weet je zeker dat je geen kids hebt, je praat als een kleuterleidster, eigen LK taaltjequote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:01 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ikke niet heur, ben een die-hard, doe mijn ouwe klof aan (geen foto's maken van mij hoor, zie eruit als een tang op dat varken) en heppel wel een beetje (daarum hond mee, dies anders veuls te lang allenig
)
Heb helaas geen matras over (Of man moet op de lattebodem slapen, vrees dat-ie dat niet goed gaat vinden.)
Morgen weer een dag, hopenlijk een leuke voor je (maar ik kom dus ehductape al in de toet-toet voor mijn bakkes
)
ben zelf niet zo handig met kinderenquote:Op maandag 10 januari 2011 12:13 schreef Lottekoekkie het volgende:
Een kleuter zou er geen hol van snappen maar je zit gekscherend nog niet eens zover weg, heb eind 70-ger jaren bijna 2 jaar PaBo gedaan, dus
quote:Op maandag 10 januari 2011 12:16 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
ben zelf niet zo handig met kinderenmaar de toet-toet zullen ze wel snappen
Dat dan wel keer 8, was een aanbieding en zo snoezig, dat was dus dat geteisem mbt die geheimzinnige flauwekul, o.a.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:13 schreef vamperotica het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is het niet een superlief setje?!
quote:Op maandag 10 januari 2011 17:43 schreef Lottekoekkie het volgende:
vampje, ik heb nog steeds de slappe lach mbt dat enorme pak keukenpapier
Schoonmaken... Dat moest ook nog... We wilde een radiator overspuiten.... Bleek dat ding gewoon spontaan een andere kleur te krijgen als je er met een sopje overheen ging!quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:44 schreef asfalthooligan het volgende:
Super zo vamp
Ben wel blij dat ik alleen hoefde schoon te maken zeg pfff wat een werk allemaal
Zoiets inderdaad ja!quote:Op woensdag 12 januari 2011 07:21 schreef asfalthooligan het volgende:
Ken dat ja van zwart geel naar redelijk wit zeker
Dat viel, in de woonkamer iig, best mee.. De gang ( die geel geverfd is) moet nog, ben benieuwd!quote:Op woensdag 12 januari 2011 07:56 schreef asfalthooligan het volgende:
muren witten is vaak ook een hel dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |