Misschien krijg je ze door dat boek.. Ik had er twee en daar heb je toch ook niets aan. Dit was de snelste manier om 'm naar iemand te krijgen die er misschien wel wat aan had. Ik ben dan misschien wel net als je mama..quote:Op zondag 2 januari 2011 19:51 schreef vamperotica het volgende:
Ik heb absoluut geeeeeeen groene vingers!!! Maar je brengt ontzettend veel jeugdsentiment naar boven... Mijn mama had ook veel van dat soort boeken
![]()
En en en... Het fornuisgewoon pcies dezelfde als waar ik van klein kind af aan mee ben opgegroeid... Waarbij ik serieus een traantje heb gelaten toen ie kapot was... die woesj als je de oven aanzette... de poppetjes die ik als kind zo leuk vond.....
quote:Op zondag 2 januari 2011 20:13 schreef Rewimo het volgende:
Vamp, heel veel plezier ermeeHoe vind je het zeil? Kun je er wat mee voor de kids?
Ik vond dat jullie al een heel eind warenquote:Op zondag 2 januari 2011 20:19 schreef vamperotica het volgende:
Ow en Elies....Het brandweerbed staaaaaat![]()
![]()
Heb foto's maar kan ze nu niet op deze pc zetten.... Ga ik snel goed maken!
Hij zegt hetquote:Op zondag 2 januari 2011 22:51 schreef Lottekoekkie het volgende:
Superfijn![]()
Kom ook heel snel jouw kant op met toettoet vól spullen.
Moet alleen de tafel dus nog getransporteerd worden maar ElisaB had het toen over een stoere broer met een grote auto die volhield dat de tafel daarin moest passen![]()
Lol..Die koelkast is al weg, maar er staat er nog 1 in Hilversum!quote:Op maandag 3 januari 2011 08:54 schreef draculettetje het volgende:
ben blij dat je al zo ver opschiet vamp
misschien moeten we toch eens via utrecht rijden? weet niet of hond, minidraak en wij met koelkastje in 1 auto passen, maar dat valt te overleggen....
en dan moet je nog even een gil geven wanneer je de kast wilt hebben
en had je nou nog een computermeubeltje nodig?
hahaha ddus overleggen?quote:Op maandag 3 januari 2011 09:54 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Lol..Die koelkast is al weg, maar er staat er nog 1 in Hilversum!
quote:
Mocht je nog een nieuwe F5-knop tegenkomen voor me ....quote:
kom hier maar halen, ik heb net een setje nieuwen gekochtquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mocht je nog een nieuwe F5-knop tegenkomen voor me ....
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mocht je nog een nieuwe F5-knop tegenkomen voor me ....
Kan je er eentje op de fax zetten voor mequote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:09 schreef loecje het volgende:
kom hier maar halen, ik heb net een setje nieuwen gekocht
Het is geluktquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:11 schreef vamperotica het volgende:
Damn... de meeste foto's zijn 1 grote blurr......
deze niet!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tis een stapelbed. Ken je dat? Zit dus nog een bed onderquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:16 schreef Rewimo het volgende:
Die zien er wel heel erg hetzelfde uit
Wat een tof bed! Wat zit eronder?
Ik dacht dat het een hoogslaper wasquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:17 schreef ElisaB het volgende:
Tis een stapelbed. Ken je dat? Zit dus nog een bed onder
Fax? wat is dat? zo'n ding uit het stenen tijdperk?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kan je er eentje op de fax zetten voor me
[..]
Het is gelukt![]()
Hij is eigenlijk best leuk
Kinderen 'm al gezien??
Zullen we samen bij Vamp gaan logeren? Gaan we de hele nacht klierenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:21 schreef loecje het volgende:
gaaf dat beddaar wil ik ook wel in slapen.
Met van die rollen erin. Jeweettochquote:Fax? wat is dat? zo'n ding uit het stenen tijdperk?
dan wil ik onderquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zullen we samen bij Vamp gaan logeren? Gaan we de hele nacht klieren
[..]
Met van die rollen erin. Jeweettoch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:35 schreef loecje het volgende:
* loecje lanceert ElisaBGaat je bij dit bed niet lukkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Gaat je bij dit bed niet lukkenecht niet, er zitten doeken voor, die beschermen me welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een cool bedquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:11 schreef vamperotica het volgende:
Damn... de meeste foto's zijn 1 grote blurr......
deze niet!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Anytime beeb!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Deal
Vampje, wanneer kunnen we komen logeren
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:16 schreef Rewimo het volgende:
Die zien er wel heel erg hetzelfde uit
Wat een tof bed! Wat zit eronder?
Coolquote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 00:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Cool
Als mijn rug eerdaags een beetje opknapt, wil ik ook nog wel een middagje komen helpen ergens mee. Lijkt me ook wel gezellig
Ja, dat past goed bij elkaar denk ik, leuk joh!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:47 schreef vamperotica het volgende:
1 keer was wel genoeg geweest ja!
Ow en dan straks dat zeil erbij! het wordt echt echt echt mega geweldig!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:15 schreef Lottekoekkie het volgende:
Vampje, koekkeloer in je mail, heb iets leuks voor je maar wil even weten of het een goed idee is.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mail terug!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
Jeetje je koopt vandaag iets en geeft t vandaag ook alweer weg? Das ook bijzonderquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:48 schreef Lottekoekkie het volgende:
En als ze het niks vind gaat het op FHF.
Is net vandaag gekocht, bonnetje nog wel maar altijd leuk om weg te geven (ik ben ook een heks hè want zeg lekker niks
Terug gemaild weerquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:00 schreef Lottekoekkie het volgende:
Vámp, je hebt nog een mail![]()
Ongeduld ben ik maar ja, geen kinders dus maar denken dat iedereen de hele dag mails leest en zo
quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:52 schreef theKiD het volgende:
Vampje,
Wanneer mag ik een x bij je komen slapen?Dat brandweerbed is echt ubergaaf!!
![]()
Kom deze week maar... dan slaap ik er zelf toch nog niet!quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:56 schreef theKiD het volgende:
[..]
Hier ga je natuurlijk spijt van krijgen![]()
quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:57 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Kom deze week maar... dan slaap ik er zelf toch nog niet!![]()
quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:58 schreef theKiD het volgende:
[..]
Alle excuses worden gebruikt om je een x te meeten, kom je daarmee aanzetten
Zeg...Breng ze niet op een idee eej!quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:39 schreef Ml-etje het volgende:
LK nu ben ik nieuwsgierigjij krijgt nog eens een note ervoor
![]()
![]()
![]()
Gaaf bed zeg!! Ik zou wekelijks willen ruilen, dan boven en dan onder
quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:41 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Zeg...Breng ze niet op een idee eej!
quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]sorry, dacht dat ze nog niet oud genoeg waren voor FOK!
Zijn ze ook niet, maar broerlief zit net in groep 3 en leest alles wat los en vast zitquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]sorry, dacht dat ze nog niet oud genoeg waren voor FOK!
AFS! (away from the screen!)quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:48 schreef vamperotica het volgende:
[..]
[..]
Zijn ze ook niet, maar broerlief zit net in groep 3 en leest alles wat los en vast zit( nou ja... dat probeert ie in ieder geval
)
quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:16 schreef Lottekoekkie het volgende:
Zeg, wat is die note eigenlijk die ik wel eens voorbij hoor komen hier![]()
Tik op de tengels of zo?
en hoe kom je erachter of je een notitie hebt?quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
noten is het bij een user een notitie zetten van slecht of juist goed gedrag, zichtbaar voor mods, FA's en A's.
Als ik het zo goed verwoord.
Hier zie je het aantal.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:36 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
en hoe kom je erachter of je een notitie hebt?
Ga ik morgen goed maken... beloofd!quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:26 schreef Rewimo het volgende:
En toch hè, en toch blinkt dit topic uit door een gebrek aan foto's
quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:41 schreef loecje het volgende:
hee haal ons eens uit onze nieuwsgierigheid
Wat ontzettend lief!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:05 schreef Lottekoekkie het volgende:
Vampje, heb ook lampenkapjes gescoord voor op de lampenvoetjes, dat was zo lief, ik dacht ehm, geen kapjes kan niet dus ik naar een DHZ zaak hier om de hoek. Het personeel ken ik allemaal, wonen allemaal hier in de buurt dus die zaten me te pesten, of ik alwéér lampenkapjes kwam halen....... Dus ik vertel, zonder bijbedoelingen (absoluut dus niks gevraagd) en zeker zonder details hoe en wat en krijg spontaan 50% korting! Motivatie van hun kant was: och, we gaan toch afprijzen![]()
is dat niet lief
Heb dus twee zwarte lieve kapjes voor op de lampenvoetjes, hoop dat je ze leuk vindt afijn, je ziet het morgen allemaal wel.
Ben helemaal bij met mijn dhzwinkel
Ik zie door de klusbomen het bos neit meer en heb het gevoel dat ik stil sta!quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:16 schreef Rewimo het volgende:
Nog geklust vandaag, vamp? Schiet je al op, moet er nog veel gebeuren?
Ik wel, kamer van het kind opgeknapt, zie topic zeekamer![]()
Ik gooi er zo een fotootje van op!quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:56 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
![]()
![]()
is maar een kleinigheid hoor maar wel leuk
Ik denk dat ik dat niet eens ga proberen.. volgens mij ga je dan rechtsomkeert met spullen en al!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:54 schreef Lottekoekkie het volgende:
Geef mij morgen een kwastje en beetje verruf![]()
Neem wel hond mee, die verpieterd anders, oppassen zijn beiden foetsie morgen dus kan haar staart wel als kwast gebruiken, gna gna gna (achossie)
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:04 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ben vergeten taart te halen en had geen zin meer te bakken dus wordt kale koffie
Lol ik bedoelde als ik de staart van je woefwoef als kwast ga gebruikenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:01 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ikke niet heur, ben een die-hard, doe mijn ouwe klof aan (geen foto's maken van mij hoor, zie eruit als een tang op dat varken) en heppel wel een beetje (daarum hond mee, dies anders veuls te lang allenig
)
Heb helaas geen matras over (Of man moet op de lattebodem slapen, vrees dat-ie dat niet goed gaat vinden.)
Morgen weer een dag, hopenlijk een leuke voor je (maar ik kom dus ehductape al in de toet-toet voor mijn bakkes
)
nee joh.. niets lastig!!! Leuk juist!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:21 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, zo lief
en wij pruimen ook thee hoor (ucheucheuche en zo)
En mijn hond mag als kwast gebruikt worden mits je hond ook wast (en geloof me , da ga je nie wille nie)
Lastig, mijn Harige Hoogheid erbij maar helaas, gaat niet lukken zonder die meut.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:25 schreef Lottekoekkie het volgende:
MC donalds, muts, die etterclown en zo
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:30 schreef Lottekoekkie het volgende:
Weet ik veul, ligt aan het aantal schapen wat je in huis hebt morgen, heb maar 5 gordels in die pleuris toet-toeten kindjes in kofferbak mag niet van de pliessie
![]()
anders snackbar in de buurt![]()
doen wij een rondje vies vet vreten voor jullie
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:34 schreef Lottekoekkie het volgende:
Hub mag mijn toet-toet rijden, vindt-ie leuk, hij wou eerst met twee toet-toets maar durf niet achter hem aan te sjezen, die is te snel.
Als we wat vergeten komen we met zijn toet-toet nog een keer langs en mogen, wat ik al eens zei, de knullen even stukje mee toet-toeten, vindt hub leuk
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:39 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ha'k al gezegd dat ik hub en zijn toet-toet ga aanmelden voor het jaarlijkse stoere-auto-ritje voor Sophia KZH?
Is leuk toch (alleen weet hub dat nog niet maar doet-ie zeker wel)
Slaap lekker straks.. en tot morgen!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:44 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ja, ik klep alles 2, 3 keer, zelfs veul vakerHeb geen geheugen voor mijn eigen klep
![]()
Ga bankhangen en straks slapen om energie op te doen voor morgen, kop in de plamuur en zo. Als je twee dikke lillikers aan ziet komen stormen met een bééld van een haarbal, dan zijn wij het![]()
Bel je als we in de buurt zijn, kun je alvast onder de radiator gaan hangen
Snackbarren zitten er wel een paar in de buurt weet ik uit ervaringquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:35 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
We kijken gewoon morgen even!
Rondje KLB?quote:Op zondag 9 januari 2011 02:33 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ja hoor,kan ik weer niet slapen (ben niet de enige hier)
ligt er één boven te snurken in het legaal echtelijke bed ( mijn hub dus) met een volume waar een ijsbeer met een wasknijper op zijn zaakie nog een watje bij is.....
Struin ik van ellende weer naar beneden, ligt daar een Lotje te snurken met haar 8 kilo maar met een volume waar de gemiddelde V8-motor met een verlopen APK hoogstens een slecht funcionerende haarfohn met uiterst slechte zin kan overtroeven.
En dat kreng ligt niet eens in haar mand, neu, die ligt breed uit op de bank welke, gezien de luidruchtige omstandigheden van alle kanten in deze sponde nogal een ongewenste houding cq plek is. Noopt mij in een stupide en uiterst oncomfortabele houding neer te donderen teneinde nog een paar uur slaap te kunnen nuttigen.
(had ik een grotere hond gehad dan had ik wellicht nu een slaapplek gehad in de nogal luxe mand van dat gepeupel op 4 poten.)
Afijn, ik lijd wel, zolang mijn teerbeminde twee- en viervoeter niet denken dat ze een vrolijk gezicht kunnen begroeten over een paar uur (dacht het ff niet)
![]()
![]()
![]()
Wordt me daar toch moe van![]()
Wie heeft er wallencreme?
Dûh
Ja was het leuk?quote:
quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:41 schreef loecje het volgende:
hee haal ons eens uit onze nieuwsgierigheid
weet je zeker dat je geen kids hebt, je praat als een kleuterleidster, eigen LK taaltjequote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:01 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ikke niet heur, ben een die-hard, doe mijn ouwe klof aan (geen foto's maken van mij hoor, zie eruit als een tang op dat varken) en heppel wel een beetje (daarum hond mee, dies anders veuls te lang allenig
)
Heb helaas geen matras over (Of man moet op de lattebodem slapen, vrees dat-ie dat niet goed gaat vinden.)
Morgen weer een dag, hopenlijk een leuke voor je (maar ik kom dus ehductape al in de toet-toet voor mijn bakkes
)
ben zelf niet zo handig met kinderenquote:Op maandag 10 januari 2011 12:13 schreef Lottekoekkie het volgende:
Een kleuter zou er geen hol van snappen maar je zit gekscherend nog niet eens zover weg, heb eind 70-ger jaren bijna 2 jaar PaBo gedaan, dus
quote:Op maandag 10 januari 2011 12:16 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
ben zelf niet zo handig met kinderenmaar de toet-toet zullen ze wel snappen
Dat dan wel keer 8, was een aanbieding en zo snoezig, dat was dus dat geteisem mbt die geheimzinnige flauwekul, o.a.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:13 schreef vamperotica het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is het niet een superlief setje?!
quote:Op maandag 10 januari 2011 17:43 schreef Lottekoekkie het volgende:
vampje, ik heb nog steeds de slappe lach mbt dat enorme pak keukenpapier
Schoonmaken... Dat moest ook nog... We wilde een radiator overspuiten.... Bleek dat ding gewoon spontaan een andere kleur te krijgen als je er met een sopje overheen ging!quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:44 schreef asfalthooligan het volgende:
Super zo vamp
Ben wel blij dat ik alleen hoefde schoon te maken zeg pfff wat een werk allemaal
Zoiets inderdaad ja!quote:Op woensdag 12 januari 2011 07:21 schreef asfalthooligan het volgende:
Ken dat ja van zwart geel naar redelijk wit zeker
Dat viel, in de woonkamer iig, best mee.. De gang ( die geel geverfd is) moet nog, ben benieuwd!quote:Op woensdag 12 januari 2011 07:56 schreef asfalthooligan het volgende:
muren witten is vaak ook een hel dan
linoleum geloof ik...Ligt op de hele bovenverdieping, een keer goed schoonmaken deed al wonderen, dus het blijft voorlopig lekker liggenquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:48 schreef RanTheMan het volgende:
top!
-maar wat heb je op de vloer liggen? ik er op de foto niet echt iets van maken, zeil?
Dat koppiequote:Op woensdag 12 januari 2011 15:39 schreef vamperotica het volgende:
Miniminiminiman ontmoet brandweerbed![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat hóófdquote:
Yup.. nr 4 en 5 komen daar samen te slapenfquote:
Nokje heeft de andere koppies live gezien... Alleen deze zat toen nog in mijn buik!quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:34 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
Dat hóófd? achossie, kind heeft nét een koppie (en een lekker koppie
)
Godzijdank is het een hoofdquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:34 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
Dat hóófd? achossie, kind heeft nét een koppie (en een lekker koppie
)
Neeeee, die hing toen nog bijna 24/7 in de draagdoekquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:39 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Nokje heeft de andere koppies live gezien... Alleen deze zat toen nog in mijn buik!
quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Neeeee, die hing toen nog bijna 24/7 in de draagdoek
mwoah, Vamp kent mijn terminologie wel een beetje.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:41 schreef Lottekoekkie het volgende:
Oh, dus die zat toen nog in de productiefase, vandaar dus dat "hoofd", nou, is dat koppie er ff goed uitgekomen
Zwelgje, noemde we hem. Hij was boller dan je andere beebjesquote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:40 schreef nokwanda het volgende:
Hoest met de twee oudste knappe koppen?
Ik heb mijn zoon vroeger weleens tegen vriendjes horen zeggen: ze is echt niet eng hoor. Tis mijn moeder maarquote:
Hoe passend voor beidenquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:46 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
Nr 1 probeert zichzelf te verdelen tussen dansen, vriendinnen en een klein beetje school
En nr 2 ziet het wel zitten om " later " of acteur te zijn , of mee te doen als knappe kop aan programma's als prototype this en zulks!
Superquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:39 schreef vamperotica het volgende:
Miniminiminiman ontmoet brandweerbed![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:03 schreef Lottekoekkie het volgende:
Dat is toch leuk!!! 17 jaar nu![]()
Heb helaas geen kinders maar wel 6 buurkleinkinders en de oudste (nu 20) zei eens tegen een vriendje toen hij een jaar of 8 was; hé, da's de buurvrouw van opa en oma maar die is niet eng hoor, die is best aardig en heel lief en die man ook"
En dan te bedenken dat diezelfde kerel hier elk weekend op onze schoenen stond, niet weg te sláán, heb hem nog helpen leren fietsen.
Hij is nou politieagent, datzelfde kereltje van toen.
Vrijdag wordt ie 3 ja!quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
een buurtoma en opa
Maar leuk is dat he! om te zien hoe ze opdrogen.
Da's bij Vamp helemaal lollig. Die heeft ze van alle leeftijden.
Vamp, hoe oud is je jongste nu? 3 toch?
Ik plak ze gewoon zo af en toe eens achter het behang!quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:35 schreef Lottekoekkie het volgende:
En Vamp is een turbomam denk ik zo maar, die schuift tussen en met al die kinders door en doet dat allemaal maar...
Tijgermeis is het
Da's uit voorzorg, anders zitten die kinders er de hele dag achterquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:32 schreef Lottekoekkie het volgende:
Die wil geen behang, dat heeft ze er net allemaal af lopen krabben![]()
quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:32 schreef nokwanda het volgende:
Is wel een leuke trouwens.... ik zit nu in een organisatie die het een en ander doet in opvoedondersteuning. En dan bij ouders aankomen met een paar rollen behang
Da heeft moeders al beslotenquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:39 schreef Rewimo het volgende:
En zijn ze er al uit wie waar gaat slapen?Die blije koppies, geweldig
Waarom hoor ik nu dat nummer uit abfab in mijn hoofd: wheels on fire, rolling down the roaaaaaadquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:46 schreef vamperotica het volgende:
Ze hebben de hele tijd brandweertje gespeeld trouwens!
En mijn billen stonden in brand![]()
Waarom hou je 'm niet lekker in je eigen hoofd?quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Waarom hoor ik nu dat nummer uit abfab in mijn hoofd: wheels on fire, rolling down the roaaaaaad
Het was niet mijn fornuis hoorquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:49 schreef vamperotica het volgende:
@Rewimo...
Je fornuis staat op zn plek! (nog niet aangesloten, voor de zekereheid van de week even een nieuw slangetje halen)
[ afbeelding ]
Ook 'n dikkequote:Op donderdag 13 januari 2011 19:53 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Het was niet mijn fornuis hoorHet logeerde alleen bij ons, het was eigenlijk van mijn schoonzusje. Het ziet er prima uit! Het was een tikkie stoffig na 3 jaar in de schuur hier
quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:00 schreef loecje het volgende:
die zolderkamer is groot zeg
een balzaal
quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:42 schreef draculettetje het volgende:
zeg zoessie, wil je de combi magnetron dinges het weekend al mee?
dan komt die alvast meequote:Op donderdag 13 januari 2011 20:45 schreef vamperotica het volgende:
[..]
En kunnen jullie die lampen ophalen in Helmond?
Gefeliciteerdquote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:52 schreef YskaFredriksson het volgende:
Gefeliciteerd! Is mn verjaardagskaartje al binnen :p ik heb em wel naar het oude adres gestuurd had je nieuwe niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als je ergens hulp mee nodig hebt geef je maar een gil (ben ook goed in het voorjaar in tuinkloten)
Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:22 schreef Lottekoekkie het volgende:
ohhh, en straks weer meubels erbij vampSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als je ergens hulp mee nodig hebt geef je maar een gil (ben ook goed in het voorjaar in tuinkloten)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je huis is al bijna een thuis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:22 schreef Lottekoekkie het volgende:
ohhh, en straks weer meubels erbij vampSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als je ergens hulp mee nodig hebt geef je maar een gil (ben ook goed in het voorjaar in tuinkloten)
Daar kon ik je nog wel eens aan gaan houden.. wil wel een lekker plekkie van dat tuintje maken, maar heb absoluut geen groene vingers
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:34 schreef rebel-angel het volgende:
[..]JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je huis is al bijna een thuisGeweldig he?!
En dankzij zoveel mensen die elkaar irl heulemaal niet kennen!
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:40 schreef Lottekoekkie het volgende:
Zeker...Ik ben zoooooooo met mn neus in den botert gevallen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No farewell could be the last one.
Over 5 minuten ga ik rijdenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:52 schreef Lottekoekkie het volgende:
Met het stuur ferm in de hand
crosst Elies weer door half Nederland![]()
Doe voorzichting Elies en ook wij zien je dan vanaaf
Was het het plan dat je vanaaf ook Tilburg nog aandeed?quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:24 schreef Lottekoekkie het volgende:
vamp, ga er morgenochtend gelijk op af![]()
superleuk
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:03 schreef Lottekoekkie het volgende:
Schattemop, Elies is net vertrokken naar jou toe, was beetje druk op de weg maar ze komt eraan (met een bestelbus bomvol)
Dan kom je maar lekker zonder krukkies!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:21 schreef Lottekoekkie het volgende:
Wordt een feestje (wel een laat feestje) maar vooruit, het is vrijdag, partynight![]()
Echt, ze hééft me een wagenlading bij zich meid, ben helemaal blij voor je.
Nog ff en je kunt ons zondag niet meer hebben met die krukjes
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:22 schreef draculettetje het volgende:
ow en en en
ik ga niet beneden slapen
ik ga in het brandweerbed slapen![]()
hoe laat ben jij er ong? gewoon omdat ik nieuwsgierig benquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:21 schreef Lottekoekkie het volgende:
Wordt een feestje (wel een laat feestje) maar vooruit, het is vrijdag, partynight![]()
Echt, ze hééft me een wagenlading bij zich meid, ben helemaal blij voor je.
Nog ff en je kunt ons zondag niet meer hebben met die krukjes
Uhm...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:21 schreef draculettetje het volgende:
lampen worden morgen meegenomen....
doe nog eens een globale planning...
Ik vinnut prima!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:24 schreef Lottekoekkie het volgende:
Al sla je me dood, even met Vamp overleggen, uurtje of 1-half twee of zo, net als vorige week?
Ik straks ookquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:22 schreef Lottekoekkie het volgende:
En hub en ik weten lekker wat er allemaal in die bus zit
Helemaal met je eens! Maar vlak jezelf ook zeker niet uit!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:26 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ben ik nou mal als ik nog eens gil dat Elies de Turbotante van het jaar is, nu al?
Nou, dat is ze, vast.
En ná Tilburg is ze nog niet klaar, moet ze die bus nog afleveren, de held.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:22 schreef draculettetje het volgende:
ow en en en
ik ga niet beneden slapen
ik ga in het brandweerbed slapen![]()
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:28 schreef Lottekoekkie het volgende:
Elies heeft ook nog klein kadootje voor jarig jobje van ons nog bij zich , beter laat dan nooit
dan zijn wij er nog wel !quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:24 schreef Lottekoekkie het volgende:
Al sla je me dood, even met Vamp overleggen, uurtje of 1-half twee of zo, net als vorige week?
op zich wel, ligt aan minidraak d'r voeding....quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:25 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Uhm...
Feestje monsters zondag eerst nog M zn zwemles om 8 uur, iemand zin om mee daaaar heen te gaan?En dan de zooi overbrengen denk ik
Ze hadden de A16 tot de tunnel bij Dordrecht afgesloten, dus we reden allemaal over de vluchtstrook. Maar bij de tunnel (waar iedereen eraf moest naar Zwijndrecht) negeerden twee vrachtwagens de rode kruizen, dus ik er achteraan. Zo door de tunnelquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:01 schreef Lottekoekkie het volgende:
Iemand van Elies gehoord ivm Zwijndrecht?
A16 is afgesloten tussen Ridderkerk en de Drechttunnel
Ik slaap nog heul nie.. Ik ben me aan het bedenken hoe we dat prachtige dressoir op zn plekkie gaan krijgenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:28 schreef ElisaB het volgende:
Jullie slapen zeker allemaal al
Tssskkk....!
Wij gaan de bus nog even terugbrengen
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:54 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik slaap nog heul nie.. Ik ben me aan het bedenken hoe we dat prachtige dressoir op zn plekkie gaan krijgen
Hij staat nu in de gang.... Nadat Elies een buurman uit zn luie stoel heeft getrokken om even mee te helpenquote:
Die stond als eerste binnen!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:04 schreef Lottekoekkie het volgende:
Had die buurman dat hele geval niet ook nog ff de kamer in kunnen sleuren dan![]()
Enne, tafel ook binnen of staat die nog tegen een boom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 41% gewijzigd door Lottekoekkie op 15-01-2011 01:19:51 ]Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Die staat op t dressoir...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:16 schreef Lottekoekkie het volgende:
Pakje voor klein groot kereltje ook binnen (of ligt die nog in dat bussie)
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:20 schreef Lottekoekkie het volgende:
Hoop zó dat-ie het nog niet heeft, heb bonnetje nog dus ruilen is oké
Dat is niet zo heel moeilijk: op zijn kant zetten (in de lengte), voor de deur parkeren en dan kantelen (onderkant naar binnen, bovenkant langzaam laten zakken). Komt goedquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:54 schreef vamperotica het volgende:
Ik slaap nog heul nie.. Ik ben me aan het bedenken hoe we dat prachtige dressoir op zn plekkie gaan krijgen
Wel een lieve buurmanquote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:01 schreef vamperotica het volgende:
Hij staat nu in de gang.... Nadat Elies een buurman uit zn luie stoel heeft getrokken om even mee te helpen
Yups. Alles is rustig; je kunt gaan slapenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:47 schreef Lottekoekkie het volgende:
Dat zeg ik, als het een lieve buurman is wil hij vast morgen wel even verder helpen![]()
Elies veilig thuis zonden bussie. mooi, kan ik ook gaan slapen.
Trusten
Jij ook enne, er staat ergens nog een spiegel waarvan ik niet meer weet of jij die nou wou hebbenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:55 schreef YskaFredriksson het volgende:
Slaap lekker moppies die vandaag zo goed bezig waren!
Dat zei Elies nou ook!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 09:28 schreef Rewimo het volgende:
't Staat ook best goed in de gang hoor
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 09:58 schreef Rewimo het volgende:
Elies en ik denken over veel dingen hetzelfde, geloof ik
Nee hoor. morgen is prima..Vandaag wordt er gevierd en morgen gaan we de grote spullen oversjouwenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:34 schreef Lottekoekkie het volgende:
Vamp, we hebben er 6
was al stervensdruk bij Ikea![]()
Dus see you tomorrow (als het je uitkomt, begreep ik het goed dat je dan de verjaardag viert, anders komen we volgende week wel, je zegt het maar.
Gaat het goedquote:Op zondag 16 januari 2011 12:56 schreef vamperotica het volgende:
Als ik weer weet wat voor en achter is en waar mn hoofd gebleven is
Waarom verbaast mij dat nou nietquote:Op maandag 17 januari 2011 12:56 schreef vamperotica het volgende:
Geloof dat de afgelopen tijd emotioneel ietsjes slopender is dan dat ik toe wil geven...
quote:Op maandag 17 januari 2011 13:44 schreef Lottekoekkie het volgende:
bai ze wee, als ik tegen Lotje zeg; waar is tante Vamp (maar dan echte naam) of waar is tante Elies (en dan ook echte naam) is dat schaap niet te houden en gaat gillen en bij de voordeur zich schaamteloos lopen aanstellen met een hele zooi drama, mijn hond heeft smáák
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |