Gefeliciteerdquote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:52 schreef YskaFredriksson het volgende:
Gefeliciteerd! Is mn verjaardagskaartje al binnen :p ik heb em wel naar het oude adres gestuurd had je nieuwe niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als je ergens hulp mee nodig hebt geef je maar een gil (ben ook goed in het voorjaar in tuinkloten)
Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:22 schreef Lottekoekkie het volgende:
ohhh, en straks weer meubels erbij vampSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als je ergens hulp mee nodig hebt geef je maar een gil (ben ook goed in het voorjaar in tuinkloten)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je huis is al bijna een thuis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:22 schreef Lottekoekkie het volgende:
ohhh, en straks weer meubels erbij vampSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als je ergens hulp mee nodig hebt geef je maar een gil (ben ook goed in het voorjaar in tuinkloten)
Daar kon ik je nog wel eens aan gaan houden.. wil wel een lekker plekkie van dat tuintje maken, maar heb absoluut geen groene vingers
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:34 schreef rebel-angel het volgende:
[..]JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je huis is al bijna een thuisGeweldig he?!
En dankzij zoveel mensen die elkaar irl heulemaal niet kennen!
No farewell could be the last one.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:40 schreef Lottekoekkie het volgende:
Zeker...Ik ben zoooooooo met mn neus in den botert gevallen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No farewell could be the last one.
Over 5 minuten ga ik rijdenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:52 schreef Lottekoekkie het volgende:
Met het stuur ferm in de hand
crosst Elies weer door half Nederland![]()
Doe voorzichting Elies en ook wij zien je dan vanaaf
Was het het plan dat je vanaaf ook Tilburg nog aandeed?quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:24 schreef Lottekoekkie het volgende:
vamp, ga er morgenochtend gelijk op af![]()
superleuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |