quote:Op donderdag 30 december 2010 21:22 schreef Symphonic het volgende:
Damn ik ben niet snel boos, maar ik ben nu echt bloedlink
En dan mijn schoonzus en zwager die mijn dochter dan een kaartje geven met: we geven je een ketting met een engeltjes, want dan is mama dichtbij je
quote:Op donderdag 30 december 2010 21:23 schreef Symphonic het volgende:
En dan snapt dat kutwijf ook niet waarom ze de kleinkinderen bijna niet meer ziet
En daar gaat ze dan heel zielig hardop over klagen.....
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 30 december 2010 21:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
Maar hoezo gunnen ze je geen nieuw geluk? Als iemand het verdient dan ben jij dat wel! Wat een vreselijk kortzichtige mensenJouw leven gaat door, hoe "beroerd" dat ook voor hun is zonder hun dochter/zus, maar jij hebt het recht om te kiezen voor je geluk!!
Sorry, maar dat vind ik![]()
precies, maar zo denken zij niet...quote:Op donderdag 30 december 2010 21:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
Maar hoezo gunnen ze je geen nieuw geluk? Als iemand het verdient dan ben jij dat wel! Wat een vreselijk kortzichtige mensenJouw leven gaat door, hoe "beroerd" dat ook voor hun is zonder hun dochter/zus, maar jij hebt het recht om te kiezen voor je geluk!!
Sorry, maar dat vind ik![]()
quote:Op donderdag 30 december 2010 21:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
HUH droom ik of zit je nou in het verkeerde topic te posten
ik zat ook al te kijken van huhquote:Op donderdag 30 december 2010 21:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Beetje jammer.... En vooral dat je inderdaad gaat zeggen dat jij in je nieuwe gezin je kinderen maar moet voortrekkenquote:Op donderdag 30 december 2010 21:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
precies, maar zo denken zij niet...
En dan noemen ze dat nog liefde ook
Owwww en denk erom Peter dat JOUW kindjes altijd op de eerste plaats komen.
Nee koeiekut, ik heb nu een gezin met 6 kinderen en dan werkt het gewoon niet zo...
Pffff zo, dit was een van de zeldzame keren dat je me echt kwaad ziet...
Damn, ze hebben het voor elkaar...
Jij bent lief, moet je toch weten nuquote:
Hoezo zijn ze kortzichtigquote:Op donderdag 30 december 2010 21:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
precies, maar zo denken zij niet...
En dan noemen ze dat nog liefde ook
Owwww en denk erom Peter dat JOUW kindjes altijd op de eerste plaats komen.
Nee koeiekut, ik heb nu een gezin met 6 kinderen en dan werkt het gewoon niet zo...
Pffff zo, dit was een van de zeldzame keren dat je me echt kwaad ziet...
Damn, ze hebben het voor elkaar...
Ja lekkerquote:
ik heb nog halve liters amstelquote:Op donderdag 30 december 2010 21:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja lekker
ben ik wel aan toe...
Sorry, ik moest ff stoom afblazen
Kan je beter ook doen want met opkroppen schiet je ook niks mee opquote:Op donderdag 30 december 2010 21:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja lekker
ben ik wel aan toe...
quote:Op donderdag 30 december 2010 21:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja lekker
ben ik wel aan toe...
Doeg meisquote:Op donderdag 30 december 2010 21:31 schreef RockNijntje het volgende:
Ik denk dat ik maar weer eens ga![]()
Bis Later RNquote:Op donderdag 30 december 2010 21:31 schreef RockNijntje het volgende:
Ik denk dat ik maar weer eens ga![]()
Lekker hoor, ik heb er inmiddels maar een biertje bijgepaktquote:Op donderdag 30 december 2010 21:31 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb nog halve liters amstel
Is het niet koeienkut met die nieuwe spelling?quote:Op donderdag 30 december 2010 21:33 schreef Symphonic het volgende:
en koeiekut zonder typo, ben toch weer een beetje trots op mezelf
Ik kwam Peter even steunenquote:Op donderdag 30 december 2010 21:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is spellingchecker ook niet iets voor jouquote:Op donderdag 30 december 2010 21:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is het niet koeienkut met die nieuwe spelling?
Ja, maar zo'n hopeloos ouderwetsch geval verdient geen nieuwe spellingquote:Op donderdag 30 december 2010 21:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is het niet koeienkut met die nieuwe spelling?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |