Lol ik bedoelde als ik de staart van je woefwoef als kwast ga gebruikenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:01 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ikke niet heur, ben een die-hard, doe mijn ouwe klof aan (geen foto's maken van mij hoor, zie eruit als een tang op dat varken) en heppel wel een beetje (daarum hond mee, dies anders veuls te lang allenig
)
Heb helaas geen matras over (Of man moet op de lattebodem slapen, vrees dat-ie dat niet goed gaat vinden.)
Morgen weer een dag, hopenlijk een leuke voor je (maar ik kom dus ehductape al in de toet-toet voor mijn bakkes
)
nee joh.. niets lastig!!! Leuk juist!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:21 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, zo lief
en wij pruimen ook thee hoor (ucheucheuche en zo)
En mijn hond mag als kwast gebruikt worden mits je hond ook wast (en geloof me , da ga je nie wille nie)
Lastig, mijn Harige Hoogheid erbij maar helaas, gaat niet lukken zonder die meut.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:25 schreef Lottekoekkie het volgende:
MC donalds, muts, die etterclown en zo
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:30 schreef Lottekoekkie het volgende:
Weet ik veul, ligt aan het aantal schapen wat je in huis hebt morgen, heb maar 5 gordels in die pleuris toet-toeten kindjes in kofferbak mag niet van de pliessie
![]()
anders snackbar in de buurt![]()
doen wij een rondje vies vet vreten voor jullie
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:34 schreef Lottekoekkie het volgende:
Hub mag mijn toet-toet rijden, vindt-ie leuk, hij wou eerst met twee toet-toets maar durf niet achter hem aan te sjezen, die is te snel.
Als we wat vergeten komen we met zijn toet-toet nog een keer langs en mogen, wat ik al eens zei, de knullen even stukje mee toet-toeten, vindt hub leuk
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:39 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ha'k al gezegd dat ik hub en zijn toet-toet ga aanmelden voor het jaarlijkse stoere-auto-ritje voor Sophia KZH?
Is leuk toch (alleen weet hub dat nog niet maar doet-ie zeker wel)
Slaap lekker straks.. en tot morgen!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:44 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ja, ik klep alles 2, 3 keer, zelfs veul vakerHeb geen geheugen voor mijn eigen klep
![]()
Ga bankhangen en straks slapen om energie op te doen voor morgen, kop in de plamuur en zo. Als je twee dikke lillikers aan ziet komen stormen met een bééld van een haarbal, dan zijn wij het![]()
Bel je als we in de buurt zijn, kun je alvast onder de radiator gaan hangen
Snackbarren zitten er wel een paar in de buurt weet ik uit ervaringquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:35 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
We kijken gewoon morgen even!
Rondje KLB?quote:Op zondag 9 januari 2011 02:33 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ja hoor,kan ik weer niet slapen (ben niet de enige hier)
ligt er één boven te snurken in het legaal echtelijke bed ( mijn hub dus) met een volume waar een ijsbeer met een wasknijper op zijn zaakie nog een watje bij is.....
Struin ik van ellende weer naar beneden, ligt daar een Lotje te snurken met haar 8 kilo maar met een volume waar de gemiddelde V8-motor met een verlopen APK hoogstens een slecht funcionerende haarfohn met uiterst slechte zin kan overtroeven.
En dat kreng ligt niet eens in haar mand, neu, die ligt breed uit op de bank welke, gezien de luidruchtige omstandigheden van alle kanten in deze sponde nogal een ongewenste houding cq plek is. Noopt mij in een stupide en uiterst oncomfortabele houding neer te donderen teneinde nog een paar uur slaap te kunnen nuttigen.
(had ik een grotere hond gehad dan had ik wellicht nu een slaapplek gehad in de nogal luxe mand van dat gepeupel op 4 poten.)
Afijn, ik lijd wel, zolang mijn teerbeminde twee- en viervoeter niet denken dat ze een vrolijk gezicht kunnen begroeten over een paar uur (dacht het ff niet)
![]()
![]()
![]()
Wordt me daar toch moe van![]()
Wie heeft er wallencreme?
Dûh
Ja was het leuk?quote:
quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:41 schreef loecje het volgende:
hee haal ons eens uit onze nieuwsgierigheid
weet je zeker dat je geen kids hebt, je praat als een kleuterleidster, eigen LK taaltjequote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:01 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ikke niet heur, ben een die-hard, doe mijn ouwe klof aan (geen foto's maken van mij hoor, zie eruit als een tang op dat varken) en heppel wel een beetje (daarum hond mee, dies anders veuls te lang allenig
)
Heb helaas geen matras over (Of man moet op de lattebodem slapen, vrees dat-ie dat niet goed gaat vinden.)
Morgen weer een dag, hopenlijk een leuke voor je (maar ik kom dus ehductape al in de toet-toet voor mijn bakkes
)
ben zelf niet zo handig met kinderenquote:Op maandag 10 januari 2011 12:13 schreef Lottekoekkie het volgende:
Een kleuter zou er geen hol van snappen maar je zit gekscherend nog niet eens zover weg, heb eind 70-ger jaren bijna 2 jaar PaBo gedaan, dus
quote:Op maandag 10 januari 2011 12:16 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
ben zelf niet zo handig met kinderenmaar de toet-toet zullen ze wel snappen
Dat dan wel keer 8, was een aanbieding en zo snoezig, dat was dus dat geteisem mbt die geheimzinnige flauwekul, o.a.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:13 schreef vamperotica het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is het niet een superlief setje?!
quote:Op maandag 10 januari 2011 17:43 schreef Lottekoekkie het volgende:
vampje, ik heb nog steeds de slappe lach mbt dat enorme pak keukenpapier
Schoonmaken... Dat moest ook nog... We wilde een radiator overspuiten.... Bleek dat ding gewoon spontaan een andere kleur te krijgen als je er met een sopje overheen ging!quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:44 schreef asfalthooligan het volgende:
Super zo vamp
Ben wel blij dat ik alleen hoefde schoon te maken zeg pfff wat een werk allemaal
Zoiets inderdaad ja!quote:Op woensdag 12 januari 2011 07:21 schreef asfalthooligan het volgende:
Ken dat ja van zwart geel naar redelijk wit zeker
Dat viel, in de woonkamer iig, best mee.. De gang ( die geel geverfd is) moet nog, ben benieuwd!quote:Op woensdag 12 januari 2011 07:56 schreef asfalthooligan het volgende:
muren witten is vaak ook een hel dan
linoleum geloof ik...Ligt op de hele bovenverdieping, een keer goed schoonmaken deed al wonderen, dus het blijft voorlopig lekker liggenquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:48 schreef RanTheMan het volgende:
top!
-maar wat heb je op de vloer liggen? ik er op de foto niet echt iets van maken, zeil?
Dat koppiequote:Op woensdag 12 januari 2011 15:39 schreef vamperotica het volgende:
Miniminiminiman ontmoet brandweerbed![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat hóófdquote:
Yup.. nr 4 en 5 komen daar samen te slapenfquote:
Nokje heeft de andere koppies live gezien... Alleen deze zat toen nog in mijn buik!quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:34 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
Dat hóófd? achossie, kind heeft nét een koppie (en een lekker koppie
)
Godzijdank is het een hoofdquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:34 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
Dat hóófd? achossie, kind heeft nét een koppie (en een lekker koppie
)
Neeeee, die hing toen nog bijna 24/7 in de draagdoekquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:39 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Nokje heeft de andere koppies live gezien... Alleen deze zat toen nog in mijn buik!
quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Neeeee, die hing toen nog bijna 24/7 in de draagdoek
mwoah, Vamp kent mijn terminologie wel een beetje.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:41 schreef Lottekoekkie het volgende:
Oh, dus die zat toen nog in de productiefase, vandaar dus dat "hoofd", nou, is dat koppie er ff goed uitgekomen
Zwelgje, noemde we hem. Hij was boller dan je andere beebjesquote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:40 schreef nokwanda het volgende:
Hoest met de twee oudste knappe koppen?
Ik heb mijn zoon vroeger weleens tegen vriendjes horen zeggen: ze is echt niet eng hoor. Tis mijn moeder maarquote:
Hoe passend voor beidenquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:46 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
Nr 1 probeert zichzelf te verdelen tussen dansen, vriendinnen en een klein beetje school
En nr 2 ziet het wel zitten om " later " of acteur te zijn , of mee te doen als knappe kop aan programma's als prototype this en zulks!
Superquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:39 schreef vamperotica het volgende:
Miniminiminiman ontmoet brandweerbed![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:03 schreef Lottekoekkie het volgende:
Dat is toch leuk!!! 17 jaar nu![]()
Heb helaas geen kinders maar wel 6 buurkleinkinders en de oudste (nu 20) zei eens tegen een vriendje toen hij een jaar of 8 was; hé, da's de buurvrouw van opa en oma maar die is niet eng hoor, die is best aardig en heel lief en die man ook"
En dan te bedenken dat diezelfde kerel hier elk weekend op onze schoenen stond, niet weg te sláán, heb hem nog helpen leren fietsen.
Hij is nou politieagent, datzelfde kereltje van toen.
Vrijdag wordt ie 3 ja!quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
een buurtoma en opa
Maar leuk is dat he! om te zien hoe ze opdrogen.
Da's bij Vamp helemaal lollig. Die heeft ze van alle leeftijden.
Vamp, hoe oud is je jongste nu? 3 toch?
Ik plak ze gewoon zo af en toe eens achter het behang!quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:35 schreef Lottekoekkie het volgende:
En Vamp is een turbomam denk ik zo maar, die schuift tussen en met al die kinders door en doet dat allemaal maar...
Tijgermeis is het
Da's uit voorzorg, anders zitten die kinders er de hele dag achterquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:32 schreef Lottekoekkie het volgende:
Die wil geen behang, dat heeft ze er net allemaal af lopen krabben![]()
quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:32 schreef nokwanda het volgende:
Is wel een leuke trouwens.... ik zit nu in een organisatie die het een en ander doet in opvoedondersteuning. En dan bij ouders aankomen met een paar rollen behang
Da heeft moeders al beslotenquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:39 schreef Rewimo het volgende:
En zijn ze er al uit wie waar gaat slapen?Die blije koppies, geweldig
Waarom hoor ik nu dat nummer uit abfab in mijn hoofd: wheels on fire, rolling down the roaaaaaadquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:46 schreef vamperotica het volgende:
Ze hebben de hele tijd brandweertje gespeeld trouwens!
En mijn billen stonden in brand![]()
Waarom hou je 'm niet lekker in je eigen hoofd?quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Waarom hoor ik nu dat nummer uit abfab in mijn hoofd: wheels on fire, rolling down the roaaaaaad
Het was niet mijn fornuis hoorquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:49 schreef vamperotica het volgende:
@Rewimo...
Je fornuis staat op zn plek! (nog niet aangesloten, voor de zekereheid van de week even een nieuw slangetje halen)
[ afbeelding ]
Ook 'n dikkequote:Op donderdag 13 januari 2011 19:53 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Het was niet mijn fornuis hoorHet logeerde alleen bij ons, het was eigenlijk van mijn schoonzusje. Het ziet er prima uit! Het was een tikkie stoffig na 3 jaar in de schuur hier
quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:00 schreef loecje het volgende:
die zolderkamer is groot zeg
een balzaal
quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:42 schreef draculettetje het volgende:
zeg zoessie, wil je de combi magnetron dinges het weekend al mee?
dan komt die alvast meequote:Op donderdag 13 januari 2011 20:45 schreef vamperotica het volgende:
[..]
En kunnen jullie die lampen ophalen in Helmond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |