Misschien krijg je ze door dat boek.. Ik had er twee en daar heb je toch ook niets aan. Dit was de snelste manier om 'm naar iemand te krijgen die er misschien wel wat aan had. Ik ben dan misschien wel net als je mama..quote:Op zondag 2 januari 2011 19:51 schreef vamperotica het volgende:
Ik heb absoluut geeeeeeen groene vingers!!! Maar je brengt ontzettend veel jeugdsentiment naar boven... Mijn mama had ook veel van dat soort boeken
![]()
En en en... Het fornuisgewoon pcies dezelfde als waar ik van klein kind af aan mee ben opgegroeid... Waarbij ik serieus een traantje heb gelaten toen ie kapot was... die woesj als je de oven aanzette... de poppetjes die ik als kind zo leuk vond.....
quote:Op zondag 2 januari 2011 20:13 schreef Rewimo het volgende:
Vamp, heel veel plezier ermeeHoe vind je het zeil? Kun je er wat mee voor de kids?
Ik vond dat jullie al een heel eind warenquote:Op zondag 2 januari 2011 20:19 schreef vamperotica het volgende:
Ow en Elies....Het brandweerbed staaaaaat![]()
![]()
Heb foto's maar kan ze nu niet op deze pc zetten.... Ga ik snel goed maken!
Hij zegt hetquote:Op zondag 2 januari 2011 22:51 schreef Lottekoekkie het volgende:
Superfijn![]()
Kom ook heel snel jouw kant op met toettoet vól spullen.
Moet alleen de tafel dus nog getransporteerd worden maar ElisaB had het toen over een stoere broer met een grote auto die volhield dat de tafel daarin moest passen![]()
Lol..Die koelkast is al weg, maar er staat er nog 1 in Hilversum!quote:Op maandag 3 januari 2011 08:54 schreef draculettetje het volgende:
ben blij dat je al zo ver opschiet vamp
misschien moeten we toch eens via utrecht rijden? weet niet of hond, minidraak en wij met koelkastje in 1 auto passen, maar dat valt te overleggen....
en dan moet je nog even een gil geven wanneer je de kast wilt hebben
en had je nou nog een computermeubeltje nodig?
hahaha ddus overleggen?quote:Op maandag 3 januari 2011 09:54 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Lol..Die koelkast is al weg, maar er staat er nog 1 in Hilversum!
quote:
Mocht je nog een nieuwe F5-knop tegenkomen voor me ....quote:
kom hier maar halen, ik heb net een setje nieuwen gekochtquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mocht je nog een nieuwe F5-knop tegenkomen voor me ....
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mocht je nog een nieuwe F5-knop tegenkomen voor me ....
Kan je er eentje op de fax zetten voor mequote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:09 schreef loecje het volgende:
kom hier maar halen, ik heb net een setje nieuwen gekocht
Het is geluktquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:11 schreef vamperotica het volgende:
Damn... de meeste foto's zijn 1 grote blurr......
deze niet!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tis een stapelbed. Ken je dat? Zit dus nog een bed onderquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:16 schreef Rewimo het volgende:
Die zien er wel heel erg hetzelfde uit
Wat een tof bed! Wat zit eronder?
Ik dacht dat het een hoogslaper wasquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:17 schreef ElisaB het volgende:
Tis een stapelbed. Ken je dat? Zit dus nog een bed onder
Fax? wat is dat? zo'n ding uit het stenen tijdperk?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kan je er eentje op de fax zetten voor me
[..]
Het is gelukt![]()
Hij is eigenlijk best leuk
Kinderen 'm al gezien??
Zullen we samen bij Vamp gaan logeren? Gaan we de hele nacht klierenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:21 schreef loecje het volgende:
gaaf dat beddaar wil ik ook wel in slapen.
Met van die rollen erin. Jeweettochquote:Fax? wat is dat? zo'n ding uit het stenen tijdperk?
dan wil ik onderquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zullen we samen bij Vamp gaan logeren? Gaan we de hele nacht klieren
[..]
Met van die rollen erin. Jeweettoch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:35 schreef loecje het volgende:
* loecje lanceert ElisaBGaat je bij dit bed niet lukkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Gaat je bij dit bed niet lukkenecht niet, er zitten doeken voor, die beschermen me welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een cool bedquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:11 schreef vamperotica het volgende:
Damn... de meeste foto's zijn 1 grote blurr......
deze niet!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Anytime beeb!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Deal
Vampje, wanneer kunnen we komen logeren
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:16 schreef Rewimo het volgende:
Die zien er wel heel erg hetzelfde uit
Wat een tof bed! Wat zit eronder?
Coolquote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 00:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Cool
Als mijn rug eerdaags een beetje opknapt, wil ik ook nog wel een middagje komen helpen ergens mee. Lijkt me ook wel gezellig
Ja, dat past goed bij elkaar denk ik, leuk joh!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:47 schreef vamperotica het volgende:
1 keer was wel genoeg geweest ja!
Ow en dan straks dat zeil erbij! het wordt echt echt echt mega geweldig!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:15 schreef Lottekoekkie het volgende:
Vampje, koekkeloer in je mail, heb iets leuks voor je maar wil even weten of het een goed idee is.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mail terug!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
Jeetje je koopt vandaag iets en geeft t vandaag ook alweer weg? Das ook bijzonderquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:48 schreef Lottekoekkie het volgende:
En als ze het niks vind gaat het op FHF.
Is net vandaag gekocht, bonnetje nog wel maar altijd leuk om weg te geven (ik ben ook een heks hè want zeg lekker niks
Terug gemaild weerquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:00 schreef Lottekoekkie het volgende:
Vámp, je hebt nog een mail![]()
Ongeduld ben ik maar ja, geen kinders dus maar denken dat iedereen de hele dag mails leest en zo
quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:52 schreef theKiD het volgende:
Vampje,
Wanneer mag ik een x bij je komen slapen?Dat brandweerbed is echt ubergaaf!!
![]()
Kom deze week maar... dan slaap ik er zelf toch nog niet!quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:56 schreef theKiD het volgende:
[..]
Hier ga je natuurlijk spijt van krijgen![]()
quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:57 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Kom deze week maar... dan slaap ik er zelf toch nog niet!![]()
quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:58 schreef theKiD het volgende:
[..]
Alle excuses worden gebruikt om je een x te meeten, kom je daarmee aanzetten
Zeg...Breng ze niet op een idee eej!quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:39 schreef Ml-etje het volgende:
LK nu ben ik nieuwsgierigjij krijgt nog eens een note ervoor
![]()
![]()
![]()
Gaaf bed zeg!! Ik zou wekelijks willen ruilen, dan boven en dan onder
quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:41 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Zeg...Breng ze niet op een idee eej!
quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]sorry, dacht dat ze nog niet oud genoeg waren voor FOK!
Zijn ze ook niet, maar broerlief zit net in groep 3 en leest alles wat los en vast zitquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]sorry, dacht dat ze nog niet oud genoeg waren voor FOK!
AFS! (away from the screen!)quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:48 schreef vamperotica het volgende:
[..]
[..]
Zijn ze ook niet, maar broerlief zit net in groep 3 en leest alles wat los en vast zit( nou ja... dat probeert ie in ieder geval
)
quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:16 schreef Lottekoekkie het volgende:
Zeg, wat is die note eigenlijk die ik wel eens voorbij hoor komen hier![]()
Tik op de tengels of zo?
en hoe kom je erachter of je een notitie hebt?quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
noten is het bij een user een notitie zetten van slecht of juist goed gedrag, zichtbaar voor mods, FA's en A's.
Als ik het zo goed verwoord.
Hier zie je het aantal.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:36 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
en hoe kom je erachter of je een notitie hebt?
Ga ik morgen goed maken... beloofd!quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:26 schreef Rewimo het volgende:
En toch hè, en toch blinkt dit topic uit door een gebrek aan foto's
quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:41 schreef loecje het volgende:
hee haal ons eens uit onze nieuwsgierigheid
Wat ontzettend lief!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:05 schreef Lottekoekkie het volgende:
Vampje, heb ook lampenkapjes gescoord voor op de lampenvoetjes, dat was zo lief, ik dacht ehm, geen kapjes kan niet dus ik naar een DHZ zaak hier om de hoek. Het personeel ken ik allemaal, wonen allemaal hier in de buurt dus die zaten me te pesten, of ik alwéér lampenkapjes kwam halen....... Dus ik vertel, zonder bijbedoelingen (absoluut dus niks gevraagd) en zeker zonder details hoe en wat en krijg spontaan 50% korting! Motivatie van hun kant was: och, we gaan toch afprijzen![]()
is dat niet lief
Heb dus twee zwarte lieve kapjes voor op de lampenvoetjes, hoop dat je ze leuk vindt afijn, je ziet het morgen allemaal wel.
Ben helemaal bij met mijn dhzwinkel
Ik zie door de klusbomen het bos neit meer en heb het gevoel dat ik stil sta!quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:16 schreef Rewimo het volgende:
Nog geklust vandaag, vamp? Schiet je al op, moet er nog veel gebeuren?
Ik wel, kamer van het kind opgeknapt, zie topic zeekamer![]()
Ik gooi er zo een fotootje van op!quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:56 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
![]()
![]()
is maar een kleinigheid hoor maar wel leuk
Ik denk dat ik dat niet eens ga proberen.. volgens mij ga je dan rechtsomkeert met spullen en al!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:54 schreef Lottekoekkie het volgende:
Geef mij morgen een kwastje en beetje verruf![]()
Neem wel hond mee, die verpieterd anders, oppassen zijn beiden foetsie morgen dus kan haar staart wel als kwast gebruiken, gna gna gna (achossie)
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:04 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ben vergeten taart te halen en had geen zin meer te bakken dus wordt kale koffie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |