ja dat bedoelde ik, ongeveer ofzo!quote:Op donderdag 30 december 2010 20:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat van mij ook meisje![]()
[..]
Nee, van Yarden, kunnen we iedereen dood is herdenken
Pubersquote:Op donderdag 30 december 2010 20:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik zette de muziek extra hard
Dat lijkt er al meer opquote:
Game zequote:Op donderdag 30 december 2010 20:02 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja dat bedoelde ik, ongeveer ofzo!
Tijd voor FM2011
quote:Op donderdag 30 december 2010 20:02 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja dat bedoelde ik, ongeveer ofzo!
Tijd voor FM2011
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
T'is nu wel erg te merken volgens mij...quote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 20:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]Aan dode mensen heb je inderdaad niet veel neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op donderdag 30 december 2010 20:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]Ik hoop even dat je een grapje maaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Het was wel sarcastisch jaquote:Op donderdag 30 december 2010 20:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik hoop even dat je een grapje maakt![]()
Maar dat mag ik toch helemaal niet kijken van mn moeder!quote:
En dan zeg jij wat over pubersquote:Op donderdag 30 december 2010 20:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maar dat mag ik toch helemaal niet kijken van mn moeder!
En jij luistert zo goed na je ma?quote:Op donderdag 30 december 2010 20:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee.quote:
Nee.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat daar veel mensen verslaaft aan zijn?quote:Op donderdag 30 december 2010 20:10 schreef RockNijntje het volgende:
Iets over koffie bij Ned 1
En het klonk niet zo postief![]()
Misschien welquote:Op donderdag 30 december 2010 20:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat daar veel mensen verslaaft aan zijn?
Ja hoi ik ben LL en ik ben verslaafd aan koffiequote:Op donderdag 30 december 2010 20:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat daar veel mensen verslaaft aan zijn?
Ik lust geen prikquote:Op donderdag 30 december 2010 20:12 schreef Dagoduck het volgende:
Boeiend, ik ben verslaafd aan Coca Cola, ik word er rustig van
Dat faaltquote:Op donderdag 30 december 2010 20:12 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zelfs nog nooit koffie gedronken
Ik drink geen colaquote:Op donderdag 30 december 2010 20:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dus jij drinkt cola zonder prik?
quote:Op donderdag 30 december 2010 20:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dus jij drinkt cola zonder prik?
Ik niet meerquote:Op donderdag 30 december 2010 20:12 schreef Dagoduck het volgende:
Wat voor alcoholische dranken hebben jullie wel eens gehad? Ik kan het bijna precies opnoemen
Ik ookquote:Op donderdag 30 december 2010 20:12 schreef Dagoduck het volgende:
Wat voor alcoholische dranken hebben jullie wel eens gehad? Ik kan het bijna precies opnoemen
Ik denk al teveel en nog genoeg om te proberenquote:Op donderdag 30 december 2010 20:12 schreef Dagoduck het volgende:
Wat dan wel?quote:
Damn. Moet ik dat echt weten?quote:Op donderdag 30 december 2010 20:12 schreef Dagoduck het volgende:
Uhm vanalles zonder prikquote:
Doe mij maar metquote:Op donderdag 30 december 2010 20:13 schreef RockNijntje het volgende:
Fanta zonder prik is wel lekker
Dat is lekker duidelijkquote:
Datquote:Op donderdag 30 december 2010 20:14 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Appelsjap is voor eckte bazen.
Ik ong. dit:quote:Op donderdag 30 december 2010 20:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik niet meer
Ik heb zoooooveel troep gedronken toen ik 'jong' was![]()
Oh dat drink ik alleen als ik ziek benquote:Op donderdag 30 december 2010 20:14 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Appelsjap is voor eckte bazen.
Dat is gewoon limonadequote:Op donderdag 30 december 2010 20:13 schreef RockNijntje het volgende:
Fanta zonder prik is wel lekker
Maar ik lust dat dus nietquote:
Kloptquote:[..]
Dat is lekker duidelijk
wat weinigquote:Op donderdag 30 december 2010 20:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ong. dit:
5 x 0.02l flesjes Jagermeister
250ml Stiegl bier (in een keer achterover)
een half glas champagnesmerig
Dat was het.
Weet ik, maar het is wel lekkerquote:
Wel hea, en dat allemaal tussen 31dec. 2008 en 31 maart 2009quote:
Dat is alles? Uit je hele leven?quote:Op donderdag 30 december 2010 20:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ong. dit:
5 x 0.02l flesjes Jagermeister
250ml Stiegl bier (in een keer achterover)
een half glas champagnesmerig
Dat was het.
Het is ook niet zo'n interessant onderwerpquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |