Misschien krijg je ze door dat boek.. Ik had er twee en daar heb je toch ook niets aan. Dit was de snelste manier om 'm naar iemand te krijgen die er misschien wel wat aan had. Ik ben dan misschien wel net als je mama..quote:Op zondag 2 januari 2011 19:51 schreef vamperotica het volgende:
Ik heb absoluut geeeeeeen groene vingers!!! Maar je brengt ontzettend veel jeugdsentiment naar boven... Mijn mama had ook veel van dat soort boeken
![]()
En en en... Het fornuisgewoon pcies dezelfde als waar ik van klein kind af aan mee ben opgegroeid... Waarbij ik serieus een traantje heb gelaten toen ie kapot was... die woesj als je de oven aanzette... de poppetjes die ik als kind zo leuk vond.....
quote:Op zondag 2 januari 2011 20:13 schreef Rewimo het volgende:
Vamp, heel veel plezier ermeeHoe vind je het zeil? Kun je er wat mee voor de kids?
Ik vond dat jullie al een heel eind warenquote:Op zondag 2 januari 2011 20:19 schreef vamperotica het volgende:
Ow en Elies....Het brandweerbed staaaaaat![]()
![]()
Heb foto's maar kan ze nu niet op deze pc zetten.... Ga ik snel goed maken!
Hij zegt hetquote:Op zondag 2 januari 2011 22:51 schreef Lottekoekkie het volgende:
Superfijn![]()
Kom ook heel snel jouw kant op met toettoet vól spullen.
Moet alleen de tafel dus nog getransporteerd worden maar ElisaB had het toen over een stoere broer met een grote auto die volhield dat de tafel daarin moest passen![]()
Lol..Die koelkast is al weg, maar er staat er nog 1 in Hilversum!quote:Op maandag 3 januari 2011 08:54 schreef draculettetje het volgende:
ben blij dat je al zo ver opschiet vamp
misschien moeten we toch eens via utrecht rijden? weet niet of hond, minidraak en wij met koelkastje in 1 auto passen, maar dat valt te overleggen....
en dan moet je nog even een gil geven wanneer je de kast wilt hebben
en had je nou nog een computermeubeltje nodig?
hahaha ddus overleggen?quote:Op maandag 3 januari 2011 09:54 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Lol..Die koelkast is al weg, maar er staat er nog 1 in Hilversum!
quote:
Mocht je nog een nieuwe F5-knop tegenkomen voor me ....quote:
kom hier maar halen, ik heb net een setje nieuwen gekochtquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mocht je nog een nieuwe F5-knop tegenkomen voor me ....
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mocht je nog een nieuwe F5-knop tegenkomen voor me ....
Kan je er eentje op de fax zetten voor mequote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:09 schreef loecje het volgende:
kom hier maar halen, ik heb net een setje nieuwen gekocht
Het is geluktquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:11 schreef vamperotica het volgende:
Damn... de meeste foto's zijn 1 grote blurr......
deze niet!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tis een stapelbed. Ken je dat? Zit dus nog een bed onderquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:16 schreef Rewimo het volgende:
Die zien er wel heel erg hetzelfde uit
Wat een tof bed! Wat zit eronder?
Ik dacht dat het een hoogslaper wasquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:17 schreef ElisaB het volgende:
Tis een stapelbed. Ken je dat? Zit dus nog een bed onder
Fax? wat is dat? zo'n ding uit het stenen tijdperk?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kan je er eentje op de fax zetten voor me
[..]
Het is gelukt![]()
Hij is eigenlijk best leuk
Kinderen 'm al gezien??
Zullen we samen bij Vamp gaan logeren? Gaan we de hele nacht klierenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:21 schreef loecje het volgende:
gaaf dat beddaar wil ik ook wel in slapen.
Met van die rollen erin. Jeweettochquote:Fax? wat is dat? zo'n ding uit het stenen tijdperk?
dan wil ik onderquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zullen we samen bij Vamp gaan logeren? Gaan we de hele nacht klieren
[..]
Met van die rollen erin. Jeweettoch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:35 schreef loecje het volgende:
* loecje lanceert ElisaBGaat je bij dit bed niet lukkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Gaat je bij dit bed niet lukkenecht niet, er zitten doeken voor, die beschermen me welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een cool bedquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:11 schreef vamperotica het volgende:
Damn... de meeste foto's zijn 1 grote blurr......
deze niet!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Anytime beeb!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Deal
Vampje, wanneer kunnen we komen logeren
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:16 schreef Rewimo het volgende:
Die zien er wel heel erg hetzelfde uit
Wat een tof bed! Wat zit eronder?
Coolquote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 00:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Cool
Als mijn rug eerdaags een beetje opknapt, wil ik ook nog wel een middagje komen helpen ergens mee. Lijkt me ook wel gezellig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |