote:Op donderdag 30 december 2010 20:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dus jij drinkt cola zonder prik?
quote:Op donderdag 30 december 2010 20:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dus jij drinkt cola zonder prik?
Ik niet meerquote:Op donderdag 30 december 2010 20:12 schreef Dagoduck het volgende:
Wat voor alcoholische dranken hebben jullie wel eens gehad? Ik kan het bijna precies opnoemen
Ik ookquote:Op donderdag 30 december 2010 20:12 schreef Dagoduck het volgende:
Wat voor alcoholische dranken hebben jullie wel eens gehad? Ik kan het bijna precies opnoemen
Ik denk al teveel en nog genoeg om te proberenquote:Op donderdag 30 december 2010 20:12 schreef Dagoduck het volgende:
Wat dan wel?quote:
Damn. Moet ik dat echt weten?quote:Op donderdag 30 december 2010 20:12 schreef Dagoduck het volgende:
Uhm vanalles zonder prikquote:
Doe mij maar metquote:Op donderdag 30 december 2010 20:13 schreef RockNijntje het volgende:
Fanta zonder prik is wel lekker
Dat is lekker duidelijkquote:
Datquote:Op donderdag 30 december 2010 20:14 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Appelsjap is voor eckte bazen.
Ik ong. dit:quote:Op donderdag 30 december 2010 20:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik niet meer
Ik heb zoooooveel troep gedronken toen ik 'jong' was![]()
Oh dat drink ik alleen als ik ziek benquote:Op donderdag 30 december 2010 20:14 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Appelsjap is voor eckte bazen.
Dat is gewoon limonadequote:Op donderdag 30 december 2010 20:13 schreef RockNijntje het volgende:
Fanta zonder prik is wel lekker
Maar ik lust dat dus nietquote:
Kloptquote:[..]
Dat is lekker duidelijk
wat weinigquote:Op donderdag 30 december 2010 20:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ong. dit:
5 x 0.02l flesjes Jagermeister
250ml Stiegl bier (in een keer achterover)
een half glas champagnesmerig
Dat was het.
Weet ik, maar het is wel lekkerquote:
Wel hea, en dat allemaal tussen 31dec. 2008 en 31 maart 2009quote:
Dat is alles? Uit je hele leven?quote:Op donderdag 30 december 2010 20:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ong. dit:
5 x 0.02l flesjes Jagermeister
250ml Stiegl bier (in een keer achterover)
een half glas champagnesmerig
Dat was het.
Het is ook niet zo'n interessant onderwerpquote:
Alles je dat gezellig vindt...quote:
gezelligquote:Op donderdag 30 december 2010 20:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Alles je dat gezellig vindt...
Alles beter dan vervelenquote:Op donderdag 30 december 2010 20:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het is ook niet zo'n interessant onderwerp
quote:Op donderdag 30 december 2010 20:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is alles? Uit je hele leven?
Ik verveel me vandaag niet echtquote:
Ik was ook ooit 13quote:Op donderdag 30 december 2010 20:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]![]()
ooit nog eens Amstel malttoen was ik 13...
Nee hoor, heb vannacht alleen een beetje weinig geslapen, minder dan de planning wasquote:Op donderdag 30 december 2010 20:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik verveel me vandaag niet echtJij wel?
Voor eckte appelsjap-bazenquote:Op donderdag 30 december 2010 20:19 schreef Dagoduck het volgende:
We kunnen ook een appelsapmeet houden
Ik ken het probleemquote:Op donderdag 30 december 2010 20:19 schreef Myraela het volgende:
Oh, ik heb toch al wel wat flessen drank op hoor. En ik drink echt niet abnormaal veel.
Uit je hyperheid!quote:Op donderdag 30 december 2010 20:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee hoor, heb vannacht alleen een beetje weinig geslapen, minder dan de planning wasmaar voel me toch wel een beetje hyper
Plastic bekertjequote:Op donderdag 30 december 2010 20:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Was het uit een blik of een glas/beker?
Ghehequote:Op donderdag 30 december 2010 20:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan snap ik ook waarom de prik er uit is
Een Turk is geen Rusquote:
dusquote:
quote:
quote:
quote:
Prachtig gedicht.quote:
Russische Turken zijn lelijkquote:
Zet maar in je FoBoquote:Op donderdag 30 december 2010 20:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Prachtig gedicht.
Willen wij dit wel weten?quote:Op donderdag 30 december 2010 20:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Russische Turken zijn lelijk
Google afbeeldingen gaf me het antwoordquote:
Kijk mijn sig.quote:
quote:
Veel plezier martquote:Op donderdag 30 december 2010 20:36 schreef DaMart het volgende:
Ik kruip eens op de bank met mijn laptop en een film.
waarom google je dat?quote:Op donderdag 30 december 2010 20:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Google afbeeldingen gaf me het antwoord![]()
Kijk zequote:Op donderdag 30 december 2010 20:36 schreef DaMart het volgende:
Ik kruip eens op de bank met mijn laptop en een film.
Ik zou het niet wetenquote:
A Muppets Christmas: Letters to Santa.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
waarom google je dat?
[..]
Kijk ze![]()
welke film ga je kijken?
Die kans lijkt me zeer groot jaquote:Op donderdag 30 december 2010 20:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
tegen de tijd dat jij hier bent lig ik wel weer in bed
leuk geprobeerd maar nee
Goede keuzequote:Op donderdag 30 december 2010 20:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
A Muppets Christmas: Letters to Santa.
*aai*quote:
Mooi warkquote:Op donderdag 30 december 2010 20:48 schreef Dagoduck het volgende:
Zo, mijn sig. heeft wat werk gekost:
eerst alles quote toen de links pakken, en omdat je in je sig. maar 250 tekens mag bevatten heb ik ze allemaal in http://tinyurl.com/ ingevoerd om een korte link te krijgenEn nu ken ut
Gat ver dammequote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 20:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die heb ik al een paar keer zien optreden
Dat moet wel lukkenquote:Op donderdag 30 december 2010 20:53 schreef Barretje80 het volgende:
'N avond..
kan ik me nog aanmelden @ TT??
Dan moet hem PM'enquote:Op donderdag 30 december 2010 20:53 schreef Barretje80 het volgende:
'N avond..
kan ik me nog aanmelden @ TT??
Hey Giertjequote:
Ik wou al zeggen, is dat van jou?quote:Op donderdag 30 december 2010 21:00 schreef pgrferrari het volgende:
Sjek dit:
[ afbeelding ]
Ik zit collecties te kijken op een vuurwerkforum![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 december 2010 21:00 schreef pgrferrari het volgende:
Sjek dit:
[ afbeelding ]
Ik zit collecties te kijken op een vuurwerkforum![]()
![]()
Ik niet echt meerquote:
Natuurlijk nietquote:
Pics.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Natuurlijk niet
Mijn lijst staat nog ergens in een vorig deel
Ik heb geen foto's van mijn vuurwerkquote:
Ik ook nietquote:
quote:
Ik heb wel een grote pijlquote:
Maar je hebt toch niet ook zo'n collectie als op die ene foto hè?quote:
Nope.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar je hebt toch niet ook zo'n collectie als op die ene foto hè?
Je hebt een lesbie op je dak zitten?quote:
Nee.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je hebt een lesbie op je dak zitten?
Ik had dit jaar volgens mij maar voor ¤22,- aan vuurwerkquote:
Oke, doeiquote:Op donderdag 30 december 2010 21:11 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee.
Maar ik ga.
Fijne dag nog.
Bis Later PGRquote:Op donderdag 30 december 2010 21:11 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee.
Maar ik ga.
Fijne dag nog.
En dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:Op donderdag 30 december 2010 21:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En dan? [ afbeelding ]Dan huil jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
NEE WACHT! Ik upload net die fotoquote:Op donderdag 30 december 2010 21:11 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee.
Maar ik ga.
Fijne dag nog.
Ok.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NEE WACHT! Ik upload net die foto
quote:
quote:
Leuk!quote:Op donderdag 30 december 2010 21:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En hier is ie dan
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 december 2010 21:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En hier is ie dan
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 december 2010 21:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En hier is ie dan
[ afbeelding ]
Die kreeg ik van pgrquote:Op donderdag 30 december 2010 21:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Van wie was die dan?
Dat is wel nicequote:Op donderdag 30 december 2010 21:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En hier is ie dan
[ afbeelding ]
Jij ookquote:Op donderdag 30 december 2010 21:15 schreef pgrferrari het volgende:
Nou eckt weg
Iedereen een fijne oudejaarsdag toegewenst
Jij ook een goede jaarwisselingquote:Op donderdag 30 december 2010 21:15 schreef pgrferrari het volgende:
Nou eckt weg
En ze waren lekkerquote:
Ach, die ene vinger meer of minder.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij ookEn voorzichtig met de vingers ja
Doei Marcelquote:Op donderdag 30 december 2010 21:15 schreef pgrferrari het volgende:
Nou eckt weg
quote:
Hoi!quote:
Succes met vuurwerk afsteken morgenquote:
Druk maar wel gezellig.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Hoi!![]()
Hoe is/was de verjaardag?
Ik heb hier wel een paintballgun voor je liggenquote:Op donderdag 30 december 2010 21:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Druk maar wel gezellig.
Alleen wil ik nu een geweer. Wat een sneu wijf is mijn ex schoonmoeder
En mijn schoonzus en zwager zijn net weg met hun 5 stuiterballen
Oh dear...quote:Op donderdag 30 december 2010 21:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Druk maar wel gezellig.
Alleen wil ik nu een geweer. Wat een sneu wijf is mijn ex schoonmoeder
En mijn schoonzus en zwager zijn net weg met hun 5 stuiterballen
kunnen daar scherpe patronen in?quote:Op donderdag 30 december 2010 21:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb hier wel een paintballgun voor je liggen
Ik ook, kun je d'r 2 keer zo hard slaanquote:
Oh wacht, ik heb een handboog, lenen?quote:Op donderdag 30 december 2010 21:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
kunnen daar scherpe patronen in?
Serieus ik ben nu echt helemaal klaar met dat mens
hihihi dubbele deegrollersquote:Op donderdag 30 december 2010 21:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ook, kun je d'r 2 keer zo hard slaan
Een uur is dodelijk vermoeiend en ze waren er twee uur...quote:Op donderdag 30 december 2010 21:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh dear...![]()
5 stuiterballenDa's wel heel heftig
Dat niet maar knikkers past welquote:Op donderdag 30 december 2010 21:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
kunnen daar scherpe patronen in?
Serieus ik ben nu echt helemaal klaar met dat mens
ik heb nog wel een emmer vol kut(jetix)knikkers van de Deenquote:Op donderdag 30 december 2010 21:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat niet maar knikkers past welen dat met 300 fps
Denk dat die ook wel passenquote:Op donderdag 30 december 2010 21:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb nog wel een emmer vol kut(jetix)knikkers van de Deen
jammer dat ze bij je over de vloer komtquote:Op donderdag 30 december 2010 21:21 schreef Symphonic het volgende:
Dat ze mij geen nieuw geluk gunt kan ik nog wel inkomen, maar dat ze op een hele zieke zieke zieke manier mijn kinderen tegen haar aan het opzetten is, en hier de hele middag met een chagrijnige smoel zit waar zelfs een onweersbui bang voor zou worden, en constant mijn oudste aan het influisteren is, vind ik gewoon echt zoooooo ziek
Dat is wel een beetje heel jammer en misselijk vooralquote:Op donderdag 30 december 2010 21:21 schreef Symphonic het volgende:
Dat ze mij geen nieuw geluk gunt kan ik nog wel inkomen, maar dat ze op een hele zieke zieke zieke manier mijn kinderen tegen haar aan het opzetten is, en hier de hele middag met een chagrijnige smoel zit waar zelfs een onweersbui bang voor zou worden, en constant mijn oudste aan het influisteren is, vind ik gewoon echt zoooooo ziek
Ik snap wel dat je haar kan schietenquote:Op donderdag 30 december 2010 21:21 schreef Symphonic het volgende:
quote:Op donderdag 30 december 2010 21:22 schreef Symphonic het volgende:
Damn ik ben niet snel boos, maar ik ben nu echt bloedlink
En dan mijn schoonzus en zwager die mijn dochter dan een kaartje geven met: we geven je een ketting met een engeltjes, want dan is mama dichtbij je
quote:Op donderdag 30 december 2010 21:23 schreef Symphonic het volgende:
En dan snapt dat kutwijf ook niet waarom ze de kleinkinderen bijna niet meer ziet
En daar gaat ze dan heel zielig hardop over klagen.....
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 30 december 2010 21:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
Maar hoezo gunnen ze je geen nieuw geluk? Als iemand het verdient dan ben jij dat wel! Wat een vreselijk kortzichtige mensenJouw leven gaat door, hoe "beroerd" dat ook voor hun is zonder hun dochter/zus, maar jij hebt het recht om te kiezen voor je geluk!!
Sorry, maar dat vind ik![]()
precies, maar zo denken zij niet...quote:Op donderdag 30 december 2010 21:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
Maar hoezo gunnen ze je geen nieuw geluk? Als iemand het verdient dan ben jij dat wel! Wat een vreselijk kortzichtige mensenJouw leven gaat door, hoe "beroerd" dat ook voor hun is zonder hun dochter/zus, maar jij hebt het recht om te kiezen voor je geluk!!
Sorry, maar dat vind ik![]()
quote:Op donderdag 30 december 2010 21:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
HUH droom ik of zit je nou in het verkeerde topic te posten
ik zat ook al te kijken van huhquote:Op donderdag 30 december 2010 21:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Beetje jammer.... En vooral dat je inderdaad gaat zeggen dat jij in je nieuwe gezin je kinderen maar moet voortrekkenquote:Op donderdag 30 december 2010 21:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
precies, maar zo denken zij niet...
En dan noemen ze dat nog liefde ook
Owwww en denk erom Peter dat JOUW kindjes altijd op de eerste plaats komen.
Nee koeiekut, ik heb nu een gezin met 6 kinderen en dan werkt het gewoon niet zo...
Pffff zo, dit was een van de zeldzame keren dat je me echt kwaad ziet...
Damn, ze hebben het voor elkaar...
Jij bent lief, moet je toch weten nuquote:
Hoezo zijn ze kortzichtigquote:Op donderdag 30 december 2010 21:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
precies, maar zo denken zij niet...
En dan noemen ze dat nog liefde ook
Owwww en denk erom Peter dat JOUW kindjes altijd op de eerste plaats komen.
Nee koeiekut, ik heb nu een gezin met 6 kinderen en dan werkt het gewoon niet zo...
Pffff zo, dit was een van de zeldzame keren dat je me echt kwaad ziet...
Damn, ze hebben het voor elkaar...
ik heb nog halve liters amstelquote:Op donderdag 30 december 2010 21:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja lekker
ben ik wel aan toe...
Sorry, ik moest ff stoom afblazen
Kan je beter ook doen want met opkroppen schiet je ook niks mee opquote:Op donderdag 30 december 2010 21:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja lekker
ben ik wel aan toe...
quote:Op donderdag 30 december 2010 21:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja lekker
ben ik wel aan toe...
Doeg meisquote:Op donderdag 30 december 2010 21:31 schreef RockNijntje het volgende:
Ik denk dat ik maar weer eens ga![]()
Bis Later RNquote:Op donderdag 30 december 2010 21:31 schreef RockNijntje het volgende:
Ik denk dat ik maar weer eens ga![]()
Lekker hoor, ik heb er inmiddels maar een biertje bijgepaktquote:Op donderdag 30 december 2010 21:31 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb nog halve liters amstel
Is het niet koeienkut met die nieuwe spelling?quote:Op donderdag 30 december 2010 21:33 schreef Symphonic het volgende:
en koeiekut zonder typo, ben toch weer een beetje trots op mezelf
Ik kwam Peter even steunenquote:Op donderdag 30 december 2010 21:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is spellingchecker ook niet iets voor jouquote:Op donderdag 30 december 2010 21:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is het niet koeienkut met die nieuwe spelling?
Ja, maar zo'n hopeloos ouderwetsch geval verdient geen nieuwe spellingquote:Op donderdag 30 december 2010 21:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is het niet koeienkut met die nieuwe spelling?
geeft toch niets?quote:Op donderdag 30 december 2010 21:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja lekker
ben ik wel aan toe...
quote:Op donderdag 30 december 2010 21:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja, maar zo'n hopeloos ouderwetsch geval verdient geen nieuwe spelling
quote:Op donderdag 30 december 2010 21:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
geeft toch niets?
jij bent blauw, en mag dat
* LovelyLady haalt biertje voor Sym
We kunnen ook langs gaan met een melkbus en wat carbidquote:Op donderdag 30 december 2010 21:38 schreef DaMart het volgende:
Er zijn hier weer wat jochies bezig met behoorlijk zwaar vuurwerk af en toe... wat is het adres van je ex-schoonmoeder, Sym? Dan stuur ik ze even daarnaartoe.
molotov cocktailquote:Op donderdag 30 december 2010 21:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
We kunnen ook langs gaan met een melkbus en wat carbid
quote:Op donderdag 30 december 2010 21:38 schreef DaMart het volgende:
Er zijn hier weer wat jochies bezig met behoorlijk zwaar vuurwerk af en toe... wat is het adres van je ex-schoonmoeder, Sym? Dan stuur ik ze even daarnaartoe.
Kan ook, vraag wel een collega of hij nog wat leuks weet, kerel is chemie gekquote:Op donderdag 30 december 2010 21:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
molotov cocktail
[ afbeelding ]
Nee, het zijn meer strijkers en weetikveelhoeveelklappers. Maar als ze er maar slecht van slaapt toch... je moet ergens beginnenquote:Op donderdag 30 december 2010 21:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Steken ze dit af?
[ afbeelding ]
en waarom ben je bij FAITHLESS stil?quote:Op donderdag 30 december 2010 21:42 schreef Dagoduck het volgende:
I would walk 500 miles! and i would walk 500 more
quote:Op donderdag 30 december 2010 21:42 schreef DaMart het volgende:
En anders heeft de TS van dit topic misschien nog wel een adres voor wat leuk vuurwerk... ik zou het alleen niet laten opsturen met de post.
quote:Op donderdag 30 december 2010 21:42 schreef Dagoduck het volgende:
I would walk 500 miles! and i would walk 500 more
Ik ben meer in een Zero7 stemmingquote:
Vond dit nummer leukerquote:Op donderdag 30 december 2010 21:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
en waarom ben je bij FAITHLESS stil?
Toffe actiequote:Op donderdag 30 december 2010 21:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
He Mart, hoeveel PM's heb je nou al gehad?Was mijn Yvonne Jaspers poging een beetje geslaagd?
Als barretje nog geen PM heeft verstuurt, zij wil ook in aanmerking komenquote:Op donderdag 30 december 2010 21:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
He Mart, hoeveel PM's heb je nou al gehad?Was mijn Yvonne Jaspers poging een beetje geslaagd?
Ja dezequote:
He, wanneer gaan jullie op date?quote:
ik heb weer wat gemistquote:Op donderdag 30 december 2010 21:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
Eentje... de rest heeft mijn PM-adres denk ik niet.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |